Pyhäjärven sivusto 24 on pelkästään tekoälyn luomaa propagandaaa, kukaan/mikään tervejärkinen sivusto ei suolla sellaista ja tämmöistä roskaa mitä Pyhäjärvi sivusto. Kyllä jämpti on näin !
Olen epäillyt hieman jo pitemmän aikaa
38
345
Vastaukset
- Anonyymi
Eli PERSUt ovat ulkoistaneet Propagandansa suoltamisen tekoälylle?ymmärrettävää kyllä,sillä eihän apukoulupohjaisilla imbesilleillä ole omia ajatuksia saati että osaisivat tulostaa niitä ymmärrettävään textimuotoon.🙏
- Anonyymi
Ålå höpsi, lopeta tuo vaalitrollaus.
Suomessa on hallitus heikolla pohjalla.
Älymystö saanut taskunsa täyteen ja paennut linnoituksiinsa, ulkomaita myöten.
Tunnetusti, rotat jättää laivan ja heikkolahjaiset yrittää tempoa loput, Arkadianmäkeä myöten.
Tällä mennään. - Anonyymi
Ja taas kerran hieno kommentti vihervasemmistolta 👍
- Anonyymi
Minkä takia ne persut ulkoisti s24 tekoälylle joka on valjastanut kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle? Osaat ap kertoa joka syytät paitsi kaikkia puolueita omasta somesaasteestasi kuten myös tekoälyä?
- Anonyymi
...herra armahda!
- Anonyymi
Ai sää syytät kaikesta apukoululaisia
- Anonyymi
Oudoksi mennyt koko Suomi24 - sivusto.
Ihmesakkia pyörii taustalla, oikeat asiat torpattu, tyhjänpäiväisyys ja haukut päälimmäisenä.- Anonyymi
Tunkio mikä tunkio ja persujen haukkumis kanava.
- Anonyymi
Siis eikö tämä ole pyhitetty 100% perussuomalaisten solvaamiseen puolueena ja jopa nimettyinä henkilöinä? Odotan innolla, että täyttyykö kunnianloukkaus syyte rajat useamman henkilön kohdalla.
- Anonyymi
Köpsin jengi rules!
- Anonyymi
Sairasta tämä persujen provoilu. Kirjoitetaan sairas teksti itsestään ja sitten haukutaan muita.
Onko Pyhäjärven Perussuomalaisissa normaaleja?- Anonyymi
Ainakin, jos heissä jotain älyä on niin se on teko...
- Anonyymi
Siis nyt perussuomalaiset haukkuvat itseään, jotta pääsevät haukkumaan itseään? 🤣🤣 Uusi pohjanoteeraus jopa vihervasemmiston logiikalla. Alkaako olla pelko perseessä, että vihervasemmiston solvaus osasto joutuu vastuuseen? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nyt perussuomalaiset haukkuvat itseään, jotta pääsevät haukkumaan itseään? 🤣🤣 Uusi pohjanoteeraus jopa vihervasemmiston logiikalla. Alkaako olla pelko perseessä, että vihervasemmiston solvaus osasto joutuu vastuuseen? 😁
Totta on. Käsialasi on niin helposti tunnistettavaa.
- Anonyymi
ota ap banaani ja rauhotu kun sivupersoonasi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä sinimustia fanittava Soinisti estät ylläpidon suojista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä hulluus on huipussaan.
- Anonyymi
0=0 näyttää syytävän muuallakin Somessa syytöntä.Kun on paha luonnevika niin semmoista tekee.
- Anonyymi
Kolme edellistä mielipidettä oli Heikin.Itsenäisyyspäivän juhlat ovat siis päättyneet ja HeKo aloitti vittuilunsa.Epänormaalia käyttäytymistä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme edellistä mielipidettä oli Heikin.Itsenäisyyspäivän juhlat ovat siis päättyneet ja HeKo aloitti vittuilunsa.Epänormaalia käyttäytymistä!!
Yksikään niistä ei ole Heikin. 1 on minun ja itseään haukkuvan persun on yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"itseään haukkuva persu"? 🤣Minun puolestani poliisi saa tutkia aivan vapaasti, että kuka on kirjoittanut mitäkin. Jos ei jo tutkikin😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ynnä yksi = 2 Tuossa johon vastasit mainitaan kolme kirjoitusta.Laskutaitosi kaipaisi uudistusta,
- Anonyymi
Voi olla, että syyttömän syyttelijä löytää itsensä käräjiltä.
- Anonyymi
Ja millä perusteella? On mainittu henkilön nimi ym.?
- Anonyymi
Pyhäjärven viherkepulainen haukkuu viherpersuja sekä.päinvsstoin
- Anonyymi
VIHERPERSU SYÖ SALAATTIA SEKÄ JUO VIINAA PÄÄLLE
- Anonyymi
Aito PERSU syö paskaansa ja juo Kustaan palanpainikkeeksi,kun Maho Fyyrer on jytkyttänyt PERSUlta viimeisetkin ruokarahat.🙏
- Anonyymi
Ja taas kerran hieno kommentti vihervasemmistolta 👍
- Anonyymi
marisija marisee....
- Anonyymi
Minen Mariseva nuoleskelija on hävinnyt? Ottiko tieto asemastaan koville?
- Anonyymi
Minne taas tulle kirjoituisvirhetiä. Onneksi pää on terve. Jotkut eivät tee kirjoitusvirheitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne taas tulle kirjoituisvirhetiä. Onneksi pää on terve. Jotkut eivät tee kirjoitusvirheitä
Ja joillakin on pää terve 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078