Lempäälässä on paljon kiusaamista.
Lempäälässä kannatetaan hallituksen eriarvoistavaa politiikkaa ja rasismia.
Kiusatut nuoret. Muistakaa muuttaa pois. Elämä on sosiaalisesti suvaitsevampaa ja
ihmisiä kunnioittavampaa jo tuolla Tampereen puolella.
Ei tamperelaiset kehtaa katsoa muita halveksuvasti kuten Lempäälässä tekevät.
Lempäälässä on paljon kiusaamista
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä päästävät ihmiset orjuudesta vapauteen. Sinutkin.
- Anonyymi
En ole lempääläinen ja lempääläistä minusta ei ikinä tule. Häpeän sitä, että olen muuttanut Lempäälään. Elämän ainoa virhe. Olen nähnyt turhan paljon epäasiallista käytöstä ja kuullut ihmisten kiusaamisesta täällä. Muualla ihmisillä on käytöstavat. Tiedän, koska suurimman osan elämästäni onneksi olen asunut muualla. Kun täältä lähden, en tule edes käymään ja jos olisin miljonääri, en todellakaan toisi niitä miljoonia Lempäälään.
Kyllä Lempäälässä ihmiset voisivat lukea muutakin kuin raamattua ja niitä typeriä rasistisia persu-propaganda-lehtiä, joita jakavat ilmaisjakelussa. Ne on juntteja ja noloja lehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305577
- 1862169
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81938Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621659Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan681382Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321364Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701204- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171134