Ei kukaan enää kiinnosta. Vain sinä. Olisin sinun heti jos vain pyytäisit...yhdessä hamaan loppuun asti.
Yli vuosi kun kuullut sinusta. Rakkaus ja kaipuu yhä.
Rakastan. T: Se unohdettu Mn
Rakas P mies
10
286
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhosit parisuhteemme sillon. Traumatisoiduin siitä mitä teit ja siitä miten hän minua kohteli. Nyt toivon, että löydät hänet. Ansaitsette toisenne. Pääset saappaisiini, mutta varoitan, hän tulee pettämään myös sinua useiden kanssa. Olet silmissäni alhaisinta sakkaa.
- Anonyymi
Nyt olet kyllä erehtynyt henkilöstä. Minä en tuhonnut kenenkään parisuhdetta.
- Anonyymi
Haluaisit olla M- nainen ilmeisesti.
- Anonyymi
Minä olen Mn
- Anonyymi
En ole tavannut ketään P miestä missään tilanteessa. Olisiko ihminen, joka tahallaan sekottaa kirjaimia jos ei vieläkin rikollisempaa tehnyt.
- Anonyymi
Kyllä tämä oli ihan oikeasti P- kirjaimella alkavalle miehelle.
- Anonyymi
Mistäpäin sun p mies on??
- Anonyymi
Turun suunnalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun suunnalla
Oon joskus pahalla päällä just herätessä
Herkkä hetki
Jos oikein paljon aattelee
Joutuu käyttää päätään
Se väsyttää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon joskus pahalla päällä just herätessä
Herkkä hetki
Jos oikein paljon aattelee
Joutuu käyttää päätään
Se väsyttääMinä tiedän sen mutta eikö olisi ihanaa kun voisit heittää sen ajattelun hetkeksi syrjään ja painaa pääsi taas rinnoilleni, suudella, silittää hiuksia ja ihoa, kuunnella musiikkia yhdessä ja sateen ropinaa auton kattoon, matkata käsikädessä Suomen kesässä kuten teimme...vietimme upeita hetkiä yhdessä. Minä ikävöin niin etten tiedä aina miten päin olisin. Rakastan sinua ja haluan meidät takaisin. Rakkaudella Mn (se tumma)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009