Taas meni itsenäisyyden juhlinto, ilman sen synnyn historiaa, ei Ylekään julkaissut !?

Anonyymi-ap

Suomella on niin paljon salattavaa, jälkipolville !?

17

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan Yle monasti selvittänyt Neuvostoliiton ja Venäjän Suomea vastaan aloittamat sodat. Kaikki suomalaiset ovat niistä perillä, joten ei niitä tarvitse joka viikko toistaa.

• Anonyymi

Niin moneen kertaan on historiamme nähty ja kuultu. Tuskin siellä mitään oleellista on enää piilossa ja salattuna. Jos on niin olkoon.

"Kun tietää historian, ymmärtää tämän päivän".

Katse tulevaisuteen, toivotaan, että joskus kaikki on paremmin kuin nyt.

• Anonyymi

Sotahulluus jo peittää kaiken,kuin ennenkin !?

• Anonyymi

Sinä ja sun sotahulluutes, USKO NYT ETTÄ ME SUOMALAISET EMME OLE SOTAHULLUJA TOISINKUIN TE VENÄLÄISET MUTTA TE VENÄLÄISET SYYTÄTTE AINA MUITA SIITÄ MITÄ ITSE OLETTE!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja sun sotahulluutes, USKO NYT ETTÄ ME SUOMALAISET EMME OLE SOTAHULLUJA TOISINKUIN TE VENÄLÄISET MUTTA TE VENÄLÄISET SYYTÄTTE AINA MUITA SIITÄ MITÄ ITSE OLETTE!!

Sinulla ei virsi vanhene yhtään ja samalla tavalla periaatteessa huudat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei virsi vanhene yhtään ja samalla tavalla periaatteessa huudat.

Entäs ne omat virtes? Sinä taidat olla samaa maata kuin aloittaja, eli putinistipaska!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs ne omat virtes? Sinä taidat olla samaa maata kuin aloittaja, eli putinistipaska!!

Kun totuus ei miellytä niin ruvetaan loukkaamaan ja haukkumaan toisia,ei kuulosta aikuisen touhulta yhtään vaan jonkun inttävån vekaran mölinältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun totuus ei miellytä niin ruvetaan loukkaamaan ja haukkumaan toisia,ei kuulosta aikuisen touhulta yhtään vaan jonkun inttävån vekaran mölinältä.

Et sinä tai aloittaja ole mitään totuuksia esittänyt, pelkkää Kremlin propagandaa vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä tai aloittaja ole mitään totuuksia esittänyt, pelkkää Kremlin propagandaa vaan!

Itse taidat luulla olevasi..Tie..Totuus ja Elämä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse taidat luulla olevasi..Tie..Totuus ja Elämä..

Entäs sinä sitten? Mikä luulet olevasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs sinä sitten? Mikä luulet olevasi?

Realisti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Realisti!

Realisti? Älä viitsi naurattaa! Venäjämielinen ja putlerin pérseennuolija sinä olet, et mikään realisti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Realisti? Älä viitsi naurattaa! Venäjämielinen ja putlerin pérseennuolija sinä olet, et mikään realisti!

Älähän innostu liikaa,poikanen,siitä harvoin seuraa hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän innostu liikaa,poikanen,siitä harvoin seuraa hyvää.

En kuule ole mikään poikanen, olen keski-ikäinen mies! Ja miten niin älä innostu? Sinä voisit tosiaan muuttaa ihannemaahasi venäjälle ja jättää meidät suomalaiset rauhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuule ole mikään poikanen, olen keski-ikäinen mies! Ja miten niin älä innostu? Sinä voisit tosiaan muuttaa ihannemaahasi venäjälle ja jättää meidät suomalaiset rauhaan!

Voisitko osoittaa muutaman lauseen jossa minä ylistän venäjää,minäkin haluaisin lukea niitä.

• Anonyymi

Me Rysät olan sitä,mieltää,etä Suomen putäisi nostaa Sodilas Menot samale tasole,kun Rysiläkin on ?! Eli 40 proo senttii n brutto kansan tuoteesda ?!

• Anonyymi

Ensi vuonna natokustannukset nousee jäsenmaissa 3 % /brk.

Kohtuullista, kun huomioi, että naapurissa vaikuttaa Toveri Putin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe