ja mietin miksi hän ei soita. Eikö ihastumiseni näy päälle päin? Ajatteleeko hän että olen varattu? Aika katoaa kun näen hänet sen pienen hetken. Tuskin hän täällä edes kirjoittelee. Kunhan puran tuntojani. Ikävä on häntä enkä tiedä miten ihmeessä pitäisi edetä.
Tässä yksin vietän itsenäisyyspäivää
17
315
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin vietän yksin itsenäisyyspäivää, mutta tuskin olen sinun hän, olen nainen itsekin.
- Anonyymi
Minäkin ap olen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ap olen nainen
Joka ikävöi ihanaa miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ikävöi ihanaa miestä
Niin te kaikki naiset täällä,ei mitään muita tunnistetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ap olen nainen
Mies taidat olla,joten suu kiinni!
- Anonyymi
Ehkä hän ajattelee ettei olisi soveliasta soittaa…olosuhteet ovat sellaiset. Voi olla että hän ei ajattele minua lainkaan. Ehkä tämä on yksipuolista.
- Anonyymi
Olosuhteilla en tarkoita että olisin varattu…en ole.
- Anonyymi
Ehkä hän ei tiedä että odotat soittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olosuhteilla en tarkoita että olisin varattu…en ole.
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Kuinka usein näette?
- Anonyymi
Harvemmin. Pitäisi varmaan keksiä joku syy mennä tapaamaan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei hän soita ensin 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotiimme jos tulet,tulee myös virkavalta!
- Anonyymi
Voinko soittaa? Neidillähän oli kissoja, jos koira, niin silloin voisin soittaa kontaten.
T. Mitähän vaan soitan, moro.
Ps. Sauna?
https://m.youtube.com/watch?v=xmJQl7B27oU - Anonyymi
Kuvittelen varatuksi, se on viimeisin tietoni.
- Anonyymi
Hänellä on syy ajatella että olen varattu mutta en ole. Minulla on miespuoleisia kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on syy ajatella että olen varattu mutta en ole. Minulla on miespuoleisia kavereita.
Eksät jääneet kavereiksi odottamaan uusintaa heti jos suhde uuden kanssa vähänkään horjuu. Hyi mikä kuvio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768842Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 392676
- 272221
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181629