Lempäälässä on paljon kiusaamista.
Lempäälässä kannatetaan hallituksen eriarvoistavaa politiikkaa ja rasismia.
Kiusatut nuoret. Muistakaa muuttaa pois. Elämä on sosiaalisesti suvaitsevampaa ja
ihmisiä kunnioittavampaa jo tuolla Tampereen puolella.
Ei tamperelaiset kehtaa katsoa muita halveksuvasti kuten Lempäälässä tekevät.
Lempäälässä on paljon kiusaamista
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä päästävät ihmiset orjuudesta vapauteen. Sinutkin.
- Anonyymi
En ole lempääläinen ja lempääläistä minusta ei ikinä tule. Häpeän sitä, että olen muuttanut Lempäälään. Elämän ainoa virhe. Olen nähnyt turhan paljon epäasiallista käytöstä ja kuullut ihmisten kiusaamisesta täällä. Muualla ihmisillä on käytöstavat. Tiedän, koska suurimman osan elämästäni onneksi olen asunut muualla. Kun täältä lähden, en tule edes käymään ja jos olisin miljonääri, en todellakaan toisi niitä miljoonia Lempäälään.
Kyllä Lempäälässä ihmiset voisivat lukea muutakin kuin raamattua ja niitä typeriä rasistisia persu-propaganda-lehtiä, joita jakavat ilmaisjakelussa. Ne on juntteja ja noloja lehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840