Pitkä viikonloppu tulossa ja ruoka ihan lopussa. Onko mitään ruokakauppaa Nokian alueella tai Tampereella?
Ruokakauppoja lähiseudulla?
22
412
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti ei ole. Siksi seudulla on nälänhätää ja ihmiset kovin laihoja.
- Anonyymi
Voi hyvä ilme mitä uusavuttomuutta. Täällä pitää kysellä ruokakauppoja. Taitaa olla Provo.
- Anonyymi
Osuusliike Voima on peisetti nokialaisen taistolaisen valinta
- Anonyymi
Huutista Nokian vasemmistopitoisuudelle.
- Anonyymi
Lidl on Nokialla ainoa kunnon ruokakauppa.
- Anonyymi
Joidenkin mielestä on ja toisten mielestä ei. Itse en pönkitä ulkomaisen firman taloutta, vaan teen ostokset kotimaisesta kaupasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin mielestä on ja toisten mielestä ei. Itse en pönkitä ulkomaisen firman taloutta, vaan teen ostokset kotimaisesta kaupasta.
Mitä sitten,
Ei vaikuta ostoksesi, ja käymisesi ,
tai käymättä jättämisesi mihinkään,
ainoastaan omaan katkeraan mieleesi,
ketään ei oikeasti kiinnosta eikä liikuta,
paina tämä syvälle mieleesi ja lujaa.
- Anonyymi
Prisma on paras
- Anonyymi
S-ryhmä otti mainonnassaan käyttöön sotasankaruuden palvonnan. Jatkossa jää meikäläiseltä S-marketit ja Prismat käymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-ryhmä otti mainonnassaan käyttöön sotasankaruuden palvonnan. Jatkossa jää meikäläiseltä S-marketit ja Prismat käymättä.
Ei kannata olla mainonnan uhri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä kommarin ajatuksen rientoa tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä kommarin ajatuksen rientoa tämä
Sodan ihannointi on huipussaan Suomessa. Sairas kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se ilmenee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka muka ihannoi sotaa? Väitän että erittäin harva. Natoon liityttiin hullun itänaapurin vuoksi, sillä porukassa on turvallisempaa, kuin yksin.
- Anonyymi
Kaupassa ei kannata käydä, koska siellä viedään kaikki rahat.
- Anonyymi
Ethän vaan ole tyhmä, avuton ja aivoton?
- Anonyymi
Meille tuodaan ruoka robotilla. Asumme Sorvassa.
- Anonyymi
Pispalassa on Rouhennon kauppa ja Nokialla Virran kauppa taivalkunnantiellä. Nii ja Porkan kauppa siinä vieressä.
- Anonyymi
Uusavuttomia,
täysin organisointikyvyttömiä,
voi voi, saatat kuolla nälkään jos ei joku laita suuhusi ruokaa ja juomaa.........
(Ei oikeasti noin tyhmää voi olla, tämähä oli provo, eikös vain?) - Anonyymi
Myös ruuan ilmaisjakelua on mahdollista saada Nokialla ja Tampereella.
Leipäjonoon vain! - Anonyymi
Turuntien varrella on kauppoja lidil ja cm ja tokmanni. Prisma on sitten nokalla vähän eripaikassa nokian valtatiellä.
- Anonyymi
Tilaa kotiisi ruoat, niin kaikki muut tekee, mitä itket ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044