"Jos Auer saisi korvauksia koko seitsemän ja puolen vuoden tuomiostaan, kohoaisi korvaus vähintään noin 330 000 euroon tai jopa yli kahteen miljoonaan euroon."
Aivan liikaa! Ei suomella ole varaa maksella jättisummia siitä, että on valtion hotellissa ollut ja nauttinut täysihoidosta!
Reilusti yli puoli miljoonaa jo netonnut tähän mennessä, eikohän riitä jo...
Koppikorvaus melkoinen summa!
25
356
Vastaukset
- Anonyymi
Koko case pitäisi avata Jukka S. Lahden kuolemasta lähtien uusiksi. Tutkimukset ja koko oikeudenkäynti takkusi.vat alusta lähtien. Lapset eivät sellaisia tarnoita keksi päästän kun eivät sen ikäisinä muutoin tietäisi edes mitä seksi on. Mä uskon että be jutut eivät ole tuulesta temmattuja. Jotain sen suuntaista on tapahtunut mistä lapset kertoivat...
- Anonyymi
Tosin Jukka pysyy aina vain kuolleena, vaikka tätä asiaa käännettäisiin ja väännettäisiin seuraavat 20 vuotta vielä.
Se mitä todellisuudessa on aikoinaan tapahtunut, ei todennäköisesti tule koskaan selviämään.. - Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
Tosin Jukka pysyy aina vain kuolleena, vaikka tätä asiaa käännettäisiin ja väännettäisiin seuraavat 20 vuotta vielä.
Se mitä todellisuudessa on aikoinaan tapahtunut, ei todennäköisesti tule koskaan selviämään..Selväasiahan tämä on, sitä vaan ei tavallnen pölöhöt ymmärrä. Nainen on yhtä kimurantinen olento, kuin mobedin sytytys järjestelmä.
- Anonyymi00024
Kansa vaatii, että se selvitetään.
Yleinen etu on, että kaikille ymmärrettäväksi tehdään. - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kansa vaatii, että se selvitetään.
Yleinen etu on, että kaikille ymmärrettäväksi tehdään.Jaa, kuka kansa sellaista vaatii?? yleinen etu vaatii rahahanat kiinni tämän suhteen.
- Anonyymi
Aivan liian vähän. Ekonominainen voi tienata 100 000 e vuodessa johtajanpehtissä ja mikä on menetetyn maineen hinta. Oikeudenkåynnissä mukana ollut psyk.professori antaa palaa Iltasanomissa. Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Ja nyt sanottiin, että lasten nykyiset kertomukset ovat ristiriitaisia. Annelin pyynnöstä ovat valehdelleet saadakseen rahaa jaettavaksi! Murha on rikos, joka ei vanhene koskaan.
- Anonyymi
Sehän on mukavaa laittaa pari miljoonaa keittiön pöydälle ja aloittaa legendaarinen sulle, mulle, sulle, mulle jako.....
- Anonyymi
Elämä pilalla. Sitä ei mikään rahasumma korvaa. Lasten sijaisvanhemmat syytteeseen ja palauttamaan valtiolle lapsista saadut elatusmaksut.
- Anonyymi
Niin, täällä kirjoitellaan kovasti tuosta saadusta hyödystä, niin onko kukaan tietoinen rahasummista, minkä sijoitusperhe on saanut jokaisesta lapsesta?
- Anonyymi
Hyvin pyyhkii rouvalla. Ensin mies hengiltä josta sai hyvät rahat, nyt lasten kanssa sopineet miten taas tehdään tiliä ja jaetaan rahat. Kyllä on kylmäverinen nainen!
- Anonyymi
Sinä itse olet kylmäävä ja tyhmä kusipää.
- Anonyymi
Todista sanasi jos pystyt. Sanoistasi on tehty tutkintapyyntö poliisille.
- Anonyymi00012
Joissakin tapauksissa on kannattavaa olla vankilassa.Joissakin tapauksissa menettää mahdollisuuden avioitumiseen ammatin kehittämiseen lasten saamiseen työeläkkeen kokoamiseen .
- Anonyymi00013
Ei kenenkään pidä joutua syyttömänä istuu vankilassa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei kenenkään pidä joutua syyttömänä istuu vankilassa.
Ei pidä mennä aiheen ulkopuolelle, täytyy pysyä aiheessa, ettei sotketa hyvää juttua.
Tuomareilla-lakimiehillä ja poliiseilla on tapana sotkea.
Pian epäillään taas ja käydään joku ulkopuolinen syytön linnan.
Eikö se ole parempi oikea syyllinen linnaan. HALVEMMAKSI SE TULEE YHTEISKUNNALLE.
- Anonyymi00014
Anneli ja Jens ovat Suomen läpimädän oikeuslaitoksen uhreja. Miljoonakorvaukset on ansaittuja.
- Anonyymi00016
Minua kiinnostaa vain Jukan murhaajan selvittäminen. Kaikki liittyy siihen iltaan jolloin Jukka menetti hirvittävän vihan vallassa tehdyssä teossa henkensä.
- Anonyymi00018
Sinä maksat ne.
- Anonyymi00022
Ei todelakaan,
vaan oikeuslaitos on mädäntyneen yhteskunnan orja ja tekee niinkuin se toivoo.
Vääryydellä ei ansaita mitään, ei tule maksaa, vaan rikolliset aina maksavat. - Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minua kiinnostaa vain Jukan murhaajan selvittäminen. Kaikki liittyy siihen iltaan jolloin Jukka menetti hirvittävän vihan vallassa tehdyssä teossa henkensä.
Kun syntyy perheriita tai muuta mukavaa.
Mies ja nainen. Nainen hyökkää miehen kimppuu ja tappaa tämän. Kyllähän tämä on selväasia. Avan yleistä.
- Anonyymi00017
Pienet lapset puhuu perverssijutuista ja panemisesta. Ei meidän lapset.
- Anonyymi00019
Toivottavasti juttu menee hoviin. Ja toivottavasti KRP löytää uusi todisteita.
- Anonyymi00021
Ilmanmuuta ja täytyy totuus tuoda julki, että kaikki sen ymmärtävät, mitä tässä todella tapahtui.
Ei tässä voi muutakaan vaihtoehtoa, kuin yksi, jonka varjolla sitten rahastetaan.
- Anonyymi00026
Lisäksi lauma lakimiehiä vääntänyt tuottavaa tiliä, nyt pitäisi niiltä ottaa jotka valehtelivat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1312468Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182191Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1741958Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82451470Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271289Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861164Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102998- 84917
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69884Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45810