Kuinka ylös pitää katse luoda jos ohi kävellessä sulle ajatuksen lähettää? 😘🤭🌌🩷
Asutko missä kerroksessa
167
1152
Vastaukset
- Anonyymi
Luolamies.
- Anonyymi
😊😘😘
- Anonyymi
Katse kohti korkeuksia
- Anonyymi
Jätä ihmiset rauhaan se on rikos jos alat stalkkaamaan!
- Anonyymi
Multikriminaali jo.
- Anonyymi
Mä en tee samaa kyllä mitä eräät mulle tekee, ei tulis mieleenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tee samaa kyllä mitä eräät mulle tekee, ei tulis mieleenkään
Plus että hän tietää sen ihan varmasti että mä en oo mikään stallkkeri
- Anonyymi
Paraskin puhuja siellä!!
- Anonyymi
Tämän gupen keskustelupalstanko perusteella sinä tarinoit sekavia irl-sidoksilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multikriminaali jo.
Kerrotko yksisarvinen mitä tämä lausahdus tarkoittaa mitä toitotat itsellesi? Miten sun projekti epeleiden kanssa, saitko jo viralliset höyrät paperit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus että hän tietää sen ihan varmasti että mä en oo mikään stallkkeri
Joo tiedän ettet ole.
Ei tänne tarvii mitään ilmoitella jos on joku kammo.
Hönöä porukkaa 🥳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tiedän ettet ole.
Ei tänne tarvii mitään ilmoitella jos on joku kammo.
Hönöä porukkaa 🥳Erittäin jouhevaa guppe tämä sinun yksin pölinä yksinkertaisarvisen sekavan kommentin jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin jouhevaa guppe tämä sinun yksin pölinä yksinkertaisarvisen sekavan kommentin jälkeen
Kiitos samoin 🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin 🥳
Sun ainoa epäsuora kannattaja tämä maalaileva maanikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin puhuja siellä!!
Ei sua koo kukaan stalkkaa, sinä teet niin ja sinä kirjoittelet hyvin tunnistettavasti. Mutta mikä ikinä antaa verkkoKriminaalillr oikeutuksia vai mitä antisosiaali pelle?
Ylimmästä kerroksesta löytyy.
- Anonyymi
Kolmosessa👩🏻🦳tää oli kulta sit sulle vaan tiedoksi jos tuut käymään
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuun käymään, kun ei edes tunneta?
- Anonyymi
Try jumping, faster way to get down.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten tuun käymään, kun ei edes tunneta?
🤭kyllä sä konstit keksit
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei mulle tapahdu ikinä mitään. Elämä meni jo.
Jos haluat jotain sinun pitää toimia niin että yrität saada sen mitä haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä aikanaan halusin, vietiin jo. Eikä tuota kirsiäkään näytä kiinnostavan.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ikinä saa mitään mitä haluan. Olen sen jo saanut tässä elämässä nähdä monta kertaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tapahtuupa, kato vaikka ympärillesi❤️Täälläkin joku ajattelee sua parhaillaan
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä halusit ja kuka vei?
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuupa, kato vaikka ympärillesi❤️Täälläkin joku ajattelee sua parhaillaan
Siinä on se ongelma, että minä en tiedä kuka se joku on? Millainen on ja niin pois päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsiäkö kaipaat? Tätä🍇 (tuo olikin Terttu) eiku siis 🍒
👩🏻🦳 Anonyymi kirjoitti:
Olin minä kolme vuotta ihastuneena ihan irl ihmiseen. Yhteen toiseenkin vähän... mutta molemmat vietiin. Eikä ne minusta ajatellu mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Kirsiäkö kaipaat? Tätä🍇 (tuo olikin Terttu) eiku siis 🍒
👩🏻🦳Kirsi on täältä palstalta tuttu. Mutta eipä tuo enää toivottele edes hyvää yötä. Ei tainnu senkään kanssa onnistaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä on se ongelma, että minä en tiedä kuka se joku on? Millainen on ja niin pois päin.
Mä oon se joku❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olin minä kolme vuotta ihastuneena ihan irl ihmiseen. Yhteen toiseenkin vähän... mutta molemmat vietiin. Eikä ne minusta ajatellu mitään.
Eikö ihastus johtanut mihinkään pidemmälle? Oliko molemminpuolista kuitenkin vai pelkkää sellaista mitä mä ehkä luulin tosta yhestä ukosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ihastus johtanut mihinkään pidemmälle? Oliko molemminpuolista kuitenkin vai pelkkää sellaista mitä mä ehkä luulin tosta yhestä ukosta?
Ja mä en ihastu helposti joten voit kuvitella mikä maailmanloppu tää viime juttu oli
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut molemminpuolista (eihän ne ihastukset koskaan ole). Johti vaan melkein työpaikan menetykseen ja masennukseen. Kyllä sillä böönalla on jo oma mieskin. Liian nuorikin oli minulle. Sitä on täällä näillä sivuilla ruodittu jo ihan liikaakin. Ei enää näinä vuosina. Minkä sitä ihastumiselleen mahtaa? Ei minkään. Siinä vaan rikkoo itsensä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä en ihastu helposti joten voit kuvitella mikä maailmanloppu tää viime juttu oli
Mä ihastun melko helposti, jos toinen on oikein kiva ja nätti. Mutta en sillä tavalla ollut ihastunu koskaan ennen, etten voinu lakata ajattelemasta ollenkaan vuosiin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kirsi on täältä palstalta tuttu. Mutta eipä tuo enää toivottele edes hyvää yötä. Ei tainnu senkään kanssa onnistaa.
