Lempäälässä on paljon kiusaamista.
Lempäälässä kannatetaan hallituksen eriarvoistavaa politiikkaa ja rasismia.
Kiusatut nuoret. Muistakaa muuttaa pois. Elämä on sosiaalisesti suvaitsevampaa ja
ihmisiä kunnioittavampaa jo tuolla Tampereen puolella.
Ei tamperelaiset kehtaa katsoa muita halveksuvasti kuten Lempäälässä tekevät.
Lempäälässä on paljon kiusaamista
7
472
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä päästävät ihmiset orjuudesta vapauteen. Sinutkin.
- Anonyymi
En ole lempääläinen ja lempääläistä minusta ei ikinä tule. Häpeän sitä, että olen muuttanut Lempäälään. Elämän ainoa virhe. Olen nähnyt turhan paljon epäasiallista käytöstä ja kuullut ihmisten kiusaamisesta täällä. Muualla ihmisillä on käytöstavat. Tiedän, koska suurimman osan elämästäni onneksi olen asunut muualla. Kun täältä lähden, en tule edes käymään ja jos olisin miljonääri, en todellakaan toisi niitä miljoonia Lempäälään.
Kyllä Lempäälässä ihmiset voisivat lukea muutakin kuin raamattua ja niitä typeriä rasistisia persu-propaganda-lehtiä, joita jakavat ilmaisjakelussa. Ne on juntteja ja noloja lehtiä. - Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
En ole lempääläinen ja lempääläistä minusta ei ikinä tule. Häpeän sitä, että olen muuttanut Lempäälään. Elämän ainoa virhe. Olen nähnyt turhan paljon epäasiallista käytöstä ja kuullut ihmisten kiusaamisesta täällä. Muualla ihmisillä on käytöstavat. Tiedän, koska suurimman osan elämästäni onneksi olen asunut muualla. Kun täältä lähden, en tule edes käymään ja jos olisin miljonääri, en todellakaan toisi niitä miljoonia Lempäälään.
Kyllä Lempäälässä ihmiset voisivat lukea muutakin kuin raamattua ja niitä typeriä rasistisia persu-propaganda-lehtiä, joita jakavat ilmaisjakelussa. Ne on juntteja ja noloja lehtiä.Lempääläisten uskovaisten tulisi hävetä silmänsä päästään. Niin ahdasmielisiä juntteja ovat.
- Anonyymi00007
Aloittajalla on ongelma. Lempäälässä ovat asiat hyvin verrattuna Tampereeseen.
- Anonyymi00009
Ei saa kiusia ketään.
- Anonyymi00010
Samaan aikaan nyt medioissa inhon ja vihan sekaisin ”muka”-tuntein pelaten ”mutu”-totuuksilla Epsteinin varjolla pyritään tuhoamaan miesten mainetta, kunniaa ja ajamaan heidät pois yhteiskuntien arvoverkoista ja johtajan paikoilta. Vakoilija-kiristäjän metodeissa ohjata kohteiksi ”red herring” ja ”hunaja-ansoin” kunnian ja maineen peleissä, ”venäläiseen” tapaan…miesten johdattelu on nyt käynyt ilmi. Ja kuinka ollakaan, feministit ovat siitä riemastuneet ja feministijournalistit ottavat nyt tuosta lain ja oikeuden varjolla pelistä kaiken irti. Itse naisten erityisasemaan vedoten, syntien likaamina mieleltään ja sielultaan, muka puhtaampina ja muka synnin tekemisen objekteina, eikä niin kuin todellisuudessa on, synnin tekemisen subjekteina. Huoruuden ylistyslaulussa kuin Timo Mukan ”Maa on syntinen laulu” tietääkseni oli.
- Anonyymi00012
Seppo, laita netti pois. Munaat vain itsesi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261