en voi koskaan vetää niitä takaisin. Tulen aina välittämään sinusta, vaikkei ehkä enää nähtäiskään.Rakkaus on liian voimakas tunne hallita. Olin mustasukkainen, se ei ole mikään puolustus.
....a, anteeksi. Kadun sanojani,
28
1259
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin hänelle: rakas olet vaikka et minun olekkaan. Kaikki on hyvin. Pärjäile rakas.
- Anonyymi
Samoin sanoin,hyvät yöt.
- Anonyymi
Vielä ei ole myöhäistä!
- Anonyymi
En anna tälläsellä anteeks tietenkään.
Jos völitisit niin tän sanoisit henkilökohtaisesti. - Anonyymi
Laita minulle viesti ole kiltti ❤️. Odotan. T: Mn
- Anonyymi
Mm...Mn Sm jne.
- Anonyymi
Keneltä odotat viestiä? J?
- Anonyymi
Et voi vetää sanojasi takaisin mutta voit tilanteen niin salliessa kertoa miten asia meni. Saat mielenrauhan jos ei muuta.
- Anonyymi
Ei ollut kyllä kivasti sanottu silloin.
- Anonyymi
Mitä jos yrittäisit korjata tilanteen?
- Anonyymi
Voisin nuolla "puhtaaksi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin nuolla "puhtaaksi".
t:J.
- Anonyymi
Cm Tm Vm
- Anonyymi
Nn....?
- Anonyymi
Tina.
- Anonyymi
Minusta ihmisellä on oikeus muuttaa mieltään ja perua puheitaan, etenkin jos on tullut sanottua asioita, joita katuu jälkikäteen. ...mutta helppo kai minun on sanoa, en ole pitkävihaista lajia, ja yleensä helposti ymmärrän muitakin kuin omia näkökulmiani. :)
- Anonyymi
Sanoitko ne sanat tällä viikolla?
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Vuosi sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Tästä on aikaa kuukausia. Sivusta.
- Anonyymi
Uuups no ei niillä merkitystä oo. 💔
- Anonyymi
Voiko sille asialle mielestäsi vielä tehdä jotain? Tiedätkö, mitä hän tuntee sua kohtaan?
- Anonyymi
Koettaisin minäkin vielä kerran jos saisi asiat selvitettyä tai edes kerrottua miten asiat meni. Elämä on lyhyt ja asioiden katuminen ja jossittelu tekee siitä tuskaista. EiAp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koettaisin minäkin vielä kerran jos saisi asiat selvitettyä tai edes kerrottua miten asiat meni. Elämä on lyhyt ja asioiden katuminen ja jossittelu tekee siitä tuskaista. EiAp.
Tuo on niin totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan tuskien gubbe jotain uutta jo välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan tuskien gubbe jotain uutta jo välillä
Joo o joka päivä samat synnytystuskat palstalla
- Anonyymi
Paljon se täällä auttaa! Puhelin kouraan ja soittamaan!
- Anonyymi
Pelkät sanat pystyi tulkitseen kahdella eri tavalla kuten sinulla on tyylinä artikuloida ,ne sanat tarkoittaa aina enemmän kuin yhtä asiaa.
Yleensä ne on vastakkaiset merkitykset.
Myös kun jotain romanttista laitat laitat ne kuten kahdelle rakastetulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818