Eihän se vain siitä suutahtanut kun mä alkasin viestitteleen. Ei ollut kyllä tarkoitus tulla väliin😔
mustasusi kirjoitti:
Mä ihastun melko helposti, jos toinen on oikein kiva ja nätti. Mutta en sillä tavalla ollut ihastunu koskaan ennen, etten voinu lakata ajattelemasta ollenkaan vuosiin.
Ja nyt tuntuu että sellaista ei tapahdu varmasti enää koskaan. Ei se ole enää mahdollista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hauska tutustua joku. 😊
Samoin hauska tutustua❤️
Jos vois teleporttaa ittensä niin olisin tehnyt sen jo Anonyymi kirjoitti:
Eihän se vain siitä suutahtanut kun mä alkasin viestitteleen. Ei ollut kyllä tarkoitus tulla väliin😔
Vaikea mun tietää siitä, kun ei se koskaan niistä asioista mulle puhu. Saattaa seki olla syynä.
En mä siitä ole oikein selvää ottanu. Ei tunnu kivalta, ku ensin on lämmin mua kohtaan, ja sitte yks kaks en merkkaakaan mitään.mustasusi kirjoitti:
Ja nyt tuntuu että sellaista ei tapahdu varmasti enää koskaan. Ei se ole enää mahdollista.
En tiedä aina, onko vaan jotain trollaamista ollu muutenki? Joku vaa haluaa etten poistu palstalta. Ku en mä täällä koskaan muuten ollu, ku luulin että se ihastus oli täällä (ihastuneen harhoja semmoiset).
Anonyymi kirjoitti:
Samoin hauska tutustua❤️
Jos vois teleporttaa ittensä niin olisin tehnyt sen joMistä sä tiedät, minne sun pitäis teleportautua? 😄
Anonyymi kirjoitti:
Samoin hauska tutustua❤️
Jos vois teleporttaa ittensä niin olisin tehnyt sen joTänne mun sekavaan kämppääni. Mulle tulis kova kiire siivota. 😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ollut molemminpuolista (eihän ne ihastukset koskaan ole). Johti vaan melkein työpaikan menetykseen ja masennukseen. Kyllä sillä böönalla on jo oma mieskin. Liian nuorikin oli minulle. Sitä on täällä näillä sivuilla ruodittu jo ihan liikaakin. Ei enää näinä vuosina. Minkä sitä ihastumiselleen mahtaa? Ei minkään. Siinä vaan rikkoo itsensä.
Sulla kävi sitte niinku mulle😔mutta mä en tiedä vieläkään mitä tuo jeppe musta tahtoi. Se tämän aloitti alkukesällä en mä varmaan muuten olisi sitä niin huomannut edes. Sitte tuli näitä taistele tai pakene-tilanteita ja hakeutui aina tohon pihalle kun mä tulin. Tuskin oli sattumaa mutta välillä se tuntui että olis ollut vihainen mulle jostakin ja sitte välillä oli ihana ja oltiin tupakilla. Tiedätkö mitä se siihen sanoi kun sanoin sitä söpöksi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä ajattelin jossain kohtaa että tää tilanne mikä tässä ollut kesän ja syksyn ajaa mut raivon partaalle. Ja sitten vielä se kun ei tiedä miten toisen kanssa puhua kun toinen ujostelee mutta mä alkasin myös ujostelemaan entistä enemmän viime aikoina. Se alkoi tarttumaan
Anonyymi kirjoitti:
Sulla kävi sitte niinku mulle😔mutta mä en tiedä vieläkään mitä tuo jeppe musta tahtoi. Se tämän aloitti alkukesällä en mä varmaan muuten olisi sitä niin huomannut edes. Sitte tuli näitä taistele tai pakene-tilanteita ja hakeutui aina tohon pihalle kun mä tulin. Tuskin oli sattumaa mutta välillä se tuntui että olis ollut vihainen mulle jostakin ja sitte välillä oli ihana ja oltiin tupakilla. Tiedätkö mitä se siihen sanoi kun sanoin sitä söpöksi
Sitähän se ihastuminen teettää, että alkaa sydän hakkaamaan ja tulee tuo stressireaktio kun toisen näkee. Ei silloin osaa olla oma itsensä, eikä tiedä mitä tehdä? Itsekin sitten lopulta munasin itseni ihan totaalisesti. Menin kertomaan suoraan, että on ollut tunteita. Sitä ei oikein ymmärretty oikein...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eikö ole tullut vastaan ketään kiinnostavaa?
Mä en niin ole edes katsellut kun harrastuksia ja työ vie aikaa Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole tullut vastaan ketään kiinnostavaa?
