Olen epäillyt hieman jo pitemmän aikaa

Anonyymi-ap

Pyhäjärven sivusto 24 on pelkästään tekoälyn luomaa propagandaaa, kukaan/mikään tervejärkinen sivusto ei suolla sellaista ja tämmöistä roskaa mitä Pyhäjärvi sivusto. Kyllä jämpti on näin !

38

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli PERSUt ovat ulkoistaneet Propagandansa suoltamisen tekoälylle?ymmärrettävää kyllä,sillä eihän apukoulupohjaisilla imbesilleillä ole omia ajatuksia saati että osaisivat tulostaa niitä ymmärrettävään textimuotoon.🙏

• Anonyymi

Ålå höpsi, lopeta tuo vaalitrollaus.
        Suomessa on hallitus heikolla pohjalla.
        Älymystö saanut taskunsa täyteen ja paennut linnoituksiinsa, ulkomaita myöten.
        Tunnetusti, rotat jättää laivan ja heikkolahjaiset yrittää tempoa loput, Arkadianmäkeä myöten.
        Tällä mennään.

• Anonyymi

Ja taas kerran hieno kommentti vihervasemmistolta 👍

• Anonyymi

Minkä takia ne persut ulkoisti s24 tekoälylle joka on valjastanut kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle? Osaat ap kertoa joka syytät paitsi kaikkia puolueita omasta somesaasteestasi kuten myös tekoälyä?

• Anonyymi

...herra armahda!

• Anonyymi

Ai sää syytät kaikesta apukoululaisia

• Anonyymi

Oudoksi mennyt koko Suomi24 - sivusto.
      Ihmesakkia pyörii taustalla, oikeat asiat torpattu, tyhjänpäiväisyys ja haukut päälimmäisenä.

• Anonyymi

Tunkio mikä tunkio ja persujen haukkumis kanava.

• Anonyymi

Siis eikö tämä ole pyhitetty 100% perussuomalaisten solvaamiseen puolueena ja jopa nimettyinä henkilöinä? Odotan innolla, että täyttyykö kunnianloukkaus syyte rajat useamman henkilön kohdalla.

• Anonyymi

Köpsin jengi rules!

• Anonyymi

Sairasta tämä persujen provoilu. Kirjoitetaan sairas teksti itsestään ja sitten haukutaan muita.

Onko Pyhäjärven Perussuomalaisissa normaaleja?

• Anonyymi

Ainakin, jos heissä jotain älyä on niin se on teko...

• Anonyymi

Siis nyt perussuomalaiset haukkuvat itseään, jotta pääsevät haukkumaan itseään? 🤣🤣 Uusi pohjanoteeraus jopa vihervasemmiston logiikalla. Alkaako olla pelko perseessä, että vihervasemmiston solvaus osasto joutuu vastuuseen? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nyt perussuomalaiset haukkuvat itseään, jotta pääsevät haukkumaan itseään? 🤣🤣 Uusi pohjanoteeraus jopa vihervasemmiston logiikalla. Alkaako olla pelko perseessä, että vihervasemmiston solvaus osasto joutuu vastuuseen? 😁

Totta on. Käsialasi on niin helposti tunnistettavaa.

• Anonyymi

ota ap banaani ja rauhotu kun sivupersoonasi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä sinimustia fanittava Soinisti estät ylläpidon suojista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä hulluus on huipussaan.

• Anonyymi

0=0 näyttää syytävän muuallakin Somessa syytöntä.Kun on paha luonnevika niin semmoista tekee.

• Anonyymi

Kolme edellistä mielipidettä oli Heikin.Itsenäisyyspäivän juhlat ovat siis päättyneet ja HeKo aloitti vittuilunsa.Epänormaalia käyttäytymistä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme edellistä mielipidettä oli Heikin.Itsenäisyyspäivän juhlat ovat siis päättyneet ja HeKo aloitti vittuilunsa.Epänormaalia käyttäytymistä!!

Yksikään niistä ei ole Heikin. 1 on minun ja itseään haukkuvan persun on yksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"itseään haukkuva persu"? 🤣Minun puolestani poliisi saa tutkia aivan vapaasti, että kuka on kirjoittanut mitäkin. Jos ei jo tutkikin😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ynnä yksi = 2 Tuossa johon vastasit mainitaan kolme kirjoitusta.Laskutaitosi kaipaisi uudistusta,

• Anonyymi

Voi olla, että syyttömän syyttelijä löytää itsensä käräjiltä.

• Anonyymi

Ja millä perusteella? On mainittu henkilön nimi ym.?

• Anonyymi

Pyhäjärven viherkepulainen haukkuu viherpersuja sekä.päinvsstoin

• Anonyymi

VIHERPERSU SYÖ SALAATTIA SEKÄ JUO VIINAA PÄÄLLE

• Anonyymi

Aito PERSU syö paskaansa ja juo Kustaan palanpainikkeeksi,kun Maho Fyyrer on jytkyttänyt PERSUlta viimeisetkin ruokarahat.🙏

• Anonyymi

Ja taas kerran hieno kommentti vihervasemmistolta 👍

• Anonyymi

marisija marisee....

• Anonyymi

Minen Mariseva nuoleskelija on hävinnyt? Ottiko tieto asemastaan koville?

• Anonyymi

Minne taas tulle kirjoituisvirhetiä. Onneksi pää on terve. Jotkut eivät tee kirjoitusvirheitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne taas tulle kirjoituisvirhetiä. Onneksi pää on terve. Jotkut eivät tee kirjoitusvirheitä

Ja joillakin on pää terve 😁

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe