Yö ja päivä. Päivänsäde ja menninkäinen. Öljy ja vesi. Mä oon yö, menninkäinen ja öljy. Ehkä tää erillaisuus on osasyy siihen, miksi kiehdotaan toisiamme. Sä oot ehkä kiinnostunut musta niinkuin jostain eksoottisesta hyönteisestä ollaan. Harva sellaista haluaa itselleen. Ja mitä muhun tulee, mun pitäis varmaan mennä terapiaan, jos olisi aikaa, mut just nyt en ehdi.
Me ollaan liian erillaisia
31
586
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs kiireitä sulla on?
- Anonyymi
Joku on utelias. En kerro.
- Anonyymi
Ehdit sinä. Jätät palstailun pois ja tekosyyt.
- Anonyymi
Yöllä voi palstailla, muttei käydä terapiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöllä voi palstailla, muttei käydä terapiassa.
Ne tekosyyt. Yöllä nukutaan. Mutta menet jos siltä tuntuu. Niin kai se toimii, että pitää olla avoin ajatukselle.
- Anonyymi
Et taida gupelle urputtaja ymmärtää millaisen kuvan annat itsestäsi.
- Anonyymi
Sullahan pitäisi olla nyt kevyt olo, koska olet kaatanut kaiken kuran niskaani täällä palstalla.
- Anonyymi
En oo kaatanut mitään kenenkään niskaan, kaikkein vähiten hänen.
- Anonyymi
Menes naine siivoon
- Anonyymi
Sika moppaa 🐽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika moppaa 🐽
Joskus hän saattaa saada jopa painepesurin paksin pyyhkäisyyn
- Anonyymi
Saanko olla sun päivänsäde? Haluisin olla armaasi, peikko kulta ❤️🫂🤍
- Anonyymi
Hieno aloitus. Mistähän kumpusi?
Hyviä analyyseja teistä/muista.
Vastaan kuin häntä ajatellen.
Emme oikein koskaan ehtineet/voineet tutustua toisiimme. Olisin sitä toivonut.
Tutustuminen ei minusta tarvitse terapiaa ja tapaaminen onnistuu ilman sitäkin.
Jos haluat terapiaan niin löydät siihen kyllä aikaa. Muutoin jauhat paskaa palstalla ja keksit tekosyitä ja muita juttuja tänne.
🌾 Terveiset kaislalta- Anonyymi
Ja onhan tuo vertaus johonkin eksoottiseen hyönteiseenkin niin perseestä kuten itsekin tajuat😂
- Anonyymi
Ikinä ei tiedä jos ei edes yritä.
- Anonyymi
Se on varmaa se..
- Anonyymi
Kelpaako sulle mikä tahansa gupen metaforateatteri tähän itkemiseen?
- Anonyymi
Joo en halua öljyistä menninkäistä.
- Anonyymi
Mä en ole ihan varma... Puhutaanko tässä nyt moottoriöljystä, vai esim. oliiviöljystä, jossa on hyviä rasvahappoja? Tai kotimaisesta rapsista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole ihan varma... Puhutaanko tässä nyt moottoriöljystä, vai esim. oliiviöljystä, jossa on hyviä rasvahappoja? Tai kotimaisesta rapsista?
Ihan sama. Öljyinen örkkimörkki on ällöttävä enivei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama. Öljyinen örkkimörkki on ällöttävä enivei.
Ja semmoinen joka on vaan palstalla örkkinä.
- Anonyymi
Tuli sellainen tunne, että ehkä ap olet jostain syystä ärsyttänyt joitakuita useitakin päivänsäteitä täällä tai livessä...
Kannattaa hoitaa yhteytesi kuntoon.
Turhaan kuset muroihisi palstalla tai muuallakaan.
🌾 kaisla- Anonyymi
Kun kusee alleen se lämmittää hetken mutta sitten voipikin tulla kylmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kusee alleen se lämmittää hetken mutta sitten voipikin tulla kylmä.
Hyvä kun sinulla on tämä guppe jonka kanssa prosessoida näitä vaikeita tunteitasi
- Anonyymi
Kiitos tästä viestistä. Olen pohtinut samaa asiaa. Sitäkin, että meillä voi olla kyse siitä, ettei olla koskaan päästy siihen pisteeseen, että olisi varmuus toisen tunteista ja voisi niitä vapaasti toiselle osoittaa. Ainakin minulla asia oli niin.
Tahtoisin tutustua. Olemme erilaisia, kyllähän se on totta, mutta haluaisin oppia lisää sinun erilaisuudesta. Ihan sama, mitä sitten tapahtuisi. Haluaisin vain sun
erilaisuutta oppia. Ehkä sitä terapiaa tarvitsisin minäkin sitten.- Anonyymi
Sorry, sinä -muodossa tuli kirjoitettua tämä.
- Anonyymi
Todella tärkeille asioille löytyy aina aikaa. Olipa kyse terapiasta parisuhteesta ja rakkaastaan tai jostain muusta.
- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Näin on. Ainoat jotka puhuvat kiireestä ja ajan puutteesta , ovat laiskoja saamattomia ihmisiä, joilla tekemättömät työt ja asiat vaivaavat mieltä.
T.Tietäjä.
- Anonyymi
Taidan itsekin olla miehelle vain joku eksoottinen hyönteinen, josta haaveilee, mutta ei kuitenkaan halua elämäänsä jakaa kanssani.
- Anonyymi
Liika erilaisuus ei ole hyväksi, onpa sitten kyse vaikka ystävyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185