Kuusi varastettu

Anonyymi-ap

Törkeää. Pihaltamme pitkältämäeltä oli viime yönä nussittu 8 vuotta kasvatettu pihtakuusi. Olet kamerassa rosvo! Vittumaista joulua sulle, nauti kuusestamme…Aika röyhkeää,rivarin pihalta. Jäät kiinni.. hiukan ottaa aivoon..

21

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karma vie hältä korkojen kanssa..

• Anonyymi

Rauhotu... palautan kuusen joulun jälkeen! 🙋‍♂️

• Anonyymi

Kuusi kannattaa antaa, Joulun jälkeen hevoselle. Se ei erottele, onko kuusi varastettu vai ei. Kohta ei ole jäljellä kuin pelkkä ranka, neulaset menee niin hyvin kaupaksi, ne on suurta herkkua.

Kuka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.

• Anonyymi

Ilmoita polliisille asiasta. Mitä täällä valitat.

• Anonyymi

Lumikin on varastettu, missäs nyt hiihdetään.

• Anonyymi

On naama taas niin norsun vitulla

• Anonyymi

Oliko roma. Nit asialla?

• Anonyymi

ne ei joulua vietä

• Anonyymi

Metsä kuusesta tulee asuntoon kovasti rotikoita ja hämähäkkejä. Asunnossa pitävät kotiaan listojen alla.

• Anonyymi

Älkää te kiroilko kiroilijat ei saa kuuusta takaisin milloinkaan joulupukkikin sanoo näin toivoo hyvää joulua myös hengen mies.

• Anonyymi

Metsät on täynnä kuusikoita jotka pitäisi harventaa, ei kasva kun on liian tiheetä.

• Anonyymi

Missä joulumieli?

• Anonyymi

Jo on röyhkeäksi mennyt!!

• Anonyymi

Olisitte laittanut kuusen rautakettingillä lujasti johonkin kiinni

• Anonyymi

Ei rivitalon pihalla saa kasvattaa kuusia

• Anonyymi

Oliko varastettu kuusi valmiiksi koristeltu?

• Anonyymi

No niin, väärä hälytys— kuusi olikin kokoajan takapihalla, muistin aloitusta tehdessäni, että etupihalla. No, kaikki hyvin taas! Hyvää joulua!

• Anonyymi

Sitä ei aina muista että onko etu-, vai takapiha kyseessä, sitten voi sekottua havukuusi ja numero kuusi, ne on niin samanlaisia. Sitten vielä onko kyseessä, kotikuusi vai naapurin kuusi. Kello löi jo kuusi, lapset herätkää!

• Anonyymi

Tähän on mänty..

• Anonyymi

Ei ois kannattanut tänne kirjoittaa, nyt se pihtakuusi on oikeesti varastettu. Kanto vaan törröttää. Omaa pöljyyttä tämä, piti tänne oikein kordinaatit antaa..

• Anonyymi

Joulun alla ei kannata pitää transponderia päällä, siinä käy tosi huonosti, niinkuin edelliselle oli käyny.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe