Aluksi oli muutama hyväkin kauppa,,sitten alkoi huijaukset.
Hitsauskone 40 eur tarvikkeineen,Nyt tilaus ollut matkalla kuukausia ja kuvaus muuttunut.Vaihtoehto D vain kaapelit nykyinen tilauksen sisältö.Kun toimitus pitkä reklamointi vaikeutuu,,Klarna hyvä ja maksaa sitten kun saa tilauksen,maksun voi kiistää jos joutuu huijatuksi.
Eräs muu tuote kävi samoin,,lähettivät ,muutaman euron sirut paketin koko senttejä tilattu jotain aivan muuta.
Joten varokaa itseltä meni into kokonaan käyttää tätä kauppaa
Aliexpress ,tilasin hitsauskoneen-sain vain kaapelit !
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan kommentti,klarna toimi minulla koska kiistin maksun kokonaan ja sain lisäaikaa,,en tiedä kuinka loppu menee,,alkavat pian varmaan krävätä maksua,vaikka minua huijattiin
- Anonyymi
Itse tilasin aliexpressistä lattialämmityksen toimilaitteita 11 kpl.
10 normaalisti auki ja yksi normaalisti kiinni.
Hinta oli 3,40€/kpl ja suomessa halvin mitä löysin oli 50€/kpl.
No kun tulivat niin katsoin läpi ja niitäpä olikin 9 auki ja 2 kiinni, tuo yksi virheellinen oli pakattu tehtaalla auki olevaan pussiin ja siihen tietenkin virheellinen koodi.
Tein reklamation ja asia käsiteltiin vuorokaudessa ja rahat palautuivat visalle viikossa.
Toinen tapaus oli kiertovesipumppu, katosi jonnekkin eurooppaan, tein reklamation ja varmaan itsekkin huomasivat seurannasta että on kadonnut ja rahat tulivat visalle viikossa.
Epäilen että kirjoittamassasi jutussa on joku pielessä, ei siis lähettäjän puolelta vaan sinun kirjoituksesi puolelta.
Laitappa linkki kyseisestä alin, sivusta jossa tuo ostamasi "hitsauskone" on. Minulle myös toimitettiin väärän partakoneen runko. Myyjän tuotesivulla oli kylläkin oikea malli mutta jotain muuta toimitettiin. Laitoin myyjälle kuvan heidän toimittamastaan osasta ja omasta vanhasta vastaavasta...myyjä väittää minun valehtelevan ja ettei ole lähettänyt valokuvassa olevaa tuotetta. Todisteeksi myyjä on laittanut jonkun videon, jossa jonkun henkilön kädessä näkyy oikea osa. Myös Aliexpressin oma tiimi on asettunut myyjän puolelle. On mahdotonta todistaa saaneensa väärä tuote, eikä Aliexpressin omasta tiimistä ole mitään apua.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa verkkokaupoista, jotka noudattavat eurooppalaisia käytäntöjä. Tilasin Saksan Amazonista noin kuukausi sitten seinään tarralla kiinnitettävän pidikkeen sähköhammasharjaa varten. Sellaisia en nimittäin löytänyt suomalaisista kaupoista.
Pidike ei saapunut luvattuna aikana. Tutkin asiaa Amazonin verkkosivuilta ja totesin, että pidike oli vahingossa lähetetty Englantiin. Valitin asiasta viime torstaina sähköpostitse. Runsaan tunnin kuluttua sain pitkän pahoitteluviestin, jossa rahat luvattiin palauttaa, ja jos ostan toisen pidikkeen, Amazon maksaisi postimaksun.
Tänään rahat olivat palautuneet luottokortilleni, ja ensi perjantaina odotan saavani jo toiseen kertaan tilaamani pidikkeen.
Siinä olisi muuten hyvä tavaraidea suomalaislle kaupoille. Nykyisin myytävissä sähköhammasharjoissa ei ole tarjolla seinäkiinnitystä kuten vielä 80-luvulla oli. Kylpyhuoneiden peilikaappeihin hammasharja ei yleensä mahdu pystyasennossa ja latauslaitteessaan. Kiinnityspidikkeet kävisivät varmasti kaupaksi, jos sellaisia jostakin saisi. Amazonista saa! Saksan Amazon palvelee myös englanniksi. Sopiva hakutermi on: toothbrush holder. - Anonyymi
Tuossa yks huono näköinen leski rouva tilasi jostakin dilton ,tuli polkupyörän pumppu.
- AnonyymiUUSI
Eikös edelleen Aliexpress verkkokaupassasaa myyjä saa rahat vasta kun ostaja on hyväksynyt tilauksen?
Itsellä vuosien kokemus lähinnä vaatetilauksista. Jos ei ole tullut perille/tai virheellinen tuote, niin olen reklamoinut ja olen saanut rahat takaisin.
Itse käytän korttimaksua, klarnasta huonoja kokemuksia. - AnonyymiUUSI
Aloittaja lisää...kyllä paksulta huijaukselta tuntuu tilasin auton ohjelmointilaitteen ja lähettivät vain siruja muutaman sentin ja gramman lähetys.Kuvaukset häviää sivuilta joten reklamointi vaikeaa.Eivöt varmasti helposti palauta rahoja. Ainoa mahdollisuus itsellä on kiistää maksu klarnan kautta maksu on keskeytetty .Tuohonkin pitäisi todisteet olla mutta kun häipyneet sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2013011- 1202033
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1811579- 1711519
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121