Osuvat sanat kyllä:
https://www.youtube.com/watch?v=KHLMtRaXJa0
ASD:sta tehty biisi
4
256
Vastaukset 4
- Anonyymi
ASD -nimimerkin takana tuskin on yksi ihminen. Veikkaan useampaa.
- Anonyymi
Ainakin Ex-Tissuttelija eli Tissu on yksi niistä, siitä olen sata varma. Kirjoitustyylit vaihtelee niin valtavasti ASD -nimimerkin alaisuudessa luotujen viestien välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Ex-Tissuttelija eli Tissu on yksi niistä, siitä olen sata varma. Kirjoitustyylit vaihtelee niin valtavasti ASD -nimimerkin alaisuudessa luotujen viestien välillä.
Voihan siis teoriassa ASD-nimimerkin takana olla vain yksi henkilö, jos otetaan ihmisen kolme vaihdetta syyniin:
-selvin päin
-Päihteiden vaikutuksen alaisena
-kovassa krapulassa
Yksittäisen tyypin ulosanti voi siis teoriassa vaikuttaa kolmelta eri henkilöltä, mutta silti itsekin veikkaisin, että useampi tyyppi.
- Anonyymi
Itseäni on jo pidemmän aikaa huvittanut matkalaukkusontiksen idea. Kun on tilannut jalkansa ja kätensä, mahtuu matkalaukkuun. Sontiksilla. On kaksi kiinnostavaa reiköäa, hampaaton suu ja peräaukko jota ukkomuehet saavat illanvietoissaan käyttää, ja sutenööri saa kätevän logistisesti siirrettyä "juhlakalun" takakontissa uuteen osoitteeseen. Matkalaukun sivuosaan mahtuu liukuvoide ja lämmittelytapit.
Onko tässä Suomen uusi vientituote maailmalle?
Asd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475