Kyllä se karma sullekin vielä kostaa kaikki pahat

Anonyymi-ap

asiat mitä olet tehnyt. Päästään terve ei roiku sellaisessa henkilössä väen vängällä jonka kokee niin oksettavana.
Elä elämääsi ja anna toisenkin elää. Tarpeeksi olet jo asioita pilannut.

26

767

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku on suututtanut erään porukan. Nyt saa kylmää kyytiä.

• Anonyymi

Uuuu pelottaa 🤣

• Anonyymi

Meneekö läski akka taas halpaan niin sanotusti :D

• Anonyymi

Nää kiusaajaporukat onkin mestareita manipuloimaan toisia. Pitää oikein porukalla tehdä pahaa ja selän takana. Hienoja ihmisiä . Aamen, Jumalalle iso kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää kiusaajaporukat onkin mestareita manipuloimaan toisia. Pitää oikein porukalla tehdä pahaa ja selän takana. Hienoja ihmisiä . Aamen, Jumalalle iso kiitos

Ollaan niin hienoja ja verkostuneita että.. rikollisuus kunniaan..

• Anonyymi

Karma kostaa takasin😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkusieluista sakkia.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan niin hienoja ja verkostuneita että.. rikollisuus kunniaan..

🍻🍻🍻🍻👷🏾‍♂️

• Anonyymi

Annoitko itse toisen elää? Vai et antanut mutta sun pitää saada elää vaikka itse mielellään pilaat toisen elämän.

• Anonyymi

Kuin minun kirjoittama menneestä suhteesta

• Anonyymi

Eiku jos ei naista kiinnosta niin se antaa takasin. Ei kestä kun ei kelpaakkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulosairautta tai sit muute sairas. Hyvät naiset lähtee lopullisesti pois eikä ne jää kostamaan niiku pikkulapset.
        Toi on jätetyn miehen fantasiaa ja itsetunnon pönkitystä et joku vielä antais taksin ahahhaa
        Ego ei kestä ettei olekaan huomion keskipisteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen paskapuheeksi!
        Eihä sellane ansaitse mitään, jolle ei kelpaa.

• Anonyymi

Paha korjaa palkkansa😭

• Anonyymi

Joidenkin elämä on sitä että kiusaa täytyy tehdä tavalla tai toisella. Periä täysin viattomalta ihmiseltä toisen velkoja. Mustamaalausta yms. Suomen lait ei kosketa kaikkia.

• Anonyymi

Se on se hyvä veli verkosto. Pahimpina perheelliset ihmiset. Ihmekö jos lapsistakin tullut kiusaajia.

• Anonyymi

Suomen lait ei kosketa kaikkia: JUURIKIN TÄMÄ

• Anonyymi

Kenen ne velat oikeasti ovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se hyvä veli verkosto. Pahimpina perheelliset ihmiset. Ihmekö jos lapsistakin tullut kiusaajia.

Sehän on kovan tyypin merkki kun kyykyttää toisia. Oikea miesten mies 💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on kovan tyypin merkki kun kyykyttää toisia. Oikea miesten mies 💪

Leima selässä kulkee sitten lopun ikäänsä💪🏽

• Anonyymi

Sinähän se mustamaalaat täällä ihmisiä.

• Anonyymi

Mitäpä sieltä sun leikepöydältä löytyy? :) pitääkö oikein nauhoittaa keskusteluja? 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sieltä sun leikepöydältä löytyy? :) pitääkö oikein nauhoittaa keskusteluja? 🤷🏻‍♂️

Mikä on leikepöytä. Lihatiskikö.
        Mitäköhän sulta löytyy Malta nyt vähän vielä.

• Anonyymi

Niin sinulekkin. Karmaan velkaa nytkin maksat. Älä si tä muiden harteille sysää vaan selkärankaa!

• Anonyymi

Karmalla on niinheippo muita suoristaa baikka oma selkäranka on vinossa👎

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6042
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4564
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3267
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3061
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      349
      1654
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1388
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1381
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1358
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      239
      1282
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe