Ongelmanani on löysä vatsa. Kolmena peräkkäisenä yönä olen nyt ulostanut alleni. Jatkuva petivaatteiden ja sängyn peseminen alkoi jo tympäisemään niin että kävin eilen ostamassa muovilakanat ja miesvaipat. Ja olihan ne ripulit tulleet yöllä jälleen kerran housuihini. Heräsin kesken unieni kun tunsin kuinka vetelää lämmintä ripulia oikein pursusi perceestä vaippoihin. Vaihdoin vaipat ja huljuttelin perceeni puhtaaksi suihkulla. Mikähän tähän perceeseen oikein auttaisi? Neuvoja?
Ongelmana löysä vatsa
5
309
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko kokeillut maitohappobakteereja? Mulla on nyt testissä gefilus ja semmonen happopilleri jossa on 30 miljardia bakteeria eri kantoja.
Vuosia ruokavalio koostui pelkästään kurakaljasta ja pakastepitsasta, niin siinä meni suoli ja peräreikä aivan pilalle. Mulla ei ongelmana ole ripuli, mutta peräreikä soi jatkuvasta. Siis oikeasti jatkuvasta ja ihan itsestäkin ällötävä lemu seuraa kaikkialle minne meen. Ei oo siihen maitohapot auttanut mutta ehkä ripuliin auttaa. - Anonyymi
Oletko kokeillut absoluuttista raittiutta? Olen täysin varma, että se auttaa.
Elämä täysin vesiselvänä voi olla antoisaa:
https://www.youtube.com/watch?v=AsudoReR9YI- Anonyymi
Juoppohulluus antaa vaiherikkaan loppusuoran maaliin asti!!
- Anonyymi
Normaali ihminen kyllä herää kun sonta on tulossa, ja menee pöntölle eikä sotke sänkyä ja housuja.
Ongelmasi on muualla kuin peräsilmässä. - Anonyymi
Minulle on määrätty kymmenkunta eri lääkettä päivittäin otettavaksi. Joskus silmistä näkyy peilikuvassa, että silmät punertaat.
Ei mitään erikoisen vahvoja lääkkeitä.
Pitävät ulostuspuolen sentään papana-asteella, urospuolisella kylläkin "öljyttynä". Kun liukkaasti lähtee vessaan, ehtii juuri ja juuri.
Virtsa-asialla muovimuki on oltava heti alla, ettei matolle ruiski.
Ikäänkun automatisoitunut järjestelmä päällä.
Soihdut voi sammuu, mutta sisäkalustossa ei ol varaa aikailuun.
Qui muilla ikälopuill?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947763- 374107
- 483670
- 2513293
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442858Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222774Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462643
- 1402618
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292579