Vanhempi Stubb koronassa

Anonyymi-ap

Huono tuuri kävi. Mannola joutuu tanssimaan taas kadetin kanssa. Toivottavasti jaksaa silti lähteä.

21

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai hän nyt jää hoitamaan miestään kotiin - eikä lähde katselemaan kadetteja, siinähän voi äkkiä haksahtaa jatkoille ja mitäs siitä sitten saattaa seurata....

• Anonyymi

Ei kai nyt ton ikänen enää ja hieno kallis pukukin menis hukkaan.

• Anonyymi

Kun nainen ihastuu, se on silloin menoa, mikään ei pysäytä. Se voi sattua kelle tahansa, myös mun vaimolle kävi tällainen ja johti eroon, kun lähti lumppuamisen polulle...
        Hän tosi oli vasta 28v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nainen ihastuu, se on silloin menoa, mikään ei pysäytä. Se voi sattua kelle tahansa, myös mun vaimolle kävi tällainen ja johti eroon, kun lähti lumppuamisen polulle...
        Hän tosi oli vasta 28v

Tosin sitten vaihdoin hänen serkkuun, joka on itse asiassa vielä kuumempi tapaus...
        Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin sitten vaihdoin hänen serkkuun, joka on itse asiassa vielä kuumempi tapaus...

Mannolan vieressä poseeraava Anja Geissbuhler os. (Hatakka ) ( 1959 ) oli koko joukon kaunein, mutta jostain syystä valinat osui Mannolaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinäkin nainen ihastuit sitten. Se on aivan ihana juttu se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä Mannolan näköisiä miehiä olla olemassa, esim. Sami Sykkö vai mikä se vaatturi olikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän tosi oli vasta 28v

Kohta 90 vuotias !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä Mannolan näköisiä miehiä olla olemassa, esim. Sami Sykkö vai mikä se vaatturi olikaan.

Arman Alizad.

• Anonyymi

Sullehan kävi hyvin.

• Anonyymi

Mannola on aika sexy edelleen. Kelpaisi peräkammarin pojille edelleen.

• Anonyymi

on kyllä niissä 60v vanhoissa kuvissa todella kaunis...

• Anonyymi

Uutta tietoa. Görän katsoo telkkua ja Alexin pikkuveli katsoo Pirkon perään eli avec löytyi.

• Anonyymi

Pirkon olisi tietenkin pitänyt jäädä pois kemuista ja hoitaa Jöörania. No huppana haluaa näkösälle.

• Anonyymi

Huppanalle on tärkeintä päästä näkyville !

• Anonyymi

Tietysti pitänyt jäädä hoitamaan. Miten hän olisi hoitanut, kun ei ole mikään hoitaja? Kyllä ihminen pystyy istumaan nojatuolissa muutaman tunnin ilman, että henki vaarantuu.

• Anonyymi

Pirkko tartuttaa koronaa eteenpäin linnan juhlissa kun "jöränin" kanssa yhdessä asuvat! Mutta kun tyrkyn on päästävä esille niin "mitä välii" 🙄

• Anonyymi

Niin kyllä, koronan voi Mannola viedä linnaan mennessään....eipä tule mummolla mieleenkään.

• Anonyymi

Ihmiset on rokotettu. Ja jos koronaa pelkää, ei kannata mennä tuollaisiin joukkotilaisuuksiin ollenkaan. Välimatka ja kasidesi siinä toimivat keinot, jotka pitävät pöpöt loitolla.

• Anonyymi00022
        UUSI

Moni on saanut koronan rokotteesta huolimatta (vaiko juuri sen myötä). Minua ei ole kertaakaan rokotettu, enkä myöskään ole koronaa sairastanut (tietääkseni).

• Anonyymi

Kyllä Pirkko kotiin!! Miksi hän lähtee yksin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2062
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      110
      1441
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1185
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1074
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1025
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      192
      1010
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      795
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      760
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      642
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      622
    Aihe