Mä en niin ole edes katsellut kun harrastuksia ja työ vie aikaaEi ole sen ihastumisen jälkeen tullut vastaan toista samanlaista (en usko että sellaista enää tuleekaan). Pari vuotta sitten tapasin ihan mukavan naisen harrastus jutuissa, mutta sekin löysi paremman. Samahan se mullakin on, että työ ja harrastus vie aikaa. En mä ihmisiä oikein muualla näekään. En missään baareissa pyöri, kun pitäisi yksin niissä käydä. Ei ole kavereita.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tänne mun sekavaan kämppääni. Mulle tulis kova kiire siivota. 😄
😂ei haittais yhtään. Oon mä sotkua nähny ennenkin. Mulla meni tää ilta aika pitkälle siivotessa kun eilen olin niin tööt koko päivän. Varmaan se tämän viikon maanantain kylmyys siinä miehessä jotenkin iski vasten kasvoja
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mistä sä tiedät, minne sun pitäis teleportautua? 😄
Sinne💨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vaikea mun tietää siitä, kun ei se koskaan niistä asioista mulle puhu. Saattaa seki olla syynä.
En mä siitä ole oikein selvää ottanu. Ei tunnu kivalta, ku ensin on lämmin mua kohtaan, ja sitte yks kaks en merkkaakaan mitään.Eipä se juuri antanu itestään sulle mitään. Ainakin sen mitä sivusilmällä luin joskus
Anonyymi kirjoitti:
😂ei haittais yhtään. Oon mä sotkua nähny ennenkin. Mulla meni tää ilta aika pitkälle siivotessa kun eilen olin niin tööt koko päivän. Varmaan se tämän viikon maanantain kylmyys siinä miehessä jotenkin iski vasten kasvoja
Mä tarvisin varmaan viikon verran vapaata, että jaksaisin täällä alkaa siivoamaan perusteellisemmin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tiedä aina, onko vaan jotain trollaamista ollu muutenki? Joku vaa haluaa etten poistu palstalta. Ku en mä täällä koskaan muuten ollu, ku luulin että se ihastus oli täällä (ihastuneen harhoja semmoiset).
Niin se on, mulla kävi samoin. Säikähdin joskus samaa kun oli jutut niin samoja mitä itelle oli tapahtunu ja se pysäytti kun muistat sen Marlboro-otsikon jonka tein silloin kerran kun siellä yhtäkkiä pyydettiin röökille. Ethän sä sattunu oleen se kirjoittaja? Kun se oikeesti olis voinu olla tästä rapusta
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on, mulla kävi samoin. Säikähdin joskus samaa kun oli jutut niin samoja mitä itelle oli tapahtunu ja se pysäytti kun muistat sen Marlboro-otsikon jonka tein silloin kerran kun siellä yhtäkkiä pyydettiin röökille. Ethän sä sattunu oleen se kirjoittaja? Kun se oikeesti olis voinu olla tästä rapusta
Mä en polta tupakkaa, niin tuskinpa mä sellaista kirjoittaisin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä tarvisin varmaan viikon verran vapaata, että jaksaisin täällä alkaa siivoamaan perusteellisemmin.
Putosin palstalta😂
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en polta tupakkaa, niin tuskinpa mä sellaista kirjoittaisin.
Joku toinen kirjoittaja oli sitte ja arvaas vielä mitä-tämä 🧔emoji ilmaantui sinne palstalle ja seuraavana aamuna hississä katoin ylös niin sillähän oli kasvatettu poskiparta. Mä kauhistuin että nytkö se tietää että mä kirjoittelen tänne
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sitä aina jaksa ja sitä paitsi siivoaa sitte kun siltä tuntuu. Pimeä aikakin on päivässä yli 8 tuntia niin ei haittaa. Kukaan mitään näe villakoiria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku toinen kirjoittaja oli sitte ja arvaas vielä mitä-tämä 🧔emoji ilmaantui sinne palstalle ja seuraavana aamuna hississä katoin ylös niin sillähän oli kasvatettu poskiparta. Mä kauhistuin että nytkö se tietää että mä kirjoittelen tänne
Tämän kirjoittelun takia arvelin että jos se siitä on suuttunu
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjottelen tänne vain tällä nimimerkillä. Joku hölmö täällä kuvittelee mun olevan joka nimimerkin takana, mutta mulla ei ole sellaiseen intoa eikä aikaakaan, eikä mitään motivaatioo. En mä tiedä miksi mä täällä enää roikun. Ihastukset oli ja meni ja mitään ei jääny käteen.
mustasusi kirjoitti:
Mä kirjottelen tänne vain tällä nimimerkillä. Joku hölmö täällä kuvittelee mun olevan joka nimimerkin takana, mutta mulla ei ole sellaiseen intoa eikä aikaakaan, eikä mitään motivaatioo. En mä tiedä miksi mä täällä enää roikun. Ihastukset oli ja meni ja mitään ei jääny käteen.
Oon niin masentunu, että itsetuhoisia ajatuksia pyörii päässä tämän tästäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä aina jaksa ja sitä paitsi siivoaa sitte kun siltä tuntuu. Pimeä aikakin on päivässä yli 8 tuntia niin ei haittaa. Kukaan mitään näe villakoiria
Tää on ihan pommin jäljiltä koko paikka.
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kirjoittelun takia arvelin että jos se siitä on suuttunu
Se on vaan sun arvailua. Sun pitäis jutella sille oikeasti, niin sitte tietäisit, mitä se ajattelee.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oliko se vinkki tulla auttamaan siivouksessa..
