Martat tietää, miten metsiä pitää hoitaa

Anonyymi-ap

12

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ai Sirpa Pietikäinen on Marttojen puheenjohtaja nykyään!
        Ei ihme, että puuttuvat metsänhoitoonkin. Kaikkien alojen erityisosaaja, joka tuhoaa Suomen.

• Anonyymi

WWF hörhöhän tuolla hourii. Hyvä se on huudella muiden omaisuudella eipä vaikuta omaan palkkaansa.
      WWF paskapulju saa valtiolta miljoonatuet joka helvetin vuosi.

• Anonyymi

Juuri näin. Yhteiskunnan elätit.

• Anonyymi

Martat ovat oikeassa.
      Ongelma on että metsäomiataja ei joudu korvaamaan esimerkiksi avohakkualueelta vesistöön valuvien ravinteiden tuomaa haittaa. Kun sille ei ole hintaa, niin ahne ei piittaa asiasta paskaakaan.

• Anonyymi

Pölliihän hakkuutuloista Verottaja noin kolmanneksen, että vaiei MO joudu mitää korvaamaan. Valtion tuet on vaan kahvirahoja. Hakkuut olis paljo pienempiä, jos ei tarttis Verottajalle nii paljon.

• Anonyymi

Myöskään puun sitomalle hiilitonnille ei ole metsänomistajalle hintaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pölliihän hakkuutuloista Verottaja noin kolmanneksen, että vaiei MO joudu mitää korvaamaan. Valtion tuet on vaan kahvirahoja. Hakkuut olis paljo pienempiä, jos ei tarttis Verottajalle nii paljon.

Kaikista tuloista maksetaan veroja, mitä ylisukupolvisesti avustuksilla loisineen maalaisen on tietenkin hankala tietää ja käsittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista tuloista maksetaan veroja, mitä ylisukupolvisesti avustuksilla loisineen maalaisen on tietenkin hankala tietää ja käsittää.

Vasemmisto kommunisti suomessa todellakin maksetaan ja hyötyjiä ovat kelasta makaamalla vetäjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisen katkeraa puhetta. Ei kaikki metsänomistajat ole viljelijöitä, eikä maataloustuen saajat ole loisijoita. Ilman tukia Suomesta loppuisi maatalous kokonaan, mikä ei olisi kenenkään etu.

Itse en ole maatalouden kanssa missään tekemisissä, mutta olen silti ostanut itse tienaamillani rahoilla metsää, sekä Suomesta, että viime vuonna myös Ruotsista. Metsä ei ole hyvä sijoitus, mutta on ollut varma sijoitus.

Suosittelen, mutta metsä vaatii työtä. Sekä ennen, että jälkeen hankintaa. Laiskoille metsä ei sovellu, mutta laiskatkin jaksaa kadehtia..

• Anonyymi

Tähånkin suhtauduttaisiin täällä toisin, jos mielipiten ilmaisijana olisi joku perinteinen miesoletettujen järjestö. Tai ei ssuhtauduttaisi mitenkään, otettaisiin sellaisenaan vastaan. Ikävån läpinäkyvää misogyniaa taas.

• Anonyymi

Olen arvostanut Marttoja ennen, mutta pahasti on politisoitunut sekin. En usko, että tässä olisi kyse jostain sukupuoliasiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      201
      3011
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2033
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1682
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      181
      1579
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      171
      1519
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1278
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe