Eka suihinotto?

Meri

Kertokaa naiset minkälainen oli eka suihinottonne. Hirvittikö maku tai mahdollinen haju etukäteen? Tapahtuiko se ennen ekaa yhdyntää? Minkälainen tilanne, olitteko molemmat alasti sängyssä vaiko jossain hämärässä nurkassa kotibileissä? Oltiko päättänyt etkäteen että nyt teen sen?

14

22978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie n24

      Eka kertani tapahtui erään bilepaikan talon alla. Entinen poikaystäväni oli "uhri". Oltiin porukalla talon alla juomassa (olin n.17v). Paikalla oli minä ja poikaystäväni lisäksi neljä muuta miestä. Olin aika mukavassa tuiterissa ja aloin hamuilla suullani äijän kalua. Nämä mieskaveritpa innostuivat asiasta, vetivät äijältäni housut kinttuihin ja pitelivät rimpuilevasta ukostani kiinni kun minä otin loppuun asti suihin...se oli kivaa se! Eikä ukkokaan jälkeepäin valittanut yllätyksenä tullutta tilannetta!!

      Eikä maistunut pahalta tai mitään...

    • _Amberla

      Eka suihinottoni oli kun olin n. 16v. Pääsin baariin sisään jossa tapasin miehen , juteltiin , suudeltiin jne.Olin neitsyt. Lopulta päädyimme baarin pihalle, jossa otin mieheltä suihin
      En ollut päättänyt että sen teen. Se oli enemmänkin pelkkä päähänpisto, jota seuraavana päivänä kaduin.
      Nyt olen jo yli kaksikymppinen ja teko pelkästään hymyilyttää.

      Ja ei hirvittänyt maku eikä haju. Eikä se silloin edes millekään maistunutkaan...

    • tiinuli_bi

      Ensimmäinen suihinottoni oli ihan tavanomaisesti ollessamme kahdestaan miehen kotona. Jossain vaiheessa iltaa vain alkoivat vaatteet vähentyä ollessamme sängyn vieressä. Pian hänellä olikin enää alushousut jalassaan, ja minä siinä hänen edessään hieman alempana. Hän vaikutti olevan jo ihan valmis tapaus siinä vaiheessa. Seuraavaksi vedin nekin housut pois, ja kai sitä jostain vain tuli päähänpisto alkaa imemään häntä. Tilanne oli muutenkin aika kiihottava, joten pieni epäröinti aiemmin ei tullut silloin vastaan. En ollut päättänyt asiaa ennakkoon, niin vain kävi. En varmaan osannut tehdä asiaa ns. mallikelpoisesti, mutta hän kyllä vaikutti tykkäävän. Koska hän laukesi aika äkkiä, en osannut varautua hänen tulevan loppuun asti suuhuni. Oletin maun olevan vähän epämiellyttävä, muttei se nyt niin paha ollutkaan loppujenlopuksi. Nykyään suihinotto on ihan kiva lisä kaiken muun lisäksi..

    • pekka

      kerta oli vappuna espalla 16 vuotiaana.
      kaisaniemen puistossa oli gay-parade ja tutustuin siellä nahkahomoihin ja kamu pyysi kuselle mukaan ja näytti todella kovaa isoa seisokkiaan, sen verisuonet lähes sykki...
      en voinut vastustaa halua imeä sitä herkkutattia, niin ja en muuten niellyt..:)

    • susan

      minun ekakerta oli aikais outo siinä mielessä että mies oli aivan innoissaan toiminnastani ja ei uskonut millään sitä ensimmäiseksi kerrakseni. se kehui tekemiseni maasta taivaisiin. olimme hieman humalassa, minä ehkä enemmän, se kenties vapautti hieman toimintaani..

      nyt on sitten hirveät paineet siitä että pitää olla hyvä seuraavalla kerrallakin, ja en ole sen ekan kerran jälkeen sitä pitkään aikaan tehnyt joten en muista miten pitää toimia. olisi upeaa saada tietää pari loistavaa kikkaa siihen hommaan!!

    • Monsku

      14-vuotiaana ekan poikaystävän kanssa. Oltiin notkuttu kaupungilla ja kotiin pyöräillessä poikettiin yhdelle metsäiselle tielle lääppimään niinku oltiin ennenki tehty.. ;) sit vaan päätin tai tuntui siltä et tää on seuraava askel, menin polvilleen ja imeskelin ja runkkailin. Ei hirvittänyt maku eikä haju, olin sitä ennenki hellästi pussaillut mutten kokonaan ottanut suihin. Poika oli samanikäinen kuin minä, tuli nopeasti ja nielin kaikki.

      et sellainen eka kerta...

    • me_

      Eka kerta oli 14-vuotiaana, olin seurustellu sen jätkän kanssa pitkään. Vähitellen edettiin "seksiopinnoissa" joten se tuntu ihan luonnolliselta. Ei siitä kyllä meinannu mitään tulla... Luulin et jätkän kalu on tosi herkkä ja tein ihan liian hiljaa ku luulin muuten satuttavani ja jätkä ei heti ees neuvonu, ei vissiin halunnu pahottaa mun mieltä.