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se vinkki tulla auttamaan siivouksessa..
En minä sellaista tarkoittanut. En mä voi ketään tuntematonta pyytää siivoamaan omia sotkujani.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen ollut siivoustyönohjaajana töissä nuorempana talossa jossa esitettiin musiikkia.
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut siivoustyönohjaajana töissä nuorempana talossa jossa esitettiin musiikkia.
Ok. Millasta musiikkia siellä esitettiin?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitähän se ihastuminen teettää, että alkaa sydän hakkaamaan ja tulee tuo stressireaktio kun toisen näkee. Ei silloin osaa olla oma itsensä, eikä tiedä mitä tehdä? Itsekin sitten lopulta munasin itseni ihan totaalisesti. Menin kertomaan suoraan, että on ollut tunteita. Sitä ei oikein ymmärretty oikein...
Mä en paljastanu muutakuin sanoin että ” oot söpö” niin se siihen että ”kiitos”
Ja sitte joskus sanoin että ”meen sekaisin susta” kun painelin valmiiksi painettua hissin nappulaa niin se siihen huokaisten sanoi että niinpä Anonyymi kirjoitti:
Sellainen paikka ei voi kovin sotkuinen ja sekainen olla. Helppo siivota.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole sen ihastumisen jälkeen tullut vastaan toista samanlaista (en usko että sellaista enää tuleekaan). Pari vuotta sitten tapasin ihan mukavan naisen harrastus jutuissa, mutta sekin löysi paremman. Samahan se mullakin on, että työ ja harrastus vie aikaa. En mä ihmisiä oikein muualla näekään. En missään baareissa pyöri, kun pitäisi yksin niissä käydä. Ei ole kavereita.
Mä viihdyn hyvin itekseni. Töissä näkee ihan tarpeeksi ihmisiä ja hyvät työkaverit ja tuo ihastus oli myös yksin viihtyvä että voi olla ettei se halunnu ketään
Anonyymi kirjoitti:
Mä en paljastanu muutakuin sanoin että ” oot söpö” niin se siihen että ”kiitos”
Ja sitte joskus sanoin että ”meen sekaisin susta” kun painelin valmiiksi painettua hissin nappulaa niin se siihen huokaisten sanoi että niinpäNo se ei vielä kovin paljon avannut. Miehen vastaukset vaikutti aika etäisiltä. Eikä tuollaiseen, "oot söpö" kommenttiin kyllä äkkiä osaa mitään järkevää kukaan sanoa. Sitä olisi itsekin, että jaa?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. Millasta musiikkia siellä esitettiin?
Oopperatalo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Alkasin sekoilemaan näitten aloituksien kanssa enkä huomannu kattoa missä me oltiinkaan yhessä❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä oon luullut että anonyyminäkin laittelet. Monet sopii sun kirjoittamiksi🤗siksi mä niihin laittelen myös
Anonyymi kirjoitti:
Mä viihdyn hyvin itekseni. Töissä näkee ihan tarpeeksi ihmisiä ja hyvät työkaverit ja tuo ihastus oli myös yksin viihtyvä että voi olla ettei se halunnu ketään
Kyllä se yksin viihtyväkin sitten voi haluta sen jonkun, jos se itsekin ihastuu. Yksin viihtyvä minäkin olen. Tässä on menny 15 vuotta täysin itsekseen asuessa jo. Aika lentää pelottavankin nopeesti. Kai tää menee samalla tavalla hautaan saakka.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oon niin masentunu, että itsetuhoisia ajatuksia pyörii päässä tämän tästäkin.
Ei ole syytä sellaiseen. Oot ihana ihminen ❤️Hauska ja kaikkea muutakin hyvää. Mun vaisto ei petä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt kuulostat mun pojalta🤗saat inspiraation niin äkkiäkös sä pistät tuulemaan
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon luullut että anonyyminäkin laittelet. Monet sopii sun kirjoittamiksi🤗siksi mä niihin laittelen myös
Ok, mutta mä en aloituksia tee anonyyminä. Enkä juurikaan kommentoi mitään anona, jos ei aihe ole sellainen, missä en halua olla julkisesti esillä. Mut jo tietää nimeltäkin täällä osa, kun yks ääliö teki nimipaljastuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä sellaiseen. Oot ihana ihminen ❤️Hauska ja kaikkea muutakin hyvää. Mun vaisto ei petä.
Kaikki ei ole samaa mieltä täällä. Eivät ne minua edes tunne ihmisenä yhtään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on vaan sun arvailua. Sun pitäis jutella sille oikeasti, niin sitte tietäisit, mitä se ajattelee.
Se saattoi olla nuorikin. Näistä kun ei ikinä tiedä. En uskalla enää puhua sille koskaan mitään. Mokaan vaan itteni.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kuulostat mun pojalta🤗saat inspiraation niin äkkiäkös sä pistät tuulemaan
On sekin totta, mutta ei sitä jaksa jos tekee paljon töitä ja vapaa ajat menee treenatessa yms...
Anonyymi kirjoitti:
Se saattoi olla nuorikin. Näistä kun ei ikinä tiedä. En uskalla enää puhua sille koskaan mitään. Mokaan vaan itteni.
