Mikä ensimmäiseksi leluksi?!?

Ninni

Meillä ei ole koskaan ollut mieheni kanssa käytössä minkäänlaisia leluja ja ajateltiin nyt vihdoin ja viimein kokeilla jotain uutta. Onko teillä ehdotuksia, että mikä sopisi "kokemattomille" ensimmäiseksi seksileluksi?? Joku sellainen, josta kumpikin voisivat nauttia..

10

5729

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me kaksi

      Hymyilytti ensin, mutta mieheni käski ehdottaa teille purkillista kermaa. Vatkaa se vaahdoksi ja käyttäkää mielikuvitusta vaahdon nautiskelussa. Kantsii tehdä just ennen pyykkipäivää...

      Tai sitten yhdessä seksikauppaan, tarvittaessa vaikka naapurikaupunkiin kaikessa rauhassa. Jos ette kaupassa kehtaa puhua keskenänne, menkää vaikka kahville juttelemaan mikä kiinnostaa molempia. Virheostoksia sattuu joskus, mutta kivaa se on kokeilla.

      • vision

        no sukat ei varsinaisesti oo mikään seksilelu mut kunnon nylonsukat ja sukkanauhaliivit kiihottaa varmasti molempia osapuolia jo niitä hankkiessa,eli suosittelen ;-)


      • Infose
        vision kirjoitti:

        no sukat ei varsinaisesti oo mikään seksilelu mut kunnon nylonsukat ja sukkanauhaliivit kiihottaa varmasti molempia osapuolia jo niitä hankkiessa,eli suosittelen ;-)

        Selailkaa rauhassa nettikauppaa ja ottakaa tarvittaesa rohkeasti yhteyttä. www.seksiinfo.fi


      • mies
        Infose kirjoitti:

        Selailkaa rauhassa nettikauppaa ja ottakaa tarvittaesa rohkeasti yhteyttä. www.seksiinfo.fi

        Nätit halkiohousut ok.


    • minä vain

      Ostin vaatekaupan alekorista pitkän kapean mustan pitsihuivin. Maksoi muistaaksen 2 euroa. Toimii sitomisleikeissä paremmin kuin käsiraudat, ei hierrä eikä oo liian tiukka/väljä. Voi käyttää silmäsiteenä, kutitella tms. Tai sitten vaan leikin huivilla miehen katsellessa, rinnat on kuulemma kauniit kuultaessaan mustan pitsin läpi... eikä haittaa vaikka oltais hiukan raisummallakin tuulella, jos huiviin tulee näykkimisestä reikiä, voin varmasti ostaa uuden jostain.

      Toinen suosikkileikki on "maalaaminen", eli tarvitaan isohko vesiväri sivellin ja viileää vettä. Sitten sidotaan kumppanin silmät ja maalaillaan vedellä kuvioita iholle. Kiva leikki varsinkin kesällä kun on kuumaa, mutta ei oo yhtä kylmää kuin jääpalat. TAlvella iho on kuiva ja kosketus voi kutittaa vaikkei ole tarkoitus. Silloin pitää ottaa öljypullo mukaan ja öljytä petikaveri. Tämä on niitä leikkejä joita leikitään just ennen pyykkipäivää.

      Meillä on ihan oikeitakin leluja, mutta ne on pääsääntöisesti jääneet laatikon pohjalle. Musta hieromasauvat on liian kylmiä, kovia ja vaatii tietenkin aina liukuvoiteen seurakseen. Toimii mulla vain 69:n lisukkeena. Samppanjapullo (pieni) toimii paremmin, sen voi vielä lämmittää juoksevan veden alla... Silikoniset penisrenkaat ei oikeen tuntuneet missään, mies huomas vissiin jotain, mutta mä en oikeestaan. Kai siellä jotain rypylää oli. Vibralla varustettu rengas sai mut laukeemaan nopeesti, mutta ei kovin voimakkaasti... Käsiraudoissä väsyy kädet, kun ne on samassa asennossa liian pitkään, huivi on parempi... Mitäs vielä... Jotain filmejä ollaan katseltu, osa on tylsiä, pelkää sisään ulos liikettä eri asennoissa, mutta pariskunnille tarkoitetuissa on tullut pari helmeä vastaan. Eli hyvällä mielikuvituksella löytyy mun mielestä kotoa paljon paremmat lelut kuin seksikaupoista. Nyt vauhdilla penkomaan keittön laatikoita:)

      • Nimetön

        oletteko jättänyt sukkien kokeilun kokonaan väliin,kyl niilläkin voi harrastaa sitomisleikkejä eikä varmaan tunnu pahalta.


    • Anonyymi

      Yolunun aq

    • Anonyymi

      Voisit ajatella myös vaikka kaalimatoa. Vihreä mukavan muotoinen sauva, jossa kuusi erilaista värinätasoa. Monesti mieheni laittaa minulle sauvan paikoilleen värisemään pöksyjen sisään ja saan kiihottua rauhassa liikkuessani ja hetken päästä komentaa minut keittiön pöydälle selälleen poistaa pöksyt ja katselee kaikessa rauhassa pimpissäni värisevää sauvaa odotellen ekaa orkkuani ja sen jälkeen nai minut uudelleen huipulle.

      Toinen hyvä vaihtoehto, vähän kalliimpi, on kauko-ohjauksella, kännykkäsovelluksella ohjattavat moottoroidut geishakuulat. Niitä olen joutunut käyttämään erilaisissa tilanteissa, kuten kaupassa, tansseissa, juhlissa.
      On tosi jännittävää, kun ei koskaan etukäteen tiedä, milloin ensikerran alkaa värähdellä ja kuinka kauan.

      • Anonyymi

        Kaalimatoa suosittelen. Ihan mieletön vehje, takuuvarmat ihanat orkut, yksin ja kaverin kanssa.


    • Anonyymi

      hk toimii meillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe