Ikävää, jooooooooooo, mutta nyt juuri sen tilalla on hyvä olo. On luottamus omiin lämpimiin tunteisiini. On tärkeää saada tuntea kaikki omat tunteensa, ne ovat arvokkaita.
Ikävän tilalla nyt muuta
9
295
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se juuri on.
- Anonyymi
Ikävä on ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Olen onnellinen, että kohtaat ja elät tunteesi. Kuulostaa hyvältä tuo sinun prosessi 😊
- Anonyymi
Kiitos. Olen yhteydessä tunteisiini ja jos olen onnekas, niin tunteeni saavat vastakaikua. En tiedä siitä, aika näyttää sen. Tämä on varmaa, kohteeni on ihminen, jolla on paljon ominaisuuksia, joita arvostan. Reiluutta ja herkkyyttä sekä vahvuutta. Hymyilyttää: niin mä hänet näen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Olen yhteydessä tunteisiini ja jos olen onnekas, niin tunteeni saavat vastakaikua. En tiedä siitä, aika näyttää sen. Tämä on varmaa, kohteeni on ihminen, jolla on paljon ominaisuuksia, joita arvostan. Reiluutta ja herkkyyttä sekä vahvuutta. Hymyilyttää: niin mä hänet näen.
Kuulostaa ihanalta, olet varma ja olet valinnut hänet selvästi. Kuulostaa romanttiselta ja todella seksikkäältä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta, olet varma ja olet valinnut hänet selvästi. Kuulostaa romanttiselta ja todella seksikkäältä myös.
Kirjoitit kauniisti.
Mä vaan seuraan tunteitani, koska tuli päivä, jolloin hän vaan täytti sydämeni. Ja se jatkuu. - Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Voi kun tämä olisit sinä❤️ Ja sydämen ei tarvitsisi lyödä ylimääräisiä lyöntejä.
- Anonyymi
Voi kun olisimme me :)
Aika näyttää ja onhan tässä sydän välillä kovilla. On niin hurja tunne, kun antaa itselleen luvan tuntea kaiken lämmön. Rauhallisesta olosta voi yhtäkkiä päätyä vatsaa kouraisevaan intohimon tunteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768672Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382644
- 272201
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629