Mä lähden nykyään siitä, että se toinenkin osaa tulla jutulle, jos tarpeeksi kiinnostaa. Ehkä se mies ei ole sua huomannut sillä tavalla? Mihin sä hänessä ihastuit?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kaikki ei ole samaa mieltä täällä. Eivät ne minua edes tunne ihmisenä yhtään.
Täällä on paljon ilkeitä jotka ei halua että joku on onnellinen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On sekin totta, mutta ei sitä jaksa jos tekee paljon töitä ja vapaa ajat menee treenatessa yms...
Pikasiivouskin tekee ihmeitä. Kyllä mullakin villakoirat juoksee mutta en anna haitata
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on paljon ilkeitä jotka ei halua että joku on onnellinen
Minä en ole edes kovin onnellinen ollut. Tyytynyt todella vähään, kun kirsikka sanonu huomenta, niin se jo riittää ilkeilyn syyksi. Tai kertonu olleeni yksipuolisesti ihastunut. Kyllä jollain pitää mennä vielä sitäkin paskemmin sitten.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä lähden nykyään siitä, että se toinenkin osaa tulla jutulle, jos tarpeeksi kiinnostaa. Ehkä se mies ei ole sua huomannut sillä tavalla? Mihin sä hänessä ihastuit?
Näin mäkin ajattelin että olishan se varmaan enempi ottanut kontaktia jos olisi enemmän halunnut. Se muuttaa kohta, muualta tullut ja ujon oloinen. Mutta se mietityttäny enemmän mistä se välillä on niinkuin vihainen. En edes oo antanu mitenkään aihetta.
Anonyymi kirjoitti:
Pikasiivouskin tekee ihmeitä. Kyllä mullakin villakoirat juoksee mutta en anna haitata
Ku oliski vaan pelkät villakoirat. On vaatemyttyjä joka tuolilla ja sohvalla sängyssä. Papereita siellä tääällä. Viikon tiskit tiskaamatta yms muuta mukavaa... Aina sitä kertyy, ku ei jaksa tehä yhtään mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä ihastuin siihen rauhallisuuteen ja sen silmiin. Se kattoi niin syvälle ettei kukaan koskaan. Ja mä kattoin sitä ja välillä se oikein pörräsi siinä tahallaan kun tiesi että mä seuraan sitä😂
Anonyymi kirjoitti:
Näin mäkin ajattelin että olishan se varmaan enempi ottanut kontaktia jos olisi enemmän halunnut. Se muuttaa kohta, muualta tullut ja ujon oloinen. Mutta se mietityttäny enemmän mistä se välillä on niinkuin vihainen. En edes oo antanu mitenkään aihetta.
Niin mihin sä hänessä ihastuit? Oliko teillä jotain silmäpeliä? Ajattelitko jostain, että sekin olis ollu kiinnostunut? Sä ihastuneena tietty herkillä ajattelet ja tulkitset sen jokaista ilmettä ja elettä, mutta niille ei ole mitään sellaista varmuutta. Ei toisen pään sisälle pääse. Voi olla harmistuneena jollekin ihan omille asioilleen, mistä ei ole kellään muilla mitään tietoa.
Minäkin monesti saatan masentua, jos joku näyttää mulle nyrpeetä naamaa, ja kuvittelen sen johtuneen minusta.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole sen ihastumisen jälkeen tullut vastaan toista samanlaista (en usko että sellaista enää tuleekaan). Pari vuotta sitten tapasin ihan mukavan naisen harrastus jutuissa, mutta sekin löysi paremman. Samahan se mullakin on, että työ ja harrastus vie aikaa. En mä ihmisiä oikein muualla näekään. En missään baareissa pyöri, kun pitäisi yksin niissä käydä. Ei ole kavereita.
Mutta huomaan silti rivien välistä että sä oot tyytyväinen silti sun elämäntilanteeseen ettet välttämättä kaipaa siihen ketään. Mäkin mietin omaa elämää ja kaikkea mitä on tapahtunut niin kyllä moni netflix-leffakin jää toiseksi kun mä oon sellainen että mulle sattuu ja tapahtuu
Anonyymi kirjoitti:
Mä ihastuin siihen rauhallisuuteen ja sen silmiin. Se kattoi niin syvälle ettei kukaan koskaan. Ja mä kattoin sitä ja välillä se oikein pörräsi siinä tahallaan kun tiesi että mä seuraan sitä😂
Tuo silmiin katsominen se taitaa syynä olla. Ei se välttämättä muuta tarvitse. En tiedä miksi niin on? Sitten ei toista saa mielestä pois koskaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se ei vielä kovin paljon avannut. Miehen vastaukset vaikutti aika etäisiltä. Eikä tuollaiseen, "oot söpö" kommenttiin kyllä äkkiä osaa mitään järkevää kukaan sanoa. Sitä olisi itsekin, että jaa?!
😂😂😂mä olin ihan hämmästynyt että noinko vähän merkitsen sille ja se vihamiehisuus välillä, siitä ei ota erkkikään selvää
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se yksin viihtyväkin sitten voi haluta sen jonkun, jos se itsekin ihastuu. Yksin viihtyvä minäkin olen. Tässä on menny 15 vuotta täysin itsekseen asuessa jo. Aika lentää pelottavankin nopeesti. Kai tää menee samalla tavalla hautaan saakka.
