Huono tuuri kävi. Mannola joutuu tanssimaan taas kadetin kanssa. Toivottavasti jaksaa silti lähteä.
Vanhempi Stubb koronassa
21
334
Vastaukset
- Anonyymi
Kai hän nyt jää hoitamaan miestään kotiin - eikä lähde katselemaan kadetteja, siinähän voi äkkiä haksahtaa jatkoille ja mitäs siitä sitten saattaa seurata....
- Anonyymi
Ei kai nyt ton ikänen enää ja hieno kallis pukukin menis hukkaan.
- Anonyymi
Kun nainen ihastuu, se on silloin menoa, mikään ei pysäytä. Se voi sattua kelle tahansa, myös mun vaimolle kävi tällainen ja johti eroon, kun lähti lumppuamisen polulle...
Hän tosi oli vasta 28v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nainen ihastuu, se on silloin menoa, mikään ei pysäytä. Se voi sattua kelle tahansa, myös mun vaimolle kävi tällainen ja johti eroon, kun lähti lumppuamisen polulle...
Hän tosi oli vasta 28vTosin sitten vaihdoin hänen serkkuun, joka on itse asiassa vielä kuumempi tapaus...
Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin sitten vaihdoin hänen serkkuun, joka on itse asiassa vielä kuumempi tapaus...
Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana!Mannolan vieressä poseeraava Anja Geissbuhler os. (Hatakka ) ( 1959 ) oli koko joukon kaunein, mutta jostain syystä valinat osui Mannolaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin sitten vaihdoin hänen serkkuun, joka on itse asiassa vielä kuumempi tapaus...
Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana!Eli sinäkin nainen ihastuit sitten. Se on aivan ihana juttu se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana!Voihan sitä Mannolan näköisiä miehiä olla olemassa, esim. Sami Sykkö vai mikä se vaatturi olikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tosi oli vasta 28vKohta 90 vuotias !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä Mannolan näköisiä miehiä olla olemassa, esim. Sami Sykkö vai mikä se vaatturi olikaan.
Arman Alizad.
- Anonyymi
Sullehan kävi hyvin.
- Anonyymi
Mannola on aika sexy edelleen. Kelpaisi peräkammarin pojille edelleen.
- Anonyymi
on kyllä niissä 60v vanhoissa kuvissa todella kaunis...
- Anonyymi
Uutta tietoa. Görän katsoo telkkua ja Alexin pikkuveli katsoo Pirkon perään eli avec löytyi.
- Anonyymi
Pirkon olisi tietenkin pitänyt jäädä pois kemuista ja hoitaa Jöörania. No huppana haluaa näkösälle.
- Anonyymi
Huppanalle on tärkeintä päästä näkyville !
- Anonyymi
Tietysti pitänyt jäädä hoitamaan. Miten hän olisi hoitanut, kun ei ole mikään hoitaja? Kyllä ihminen pystyy istumaan nojatuolissa muutaman tunnin ilman, että henki vaarantuu.
- Anonyymi
Pirkko tartuttaa koronaa eteenpäin linnan juhlissa kun "jöränin" kanssa yhdessä asuvat! Mutta kun tyrkyn on päästävä esille niin "mitä välii" 🙄
- Anonyymi
Niin kyllä, koronan voi Mannola viedä linnaan mennessään....eipä tule mummolla mieleenkään.
- Anonyymi
Ihmiset on rokotettu. Ja jos koronaa pelkää, ei kannata mennä tuollaisiin joukkotilaisuuksiin ollenkaan. Välimatka ja kasidesi siinä toimivat keinot, jotka pitävät pöpöt loitolla.
- Anonyymi00022UUSI
Moni on saanut koronan rokotteesta huolimatta (vaiko juuri sen myötä). Minua ei ole kertaakaan rokotettu, enkä myöskään ole koronaa sairastanut (tietääkseni).
- Anonyymi
Kyllä Pirkko kotiin!! Miksi hän lähtee yksin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82062Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101441Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201185Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-81921010Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67795- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622