Itsenäisyyspäivän juhlijoita. Vastin poliisin lupia ja ohjeita toimivat. Arhinmäki velä yllyttää kommunisteja.
Rasistiset äärivasemmistolaiset häiritsee
21
212
Vastaukset
- Anonyymi
Rasisteja ovat persut, eivät vasemmistolaiset.
- Anonyymi
Haista vittu viherkommari. Koska sossuavustus tulee?
- Anonyymi
nettosaaja pummille,
läpsähtää tukiaiset tilille,
kuin manulle illallinen,
ja tukiaiset piälle...
- Anonyymi
Eikö persuilla ole mitään muuta tekemistä kuin kylvää epäsopua ja repiä kansaa kahtia?
- Anonyymi
Nätisti marssivt suomen liput heiluen. Putin kommarit häiritsee.
- Anonyymi
Nyt Keskusta-puolueen jäsenet pois häiritsemästä ihmisten Itsenäisyyspäivän viettoa!🇫🇮
- Anonyymi
Isänmaallinen kulkue. Vaikka komunistit häiritsee ei haittaa marssia. Poliisi kerää kiihkoisimmat kommunistit putkaan
- Anonyymi
oikeistososdemi kirjoitti:
Käytetäänkö kaasua?
Ratsut tekevät riittävän tehokasta ja pahaa jälkeä.
- Anonyymi
Kymmeniä kommunisteja on pahnoilla. Polisi käski heidät kotiin, että häiritseminen on loppu.
- Anonyymi
Aina kommarit häiritsee
Yllytyksestä apulaispormestari vastuuseen. Jo entisiä rötöksiä.
Nyt ei sisäministeri silittele kommunistien päätä.
- Anonyymi
Eläköön hevoset!
- Anonyymi
Kommunistit vittuun Suomesta. Tämä porukkahan on uskomattoman agressiivista.
- Anonyymi
Siinä on kommunistikepulaisilla muistelemista myöhemminkin, miten meni Itsenäisyyspäivä 2024 poliisin putkassa.
- Anonyymi
Arhinmäki velä yllyttää kommunisteja.
- Anonyymi
Tarkoitat Kaikkonen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat Kaikkonen?
Kyllä, vanki-kaikkonen
- Anonyymi
Pääsikö kepulaiset sakoilla, vai onko luvassa muutakin?
- Anonyymi
Arhinäki ei pysty jatkamaan, sai lopputilin. Sairaslomalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268