Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Löytyykö maksullista miestä varatulle naiselle?

Olen 46 vuotias, 175cm ja 65 kiloa ja D-kupin rinnat ja haluaiisn pitkästä aikaa kunnon seksiä.

Marjo46
23513
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

Kyllä löytyy, mistä Marjo on

Äänestä

Ilmainen olis

Äänestä

Moı voisitko tutustua ei tarvi maksulinen ilmainen olen tykkan seksia jos halua voisitko tutustua vain seksi seura ei miita muuta olen.asun Helsingissä

Äänestä
  • Nyt sen verran humalassa olet, tuskin hyvä onnistuu.
    Hyvä mieli kyllä jäisi.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Nyt sen verran humalassa olet, tuskin hyvä onnistuu.
    Hyvä mieli kyllä jäisi.

Moi tanan ei sopiko tavata jos onnisto mina tulen

Äänestä

Moi missa pain asut jos halua yhteyttä

Äänestä

Löytyy kyllä, missäpäin asut?

Kaarlo55

Äänestä
  • Kukaan ei maksa tuon ikäiselle yhtään mitään:D:D

Äänestä

Miten sinä sen takaat. Hyvä nainen ei saa huonoa sexsiä.

Äänestä

Rintojen imeskely ja pillun nuoleminen ,se olis 70e

Ei aikarajoitusta

Espoon mies 50

Äänestä
  • Kukaan ei maksa tuollaiselle kokemattomalle vanhalle miehelle mitään.

Äänestä

Taalla seksi mies jos halua tavata olen Helsingissä

Äänestä

Tosi hyva seksia ei huono seksia

Äänestä

Onko maksulinen nainen mina luulen ilmainen

Äänestä
  • ainahan palvelussa on vikaa jos ilman tekee, yksin parturi nosti hintaa laadun varmistamiseen,

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

ainahan palvelussa on vikaa jos ilman tekee, yksin parturi nosti hintaa laadun varmistamiseen,

Moi paljonko maksa jos mina tulen

Äänestä

täällä etelä-pohjanmaaltakin löytyy toteutaja, saa viellä ammatti taitoisen hierojan samalla,

Äänestä

Tule tänne Lappiin ei maksa mitään

Äänestä

Tarjoan itseäni, olen urheilullinen kaveri, intohimoinen ja hyvällä ruskealla keholla, voin antaa sinulle lisätietoja, 178/ 64 kg / 16 cm / 6 cm. M 40

Äänestä

Mistäpäin Marjo olet?

Äänestä

Mulle riittäisi tölkki Sandelsia maksuksi.
Olen kokenut ja kielitaitoinen karvainen 50+ hahmo läntisellä 06-alueella ja liikun retkeilyautolla.
@: riemuretki(a)outlook com

Äänestä

M34 PK-seutu täällä. Kokenut ja raamikas mies. Panen ja nuolen. 19(?)cm ja suht paksu.
Kik eatpraydie

Äänestä

Moi täällä olis iloinen, huumorintajuinen, avoin ja luotettava maksullinen 188/82 tummat hiukset ulkoisesti sporttinen. Seksi kondomin kanssa ja jos oot puhdas niin kielelläkin voin sua ilahduttaa. Jouluhinta 150€ tunti

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen 46 vuotias, 175cm ja 65 kiloa ja D-kupin rinnat ja haluaiisn pitkästä aikaa kunnon seksiä.

Marjo46

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu