asiat mitä olet tehnyt. Päästään terve ei roiku sellaisessa henkilössä väen vängällä jonka kokee niin oksettavana.
Elä elämääsi ja anna toisenkin elää. Tarpeeksi olet jo asioita pilannut.
Kyllä se karma sullekin vielä kostaa kaikki pahat
26
767
Vastaukset
- Anonyymi
Joku on suututtanut erään porukan. Nyt saa kylmää kyytiä.
- Anonyymi
Uuuu pelottaa 🤣
- Anonyymi
Meneekö läski akka taas halpaan niin sanotusti :D
- Anonyymi
Nää kiusaajaporukat onkin mestareita manipuloimaan toisia. Pitää oikein porukalla tehdä pahaa ja selän takana. Hienoja ihmisiä . Aamen, Jumalalle iso kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kiusaajaporukat onkin mestareita manipuloimaan toisia. Pitää oikein porukalla tehdä pahaa ja selän takana. Hienoja ihmisiä . Aamen, Jumalalle iso kiitos
Ollaan niin hienoja ja verkostuneita että.. rikollisuus kunniaan..
- Anonyymi
Karma kostaa takasin😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusieluista sakkia.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan niin hienoja ja verkostuneita että.. rikollisuus kunniaan..
🍻🍻🍻🍻👷🏾♂️
- Anonyymi
Annoitko itse toisen elää? Vai et antanut mutta sun pitää saada elää vaikka itse mielellään pilaat toisen elämän.
- Anonyymi
Kuin minun kirjoittama menneestä suhteesta
- Anonyymi
Eiku jos ei naista kiinnosta niin se antaa takasin. Ei kestä kun ei kelpaakkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulosairautta tai sit muute sairas. Hyvät naiset lähtee lopullisesti pois eikä ne jää kostamaan niiku pikkulapset.
Toi on jätetyn miehen fantasiaa ja itsetunnon pönkitystä et joku vielä antais taksin ahahhaa
Ego ei kestä ettei olekaan huomion keskipisteessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen paskapuheeksi!
Eihä sellane ansaitse mitään, jolle ei kelpaa. - Anonyymi
Paha korjaa palkkansa😭
- Anonyymi
Joidenkin elämä on sitä että kiusaa täytyy tehdä tavalla tai toisella. Periä täysin viattomalta ihmiseltä toisen velkoja. Mustamaalausta yms. Suomen lait ei kosketa kaikkia.
- Anonyymi
Se on se hyvä veli verkosto. Pahimpina perheelliset ihmiset. Ihmekö jos lapsistakin tullut kiusaajia.
- Anonyymi
Suomen lait ei kosketa kaikkia: JUURIKIN TÄMÄ
- Anonyymi
Kenen ne velat oikeasti ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se hyvä veli verkosto. Pahimpina perheelliset ihmiset. Ihmekö jos lapsistakin tullut kiusaajia.
Sehän on kovan tyypin merkki kun kyykyttää toisia. Oikea miesten mies 💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kovan tyypin merkki kun kyykyttää toisia. Oikea miesten mies 💪
Leima selässä kulkee sitten lopun ikäänsä💪🏽
- Anonyymi
Sinähän se mustamaalaat täällä ihmisiä.
- Anonyymi
Mitäpä sieltä sun leikepöydältä löytyy? :) pitääkö oikein nauhoittaa keskusteluja? 🤷🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sieltä sun leikepöydältä löytyy? :) pitääkö oikein nauhoittaa keskusteluja? 🤷🏻♂️
Mikä on leikepöytä. Lihatiskikö.
Mitäköhän sulta löytyy Malta nyt vähän vielä.
- Anonyymi
Niin sinulekkin. Karmaan velkaa nytkin maksat. Älä si tä muiden harteille sysää vaan selkärankaa!
- Anonyymi
Karmalla on niinheippo muita suoristaa baikka oma selkäranka on vinossa👎
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306042Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144564Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403267IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623061Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3491654Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111388- 711381
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2391282- 791189