Ongelmana löysä vatsa

Anonyymi-ap

Ongelmanani on löysä vatsa. Kolmena peräkkäisenä yönä olen nyt ulostanut alleni. Jatkuva petivaatteiden ja sängyn peseminen alkoi jo tympäisemään niin että kävin eilen ostamassa muovilakanat ja miesvaipat. Ja olihan ne ripulit tulleet yöllä jälleen kerran housuihini. Heräsin kesken unieni kun tunsin kuinka vetelää lämmintä ripulia oikein pursusi perceestä vaippoihin. Vaihdoin vaipat ja huljuttelin perceeni puhtaaksi suihkulla. Mikähän tähän perceeseen oikein auttaisi? Neuvoja?

5

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko kokeillut maitohappobakteereja? Mulla on nyt testissä gefilus ja semmonen happopilleri jossa on 30 miljardia bakteeria eri kantoja.

Vuosia ruokavalio koostui pelkästään kurakaljasta ja pakastepitsasta, niin siinä meni suoli ja peräreikä aivan pilalle. Mulla ei ongelmana ole ripuli, mutta peräreikä soi jatkuvasta. Siis oikeasti jatkuvasta ja ihan itsestäkin ällötävä lemu seuraa kaikkialle minne meen. Ei oo siihen maitohapot auttanut mutta ehkä ripuliin auttaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juoppohulluus antaa vaiherikkaan loppusuoran maaliin asti!!

• Anonyymi

Normaali ihminen kyllä herää kun sonta on tulossa, ja menee pöntölle eikä sotke sänkyä ja housuja.

Ongelmasi on muualla kuin peräsilmässä.

• Anonyymi

Minulle on määrätty kymmenkunta eri lääkettä päivittäin otettavaksi. Joskus silmistä näkyy peilikuvassa, että silmät punertaat.
      Ei mitään erikoisen vahvoja lääkkeitä.

Pitävät ulostuspuolen sentään papana-asteella, urospuolisella kylläkin "öljyttynä". Kun liukkaasti lähtee vessaan, ehtii juuri ja juuri.
      Virtsa-asialla muovimuki on oltava heti alla, ettei matolle ruiski.
      Ikäänkun automatisoitunut järjestelmä päällä.

Soihdut voi sammuu, mutta sisäkalustossa ei ol varaa aikailuun.
      Qui muilla ikälopuill?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2290
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      22
      588
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe