Yllätys 1. en ole koskaan ollut Tyhmä tai idiootti -. minusta tehtiin semmoinen kai 9-tai kymmenen vuotiaana ja tarina jatkuu ja taisin jopa muutamia idiootteja jeesata asian suhteen jotta asia olisi varma koin sanotaan helvetin eräällä sivukyllä jonka opettaja oli täysin kyvytön virkaan . joo kai nyt melko muisti sairas paska toivon hänelle pitkää elämää jotta saa kokea kaikki sairauden muodot.
niin nämä koulukiusaajat olin joku aika sitten tuolla Novassa kai asiat selvisi minun ei tarvitse ketään näistä vihata oikeuden minkä piIDÄN HALVEKSUN KAIKKIA NIIN VITUSTI JOTA VOIN ENKÄ TEE MITÄÄN MITÄÄN VÄÄRÄÄ. NÄKYY OLEVAN MONI KUNNALLA HYVÄSSÄ VIRASSA TAI MUUALLA.
JOS PUHUTAAN ASIAA EN KOE ENÄÄ TARPEEKSI TAPPAA KETÄÄN.
MINULLA ON OIKEITA IHMISIÄ JOITA VIHATA JOITA EN HALUA TAVATA JOS ON MAHDOLLISUUS JA VÄLINEET JOKU KUOLEE. EHKÄ ITSE. SO WHAT
Pieni yllätys kaikille koulu kiusaajilleni
Anonyymi-ap
1
418
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos informaatiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976