❤️❤️❤️🤗olisinpa lähempänä, tulisin viivana
Anonyymi kirjoitti:
Mutta huomaan silti rivien välistä että sä oot tyytyväinen silti sun elämäntilanteeseen ettet välttämättä kaipaa siihen ketään. Mäkin mietin omaa elämää ja kaikkea mitä on tapahtunut niin kyllä moni netflix-leffakin jää toiseksi kun mä oon sellainen että mulle sattuu ja tapahtuu
En mä sanois etten ketään, vaan tarviin sellaisen josta todella tykkään itse, ja että se olis merkityksellistä. Tietenkin pitäis olla molemminpuolista se tykkääminen.
Oon vaan niin tottunu oleen yksin, mutta ei se tarkoita sitä, etten haluais koskaan ketään. Sitä on ihmisten varmaan vaikea tajuta, mitä 15 vuotta totaalisen yksin oleminen tekee ihmiselle. Jossain määrin sitä on erakoitunut, kun ei ole niitä kavereitakaan enää.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok, mutta mä en aloituksia tee anonyyminä. Enkä juurikaan kommentoi mitään anona, jos ei aihe ole sellainen, missä en halua olla julkisesti esillä. Mut jo tietää nimeltäkin täällä osa, kun yks ääliö teki nimipaljastuksia.
Mä joskus laitoin näitä 🤓🥸
Tai sitte en mitään kun joku tykkäs huonoa tästä 🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en ole edes kovin onnellinen ollut. Tyytynyt todella vähään, kun kirsikka sanonu huomenta, niin se jo riittää ilkeilyn syyksi. Tai kertonu olleeni yksipuolisesti ihastunut. Kyllä jollain pitää mennä vielä sitäkin paskemmin sitten.
Siinä huomaat. Täällä on paljon huomionkipeitä mutta niin sydämellisiä silti. Monet sitä pahaa oloa tuovat korostetusti esille
Anonyymi kirjoitti:
Siinä huomaat. Täällä on paljon huomionkipeitä mutta niin sydämellisiä silti. Monet sitä pahaa oloa tuovat korostetusti esille
Mä arvaan, että näitä kirjoituksia tullaan tän päivän aikana vielä jonkun toimesta arvostelemaan ja naureskelemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitte en mitään kun joku tykkäs huonoa tästä 🚬👩🏻🦳Mä taidan lähteä nukkumaan, koska huomennakin on työpäivä. Ehtii vähän nukkua. Oli kiva rupatella. Sori jos mua ei nyt vähään aikaan täällä näy.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin mihin sä hänessä ihastuit? Oliko teillä jotain silmäpeliä? Ajattelitko jostain, että sekin olis ollu kiinnostunut? Sä ihastuneena tietty herkillä ajattelet ja tulkitset sen jokaista ilmettä ja elettä, mutta niille ei ole mitään sellaista varmuutta. Ei toisen pään sisälle pääse. Voi olla harmistuneena jollekin ihan omille asioilleen, mistä ei ole kellään muilla mitään tietoa.
Minäkin monesti saatan masentua, jos joku näyttää mulle nyrpeetä naamaa, ja kuvittelen sen johtuneen minusta.Se aina ilmestyi samaan aikaan pihapiiriin tai hissiin ja jäi tupakille autolleen jos näki että juttelin jonkun koiratyypin kanssa yms
mustasusi kirjoitti:
Mä taidan lähteä nukkumaan, koska huomennakin on työpäivä. Ehtii vähän nukkua. Oli kiva rupatella. Sori jos mua ei nyt vähään aikaan täällä näy.
Masentaa tuo kirsikin nyt....
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minäkin monesti saatan masentua, jos joku näyttää mulle nyrpeetä naamaa, ja kuvittelen sen johtuneen minusta.Sulla oli sama kokemus mistä kerroit. Huomaan nyt että se varmaan tolla vihamielisyydellä yrittää vaan viestittää että hus hus häivy muttei uskalla sanoa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä sanois etten ketään, vaan tarviin sellaisen josta todella tykkään itse, ja että se olis merkityksellistä. Tietenkin pitäis olla molemminpuolista se tykkääminen.
