Ei kukaan enää kiinnosta. Vain sinä. Olisin sinun heti jos vain pyytäisit...yhdessä hamaan loppuun asti.
Yli vuosi kun kuullut sinusta. Rakkaus ja kaipuu yhä.
Rakastan. T: Se unohdettu Mn
Rakas P mies
10
438
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhosit parisuhteemme sillon. Traumatisoiduin siitä mitä teit ja siitä miten hän minua kohteli. Nyt toivon, että löydät hänet. Ansaitsette toisenne. Pääset saappaisiini, mutta varoitan, hän tulee pettämään myös sinua useiden kanssa. Olet silmissäni alhaisinta sakkaa.
- Anonyymi
Nyt olet kyllä erehtynyt henkilöstä. Minä en tuhonnut kenenkään parisuhdetta.
- Anonyymi
Haluaisit olla M- nainen ilmeisesti.
- Anonyymi
Minä olen Mn
- Anonyymi
En ole tavannut ketään P miestä missään tilanteessa. Olisiko ihminen, joka tahallaan sekottaa kirjaimia jos ei vieläkin rikollisempaa tehnyt.
- Anonyymi
Kyllä tämä oli ihan oikeasti P- kirjaimella alkavalle miehelle.
- Anonyymi
Mistäpäin sun p mies on??
- Anonyymi
Turun suunnalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun suunnalla
Oon joskus pahalla päällä just herätessä
Herkkä hetki
Jos oikein paljon aattelee
Joutuu käyttää päätään
Se väsyttää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon joskus pahalla päällä just herätessä
Herkkä hetki
Jos oikein paljon aattelee
Joutuu käyttää päätään
Se väsyttääMinä tiedän sen mutta eikö olisi ihanaa kun voisit heittää sen ajattelun hetkeksi syrjään ja painaa pääsi taas rinnoilleni, suudella, silittää hiuksia ja ihoa, kuunnella musiikkia yhdessä ja sateen ropinaa auton kattoon, matkata käsikädessä Suomen kesässä kuten teimme...vietimme upeita hetkiä yhdessä. Minä ikävöin niin etten tiedä aina miten päin olisin. Rakastan sinua ja haluan meidät takaisin. Rakkaudella Mn (se tumma)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993