asiat mitä olet tehnyt. Päästään terve ei roiku sellaisessa henkilössä väen vängällä jonka kokee niin oksettavana.
Elä elämääsi ja anna toisenkin elää. Tarpeeksi olet jo asioita pilannut.
Kyllä se karma sullekin vielä kostaa kaikki pahat
18
631
Vastaukset
- Anonyymi
Joku on suututtanut erään porukan. Nyt saa kylmää kyytiä.
- Anonyymi
Uuuu pelottaa 🤣
- Anonyymi
Meneekö läski akka taas halpaan niin sanotusti :D
- Anonyymi
Nää kiusaajaporukat onkin mestareita manipuloimaan toisia. Pitää oikein porukalla tehdä pahaa ja selän takana. Hienoja ihmisiä . Aamen, Jumalalle iso kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kiusaajaporukat onkin mestareita manipuloimaan toisia. Pitää oikein porukalla tehdä pahaa ja selän takana. Hienoja ihmisiä . Aamen, Jumalalle iso kiitos
Ollaan niin hienoja ja verkostuneita että.. rikollisuus kunniaan..
- Anonyymi
Annoitko itse toisen elää? Vai et antanut mutta sun pitää saada elää vaikka itse mielellään pilaat toisen elämän.
- Anonyymi
Kuin minun kirjoittama menneestä suhteesta
- Anonyymi
Eiku jos ei naista kiinnosta niin se antaa takasin. Ei kestä kun ei kelpaakkaan
- Anonyymi
Joidenkin elämä on sitä että kiusaa täytyy tehdä tavalla tai toisella. Periä täysin viattomalta ihmiseltä toisen velkoja. Mustamaalausta yms. Suomen lait ei kosketa kaikkia.
- Anonyymi
Se on se hyvä veli verkosto. Pahimpina perheelliset ihmiset. Ihmekö jos lapsistakin tullut kiusaajia.
- Anonyymi
Suomen lait ei kosketa kaikkia: JUURIKIN TÄMÄ
- Anonyymi
Kenen ne velat oikeasti ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se hyvä veli verkosto. Pahimpina perheelliset ihmiset. Ihmekö jos lapsistakin tullut kiusaajia.
Sehän on kovan tyypin merkki kun kyykyttää toisia. Oikea miesten mies 💪
- Anonyymi
Sinähän se mustamaalaat täällä ihmisiä.
- Anonyymi
Mitäpä sieltä sun leikepöydältä löytyy? :) pitääkö oikein nauhoittaa keskusteluja? 🤷🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sieltä sun leikepöydältä löytyy? :) pitääkö oikein nauhoittaa keskusteluja? 🤷🏻♂️
Mikä on leikepöytä. Lihatiskikö.
Mitäköhän sulta löytyy Malta nyt vähän vielä.
- Anonyymi
Niin sinulekkin. Karmaan velkaa nytkin maksat. Älä si tä muiden harteille sysää vaan selkärankaa!
- Anonyymi
Karmalla on niinheippo muita suoristaa baikka oma selkäranka on vinossa👎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819