Oon vaan niin tottunu oleen yksin, mutta ei se tarkoita sitä, etten haluais koskaan ketään. Sitä on ihmisten varmaan vaikea tajuta, mitä 15 vuotta totaalisen yksin oleminen tekee ihmiselle. Jossain määrin sitä on erakoitunut, kun ei ole niitä kavereitakaan enää.Tuo on pitkä aika olla yksin. En osaa edes ajatella miltä se on sinusta tuntunut. Sellainen voi aiheuttaa masennusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️🤗olisinpa lähempänä, tulisin viivana
Pitäisi ehkä mennä nukkumaan ettei aamu veny myöhäiseen. Olet rakas❤️ja oli ihana jutella. Palataan huomenna. Nuku hyvin. Tulisin mielelläni katsomaan että tyyny on hyvin❤️
Anonyymi kirjoitti:
Sulla oli sama kokemus mistä kerroit. Huomaan nyt että se varmaan tolla vihamielisyydellä yrittää vaan viestittää että hus hus häivy muttei uskalla sanoa
Tavallaan sama joo. Mä näin häntä kuitenkin melkein joka päivä töissäni. Siitä on nyt sen verran aikaa, etten niin tarkkaan enää muista miten ja milloin mitäkin tapahtu. Sen illan muistan kuitenkin ikuisesti, kun menin ihastumisestani hänelle puhumaan. Sitä ei olis ikinä pitänyt tehdä. Sen takia kaikki meni päin helvettiä omassa elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla oli sama kokemus mistä kerroit. Huomaan nyt että se varmaan tolla vihamielisyydellä yrittää vaan viestittää että hus hus häivy muttei uskalla sanoa
Juu voi olla että hän on huomannu, miten sitä katsot, ja häntä ärsyttää se, kun ei tunne samoin. Sellaistahan tää elämä tahtoo olla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tavallaan sama joo. Mä näin häntä kuitenkin melkein joka päivä töissäni. Siitä on nyt sen verran aikaa, etten niin tarkkaan enää muista miten ja milloin mitäkin tapahtu. Sen illan muistan kuitenkin ikuisesti, kun menin ihastumisestani hänelle puhumaan. Sitä ei olis ikinä pitänyt tehdä. Sen takia kaikki meni päin helvettiä omassa elämässä.
Mutta olisi jäänyt arvoitukseksi jos et olisi sille puhunut. Parempi se niin oli kuitenkin. Et tehnyt mitään väärää
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi ehkä mennä nukkumaan ettei aamu veny myöhäiseen. Olet rakas❤️ja oli ihana jutella. Palataan huomenna. Nuku hyvin. Tulisin mielelläni katsomaan että tyyny on hyvin❤️
Kirsi ei tykkää tästä. Minä en tunne, enkä tiedä sua tarpeeks hyvin.
Oikein hyvää yötä nyt kuitenkin.
Mä en tiedä onko mun enää järkeä tulla tänne.Anonyymi kirjoitti:
Tuo on pitkä aika olla yksin. En osaa edes ajatella miltä se on sinusta tuntunut. Sellainen voi aiheuttaa masennusta.
Ai voi vai? Minä olen masentunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä taidan lähteä nukkumaan, koska huomennakin on työpäivä. Ehtii vähän nukkua. Oli kiva rupatella. Sori jos mua ei nyt vähään aikaan täällä näy.
❤️olet rakas ja tärkeä. Hyvää yötä
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olisi jäänyt arvoitukseksi jos et olisi sille puhunut. Parempi se niin oli kuitenkin. Et tehnyt mitään väärää
Hänen mielestä, ja monen muunkin mielestä tein väärää, kun hän oli niin nuori ja pelkää minua vieläkin. Sai tietenkin elinikäiset traumat minusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kirsi on täältä palstalta tuttu. Mutta eipä tuo enää toivottele edes hyvää yötä. Ei tainnu senkään kanssa onnistaa.
Ehkä joku hitaampi uskoo guppe ja aloittaja vielä näihin fiktiokirseihis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas ämmätrollin sekoilua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä siitä ole oikein selvää ottanu. Ei tunnu kivalta, ku ensin on lämmin mua kohtaan, ja sitte yks kaks en merkkaakaan mitään.Mitä v---n lämpöä? Ei niin minkäänlaista.Vuosi jauhettu p----a.Aikunen setämies lähetellyt hiki pinnassa pusuja ja sydämiä, lähettelee edelleenkin. Itkua vääntää jos tämä ei hyvää yötä toivottele, anna kele mun kestää. Poikasi lienevät ja obatkin lukutaitoisia. ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku hitaampi uskoo guppe ja aloittaja vielä näihin fiktiokirseihis
Ei niihin kukaan usko. Ittensä kanssa vuokraläävässään höpöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v---n lämpöä? Ei niin minkäänlaista.Vuosi jauhettu p----a.Aikunen setämies lähetellyt hiki pinnassa pusuja ja sydämiä, lähettelee edelleenkin. Itkua vääntää jos tämä ei hyvää yötä toivottele, anna kele mun kestää. Poikasi lienevät ja obatkin lukutaitoisia. ...
Ne ovat erityislapsia enkä kyllä yhtään ihmettele, että sellaisiksi guben hoteissa ovat tulleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat erityislapsia enkä kyllä yhtään ihmettele, että sellaisiksi guben hoteissa ovat tulleet.
Se on läski mikrokefalia. Sellaiset saa vammaisia kersoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niihin kukaan usko. Ittensä kanssa vuokraläävässään höpöttää.
Läski vanha vammanen äijä 🤣
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onx tää aloitus mustasuden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v---n lämpöä? Ei niin minkäänlaista.Vuosi jauhettu p----a.Aikunen setämies lähetellyt hiki pinnassa pusuja ja sydämiä, lähettelee edelleenkin. Itkua vääntää jos tämä ei hyvää yötä toivottele, anna kele mun kestää. Poikasi lienevät ja obatkin lukutaitoisia. ...
Sen kersat on jotain aivottomia sammakoita 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onx tää aloitus mustasuden?
