Suutarin ja turpaanuhoojiesi kanssa
Pidä vaalis jauhat ja tapahtumat tilaisuudet festarit Warkaus sali museot,rokit
Et akka tule ikinä minun lähelle
Ei mulla
Sait Tiinan Grönlund kaupungin kokoomus
13
61
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta.Suutari.haukuu Facebook varkaus vanhat kuvat ryhmässä minua ja äitiäni
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivää vaan vitun lumppu ja Sebastian Tynkkynen Riikka Purra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää itsenäisyyspäivää vaan vitun lumppu ja Sebastian Tynkkynen Riikka Purra
Enää ei olla esillä tässä kaupungissa
Painu vittuun akka. puolueessa kanssa ja liikkeen sama juttu kokoomus, vaalit ehdokkaat ja tukijat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää ei olla esillä tässä kaupungissa
Painu vittuun akka. puolueessa kanssa ja liikkeen sama juttu kokoomus, vaalit ehdokkaat ja tukijatEipä ennen ole uhattu turpaan itsenäisyyspäivänä kun ukki taisteli Kollaalla 6.12.39
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ennen ole uhattu turpaan itsenäisyyspäivänä kun ukki taisteli Kollaalla 6.12.39
Mulle et puhu mitään mistään asioista tässä kaupungissa talossa olit kuka tahansa ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle et puhu mitään mistään asioista tässä kaupungissa talossa olit kuka tahansa ei kiinnosta
Maksan rästit
Muutan pois koko kaupungista
Äiti menee palvelutaloon
Tai minä Alan juomaan viinaa 12 vuoden jälkeen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksan rästit
Muutan pois koko kaupungista
Äiti menee palvelutaloon
Tai minä Alan juomaan viinaa 12 vuoden jälkeenSitä tyyppiä et halua nähdä Mt lääkkeet naamassa ja humalassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä tyyppiä et halua nähdä Mt lääkkeet naamassa ja humalassa
Sukulainen sanoi soita poliisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukulainen sanoi soita poliisille
Ja mulla on se oikeus kun uhotaan itsenäisyyspäivänä turpaan omalla ovella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla on se oikeus kun uhotaan itsenäisyyspäivänä turpaan omalla ovella
Kaapissa eteisessä kolme jääpallomailaa
Saahan sitä uhota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapissa eteisessä kolme jääpallomailaa
Saahan sitä uhotaOllaan hiljaa koko kaupungissa ei.lapsiperheet
Häiriinny
Eikä päättäjät eikä kukaan
Äläkä tule puhumaan mitään mistä asiasta livenäkään missään tässä kaupungissa ei kiinnosta hevon vittua
Minäkin päätin että te ette ole missään tekemisissä minun kanssani enään ikinä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan hiljaa koko kaupungissa ei.lapsiperheet
Häiriinny
Eikä päättäjät eikä kukaan
Äläkä tule puhumaan mitään mistä asiasta livenäkään missään tässä kaupungissa ei kiinnosta hevon vittua
Minäkin päätin että te ette ole missään tekemisissä minun kanssani enään ikinäSiinä sulle vittu lopullinen päätös tässä kaupungissa täällä ja muualla kaupungissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sulle vittu lopullinen päätös tässä kaupungissa täällä ja muualla kaupungissa
Mulle ei uhota omalla ovella eikä äitini alakerrassa ikinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758