Huono tuuri kävi. Mannola joutuu tanssimaan taas kadetin kanssa. Toivottavasti jaksaa silti lähteä.
Vanhempi Stubb koronassa
20
252
Vastaukset
- Anonyymi
Kai hän nyt jää hoitamaan miestään kotiin - eikä lähde katselemaan kadetteja, siinähän voi äkkiä haksahtaa jatkoille ja mitäs siitä sitten saattaa seurata....
- Anonyymi
Ei kai nyt ton ikänen enää ja hieno kallis pukukin menis hukkaan.
- Anonyymi
Kun nainen ihastuu, se on silloin menoa, mikään ei pysäytä. Se voi sattua kelle tahansa, myös mun vaimolle kävi tällainen ja johti eroon, kun lähti lumppuamisen polulle...
Hän tosi oli vasta 28v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nainen ihastuu, se on silloin menoa, mikään ei pysäytä. Se voi sattua kelle tahansa, myös mun vaimolle kävi tällainen ja johti eroon, kun lähti lumppuamisen polulle...
Hän tosi oli vasta 28vTosin sitten vaihdoin hänen serkkuun, joka on itse asiassa vielä kuumempi tapaus...
Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin sitten vaihdoin hänen serkkuun, joka on itse asiassa vielä kuumempi tapaus...
Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana!Mannolan vieressä poseeraava Anja Geissbuhler os. (Hatakka ) ( 1959 ) oli koko joukon kaunein, mutta jostain syystä valinat osui Mannolaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin sitten vaihdoin hänen serkkuun, joka on itse asiassa vielä kuumempi tapaus...
Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana!Eli sinäkin nainen ihastuit sitten. Se on aivan ihana juttu se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin saman näköinen kuin Mannola niissä 50-60 luvun kuvissa - ihana!Voihan sitä Mannolan näköisiä miehiä olla olemassa, esim. Sami Sykkö vai mikä se vaatturi olikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tosi oli vasta 28vKohta 90 vuotias !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä Mannolan näköisiä miehiä olla olemassa, esim. Sami Sykkö vai mikä se vaatturi olikaan.
Arman Alizad.
- Anonyymi
Sullehan kävi hyvin.
- Anonyymi
Mannola on aika sexy edelleen. Kelpaisi peräkammarin pojille edelleen.
- Anonyymi
on kyllä niissä 60v vanhoissa kuvissa todella kaunis...
- Anonyymi
Uutta tietoa. Görän katsoo telkkua ja Alexin pikkuveli katsoo Pirkon perään eli avec löytyi.
- Anonyymi
Pirkon olisi tietenkin pitänyt jäädä pois kemuista ja hoitaa Jöörania. No huppana haluaa näkösälle.
- Anonyymi
Huppanalle on tärkeintä päästä näkyville !
- Anonyymi
Tietysti pitänyt jäädä hoitamaan. Miten hän olisi hoitanut, kun ei ole mikään hoitaja? Kyllä ihminen pystyy istumaan nojatuolissa muutaman tunnin ilman, että henki vaarantuu.
- Anonyymi
Pirkko tartuttaa koronaa eteenpäin linnan juhlissa kun "jöränin" kanssa yhdessä asuvat! Mutta kun tyrkyn on päästävä esille niin "mitä välii" 🙄
- Anonyymi
Niin kyllä, koronan voi Mannola viedä linnaan mennessään....eipä tule mummolla mieleenkään.
- Anonyymi
Ihmiset on rokotettu. Ja jos koronaa pelkää, ei kannata mennä tuollaisiin joukkotilaisuuksiin ollenkaan. Välimatka ja kasidesi siinä toimivat keinot, jotka pitävät pöpöt loitolla.
- Anonyymi
Kyllä Pirkko kotiin!! Miksi hän lähtee yksin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404472Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3512243Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik42220Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481901- 1081843
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4591805Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4841640MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571519Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4931376Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat451350