Ei vaan vanhan läskisuden.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sä oot parilla langalla taas uhannut tappaa ittes. Paas kirjoittaen , mitä myöskin tää kyseinen gimma miehestä tosiasiassa ajattelee. Parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin jalkovälien tykötarpeet.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
EN FINNE IGEN.Kenestä olet luvannut olla puhumatta?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
EN FINNE IGEN.Kenestä olet luvannut olla puhumatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näiden kesken mitään olekaan. Kirsillä mahtaa olla jo naftaliinissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot se sätkä mimmi, joka öisinkin oot kirjotellu Janille. Kun tarkemmin oon seurannu, te voisitte hyvin sopia yhteen. Kirsiin verrattuna olet avoin ja puhut suoraan. Asiaa teillä on selvästi toisillenne jakaa.Treffatkaa. Sä voisit vaikka siivota Janin boxin kodikkaaksi naisen vaistolla ja osaamisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot se sätkä mimmi, joka öisinkin oot kirjotellu Janille. Kun tarkemmin oon seurannu, te voisitte hyvin sopia yhteen. Kirsiin verrattuna olet avoin ja puhut suoraan. Asiaa teillä on selvästi toisillenne jakaa.Treffatkaa. Sä voisit vaikka siivota Janin boxin kodikkaaksi naisen vaistolla ja osaamisella.
Susi ei halua vanhaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko oikeasti emojihimmeleillesi elämäntarinoita keksivä guppe ettei lapsikin näe mitä touhuat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas ämmätrollin sekoilua.
Sulla alkaa vähän jutut tökkiä tämän ns tärkeyden kanssa. Myöntääkö kukaan enää myötäelävän sun janssa tätä lapsellista emojisotaa mitä käyt tämän äijän esityksissä päivystämällä kakadu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitte en mitään kun joku tykkäs huonoa tästä 🚬👩🏻🦳No ainakin yks jälkeenjäänyt lapsi tykkää guppe sun emojeista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla alkaa vähän jutut tökkiä tämän ns tärkeyden kanssa. Myöntääkö kukaan enää myötäelävän sun janssa tätä lapsellista emojisotaa mitä käyt tämän äijän esityksissä päivystämällä kakadu?
Ite oot henkitoreissas kääkättävä haiseva strutsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olenkin röökimuija. Oli mukava jutella hänen kanssa viime yönä ja aiemmin. Meillä on paljon yhteistä ❤️ en vaan tänään ehtinyt muuta kuin joskus alkuillasta kattoin että se herkkukirsikka olikin paikka niin väistyin takavasemmalle.
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Kolmannessa. Meillä on maan tasalla oleva kerros ykkönen. Ikkunat ja partsi sisäpihalle päin. Vain ulko-ovi näkyy kadulle päin käytävän ikkunasta.
- Anonyymi
Ihan kun olisi sama talo ja kerros.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kun olisi sama talo ja kerros.
Ei ole! Tiedän ketä tässä rapussa asuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole! Tiedän ketä tässä rapussa asuu.
Lisään vielä, että ei ole edes sama paikkakunta.
- Anonyymi
Lisäät 1 kerroksen siihen missä itse asut. 👍🏻
- Anonyymi
Mä asun maan tasalla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä asun maan tasalla 😂
Miksi tuo oli sinun mielestä hauska vastaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo oli sinun mielestä hauska vastaus?
Miksi sun mielestä mikään tässä gupen teatterissa on muka mitenkään varteenotettava vastaus? Taidat olla itse simppeli.
- Anonyymi
Mä asun sitten pilvessä🤩🤭🤣
- Anonyymi
😂🌨️😍
- Anonyymi
Yksinkertaisia riittää🥳
- Anonyymi
Olet saanut guppe haalittua peräti kuussataa katselukertaa tällä ilottelullasi
- Anonyymi
Eka krs.
- Anonyymi
Katutasosta yksi kerros ylöspäin. Hän on katutasosta kolme ylöspäin.
- Anonyymi
Asun.
- Anonyymi
😂😂😂😁🌌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😁🌌
Se oli täsmällinen vastaus kysymykseen.
- Anonyymi
Paha kävellä ohitte jos et satu asumaan jossain noisa taloista tosa sivussa tietääkseni tosta ei ole läpikulku mahdollisuutta eikä kerroksia ole kun kaksi
- Anonyymi
kolmosessa
- Anonyymi
Upppppp
- Anonyymi
Uppppp
- Anonyymi
Alhaalla, kerros noin 1, 5 koska pohjakerroksessakin asutaan
- Anonyymi
Asun maan alla.
- Anonyymi
😂😂🤭
- Anonyymi
Ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Ei sitten. Eilenkin lähetin sulle ihania ajatuskai ku kävelin ohitse tai siis hänelle, tuskin sinä hän ees olet.
- Anonyymi
Uppppp
- Anonyymi
Uppp
- Anonyymi
Upppppp
- Anonyymi
Asun😊
- Anonyymi
Missä milloinkin niitä on useampia ou jee.
- Anonyymi
Uppppp
- Anonyymi
Asun 100 m merenpinnan alapuolella. Sukellusveneellä vain voit tuoda ajatuksesi perille
- Anonyymi
Laitoin pullopostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804