Ongelmanani on löysä vatsa. Kolmena peräkkäisenä yönä olen nyt ulostanut alleni. Jatkuva petivaatteiden ja sängyn peseminen alkoi jo tympäisemään niin että kävin eilen ostamassa muovilakanat ja miesvaipat. Ja olihan ne ripulit tulleet yöllä jälleen kerran housuihini. Heräsin kesken unieni kun tunsin kuinka vetelää lämmintä ripulia oikein pursusi perceestä vaippoihin. Vaihdoin vaipat ja huljuttelin perceeni puhtaaksi suihkulla. Mikähän tähän perceeseen oikein auttaisi? Neuvoja?
Ongelmana löysä vatsa
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko kokeillut maitohappobakteereja? Mulla on nyt testissä gefilus ja semmonen happopilleri jossa on 30 miljardia bakteeria eri kantoja.
Vuosia ruokavalio koostui pelkästään kurakaljasta ja pakastepitsasta, niin siinä meni suoli ja peräreikä aivan pilalle. Mulla ei ongelmana ole ripuli, mutta peräreikä soi jatkuvasta. Siis oikeasti jatkuvasta ja ihan itsestäkin ällötävä lemu seuraa kaikkialle minne meen. Ei oo siihen maitohapot auttanut mutta ehkä ripuliin auttaa. - Anonyymi
Oletko kokeillut absoluuttista raittiutta? Olen täysin varma, että se auttaa.
Elämä täysin vesiselvänä voi olla antoisaa:
https://www.youtube.com/watch?v=AsudoReR9YI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423