Kaikki alle 70 ajavat jos rajoitus on 80/100 km/h pitäs kerätä lähimmälle julkisen pysäkille.
On todella raskasta ohittaa kokoajan ja roikkua niiden perässä kun ne junnaa toinen toisissaan kiinni reilusti alle rajoituksen.
Missä valvonta
5
111
Vastaukset
- Anonyymi
Kattos nääs eenokki, kun se on SUURIN SALLITTU NOPEUS. Ei se tarkoita sitä, että pitää olla aina sama ajonopeus kuin merkissä.
- Anonyymi
Ja SEN kyllä huomaa ettei tarkoita. Mutta se on jännä että samalla unohtuu moni muu asia.
Esim. Kasaudutaan ajamaan 10m turvaväleillä ihan kuin ei uskallettaisi pitää väliä yhtään pitempänä eksymisen pelossa.
Sitten jos ajetaan esim 70km/h ajetaan sitä myös 40/50/60 alueella jostain syystä?
Ymmärtäisin sen toisinpäin, maantiellä lujempaa mutta noilla sitten varovammin.
Mutta ei, mennään niska kyyryssä huomaamatta rajoituksen vaihtumista.
Eli. Loppupelissä ihan sama miten ajatte niin paska lentäen ohi teistä. Ja jos ajatte lähekkäin niin sitä suuremmalla syyllä väliin jos koko letkasta ei ehdi reippaalla ylinopeudella ohi.
- Anonyymi
Ei se ohittaminen niin vaikeaa ole. Jos nopeusero on kuuvaamasi mukainen, ohi pääsee todella helpolla ylittämättä nopeusrajoitusta.
Jos käytät navigaattoria, siitä voi hyvin katsoa, kuinka pitkä matka on seuraavaan risteykseen, josta käännyt. Usein huomaa, ettei enää kannata ohitella, sillä ei voita enää mitään.- Anonyymi
Tämä. Nimenomaan navi kertoo sen että mene ohi ennen seuraavaa risteystä.
Tieä vaikka se pullosilmä nysvää siinä edessä senkin jälkeen.
Ei kaikki aina käänny eikä itsekään aina käänny.
Laskin että se on äkkiä tunti pois per päivä autosta kun ajaa reippaammin reitit läpi.
Oisko keskiarvotuotto talviaikaan sille tunnille noin 60€/h päivä minkä tekee kun saa tehdä läppärillä opportunitit säästyneellä ajoajalla.
Vuositasolla n 12-15 tonnia puhdasta rahaa mitä en ala tielle hukkaamaan menetettynä ajoaikana.
- Anonyymi
En ole.tuota ikäluokkaa, mutta joskus minulla on työni vuoksi autossa sellaista kuljetettavaa, että se vaatii hiljaisen vauhdin. Ei kylläkään kävelyvauhtia. Silloin alkaa hillitön piippailu ja käsimerkkishow. Ohitetaan ihan älyttömissä kohdissa vaikka annan aina tietä, kun mahdollista. Ajatelkaa nyt hiukan ennenkuin alatte riehua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601