      • Jeny_

        Kertokaa naiset minkälainen oli eka suihinottonne. Hirvittikö maku tai mahdollinen haju etukäteen? Tapahtuiko se ennen ekaa yhdyntää? Minkälainen tilanne, olitteko molemmat alasti sängyssä vaiko jossain hämärässä nurkassa kotibileissä? Oltiko päättänyt etkäteen että nyt teen sen?

        Paha maku tai haju ei hirvittänyt etukäteen, itse tilanne tuli eteen aika nopeasti. Olin humalassa, joten en paljon mietiskellyt. Miehen asunnolla, minä alusvaatteissani ja hän t-paita päällä. En ollut miettinyt etukäteen.


    • hellyttäjä nainen

      Nykyään olen hyvin kokeilunhaluinen, estoton ja tulinen rakastaja, eli haluan kokeilla ja kaikkea ja nautin tehdä miehelle hyvää... olin kuitenkin joskus hyyyvin ujo ;)

      Menetin neitsyyteni 16 vuotiaana ja minua pyydettiin useaan otteeseen ottamaan suihin, mutta ujostelin, enkä pystynyt... vasta kun tapasin hieman myöhemmin nykyisen kihlattuni...

      Olimme juuri samaisena päivänä olleet ekan kerran yhdessä sängyssä, joten suhde oli aika alussa vielä, hän oli 23 ja minä 17. Pari tuntia myöhemmin makoilimme vierekkäin ja hän puhui, että pidänkö suuseksistä ja että hän pitää ja ehdotti.. pelästyin, mutta en ollut enää jostain syystä samalla tavalla peloissani, asia alko kiinnostaa, mutta en heti kehdannut sanoa että tämä on eka kerta suullani (käsin kyllä tehnyt paljon.. ja myöhemmin kerroin senkin että eka kerta). Jännitin.. en tiennyt mitä tehdä, eli olin TÄYSIN ulalla.. mietin vaan kaikkea että miten, millai ja panikkii..

      ... tein kuitenkin kaiken oman mieleni mukaan ja sain vielä kuulla olevani hyvä suihinottaja, hieman nauratti, mutta myönnän että olen joskus kyllä nähnyt miten se tehdään, mutta en edes kokeillut, ei maistunut pahalta, eikä haussut ja kun ekan kerran tein niin jäin koukkuun, rakastan suuseksiä ja haluan tehdä sitä, oma aloitteisesti aloitan ja teen sitä usein, lähes aina seksiä harrastaessa.. en voi mitään mutta kun pidän siitä niin paljon, myöhemmin olen keksinyt kaikkea kivaa uutta siihen lisä potkua :D

    • 22-v. avorouva

      Olin 18-vuotias.
      Oletin ettei penis maistuisi tai haisisi puhtaana miltään, mutta sperman makua pelkäsin.
      Olin edellisen jätkäkaverini luona ja hän pyysi. Ensin en meinannut uskaltaa, mutta suostuin, eikä se niin kamalaa ollutkaan. Hän ei tullut suuhuni, joten sperman kamala maku ei vielä silloin tullut varmistetuksi.
      Olin ollut yhdynnässä aiemmin sekä hänen että häntä ennen 3 miehen kanssa.

      • Natasha

        Poika oli samalla luokalla kanssani,
        ei tosin enää, koska seiskalla menemme erille luokille. Oltiin sovittu jo etukäteen,
        että otan häneltä suihin koulun metsässä. :)
        Oli lauantai ku mun piti soittaa sille ja sopia
        aika, sit sovittiin ja tavattiin koulun pihalla
        ja mentiin metsään. Menomatkalla polkiessa mä ajattelin vain, että kukaan idiootti perustauno ei arvaakkaan mihin mä olen menossa, eikä kyllä ikinä arvaiskaan. :D
        Ja jännitti kyllä aikas paljon. :)
        Siinä sitten jotain hiplattiin ja pojan sormet
        kävi mun alapäässä ja mä olin polvillani sen edessä. En haistellut (eli ei haissut?) eikä maistunut miltään. Kivaahan se oli, mutta ei tullu uusintaa sillä poika alkoi seurustelemaan vähän sen jälkeen toisen tytön kanssa.
        Ei meillä kummempia tunteita ollut, haluttiin vain kokeilla jotain uutta ja jännää. :)
        Spänkit tuli suuhun mutta en nielly,
        enkä edes muista miltä se maistui, ei kai se millekkään maistunut, en kai silloinkaan mitään maistanut..


    • mies38

      Ryypättiin kaverin kanssa. Kaveri katsoi tietokoneelta aikuisviihdettä ja huomasin hänen etumuksen pullistuneen. Aloin hyvin varovasti avaamaan hänen housujaan ja sanoin mikäs täällä pullottaa. Pystyssä oli ja vahvasti! Hän ei sanonut mitään, mutta sanaton viestintä oli selkeää "maista sitä" Otin sen epäröiden suuhuni. Pissa maistui vähän, mutta ei haitannut. Ei mennyt kuin hetki ja hän tuli suuhuni täysin varoittamatta. En pystynyt nielemään, vaan annoin valua suusta ulos. Tuli jotenkin nöyryytetty olo, mutta hyvä kuitenkin. Pääsin" kostamaan" asian myöhemmin hänelle...

    • ihanaa ottaa naiselta suihin mee orgasmiin saakka yi yhtään yhdyntää ettei suihimottoa"aah naisen kiimanen tuoksu,maku

    • jatkoa: olkkarissa telkkua katellessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe