https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/65a42ab9-c5d6-4a98-8236-1a7d90bf3690
Milloinkahan metsäammattilaiset alkavat neuvomaan Marttoja leipomisessa?
Martat tietää, miten metsiä pitää hoitaa
12
213
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hyvin ymmärtää, että nin on, kun katsoo, kuka johtaa Marttoja. https://www.martat.fi/organisaatio/marttaliitto/marttaliiton-hallitus/
- Anonyymi
Ai Sirpa Pietikäinen on Marttojen puheenjohtaja nykyään!
Ei ihme, että puuttuvat metsänhoitoonkin. Kaikkien alojen erityisosaaja, joka tuhoaa Suomen.
- Anonyymi
WWF hörhöhän tuolla hourii. Hyvä se on huudella muiden omaisuudella eipä vaikuta omaan palkkaansa.
WWF paskapulju saa valtiolta miljoonatuet joka helvetin vuosi.- Anonyymi
Juuri näin. Yhteiskunnan elätit.
- Anonyymi
Martat ovat oikeassa.
Ongelma on että metsäomiataja ei joudu korvaamaan esimerkiksi avohakkualueelta vesistöön valuvien ravinteiden tuomaa haittaa. Kun sille ei ole hintaa, niin ahne ei piittaa asiasta paskaakaan.- Anonyymi
Pölliihän hakkuutuloista Verottaja noin kolmanneksen, että vaiei MO joudu mitää korvaamaan. Valtion tuet on vaan kahvirahoja. Hakkuut olis paljo pienempiä, jos ei tarttis Verottajalle nii paljon.
- Anonyymi
Myöskään puun sitomalle hiilitonnille ei ole metsänomistajalle hintaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölliihän hakkuutuloista Verottaja noin kolmanneksen, että vaiei MO joudu mitää korvaamaan. Valtion tuet on vaan kahvirahoja. Hakkuut olis paljo pienempiä, jos ei tarttis Verottajalle nii paljon.
Kaikista tuloista maksetaan veroja, mitä ylisukupolvisesti avustuksilla loisineen maalaisen on tietenkin hankala tietää ja käsittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista tuloista maksetaan veroja, mitä ylisukupolvisesti avustuksilla loisineen maalaisen on tietenkin hankala tietää ja käsittää.
Vasemmisto kommunisti suomessa todellakin maksetaan ja hyötyjiä ovat kelasta makaamalla vetäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellisen katkeraa puhetta. Ei kaikki metsänomistajat ole viljelijöitä, eikä maataloustuen saajat ole loisijoita. Ilman tukia Suomesta loppuisi maatalous kokonaan, mikä ei olisi kenenkään etu.
Itse en ole maatalouden kanssa missään tekemisissä, mutta olen silti ostanut itse tienaamillani rahoilla metsää, sekä Suomesta, että viime vuonna myös Ruotsista. Metsä ei ole hyvä sijoitus, mutta on ollut varma sijoitus.
Suosittelen, mutta metsä vaatii työtä. Sekä ennen, että jälkeen hankintaa. Laiskoille metsä ei sovellu, mutta laiskatkin jaksaa kadehtia..
- Anonyymi
Tähånkin suhtauduttaisiin täällä toisin, jos mielipiten ilmaisijana olisi joku perinteinen miesoletettujen järjestö. Tai ei ssuhtauduttaisi mitenkään, otettaisiin sellaisenaan vastaan. Ikävån läpinäkyvää misogyniaa taas.
- Anonyymi
Olen arvostanut Marttoja ennen, mutta pahasti on politisoitunut sekin. En usko, että tässä olisi kyse jostain sukupuoliasiasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313125EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081378
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371091Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373969- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773