Voisiko joku avustaa täysi-ikäistä(ikä yli 60) nasta taloudellisesti. Takaisinmaksu haluamallisella tavalla
Avustajaa etsin
21
1043
Vastaukset
- Anonyymi
Nasta jos et paljoa tarvitse ja annat myös peppuusi panna.
- Anonyymi
Mistäpäin suomea olet.
- Anonyymi
Varsinais-Suomessa
- Anonyymi
Laita yhteystietoja niin mietitään
Hämeessä?
- Anonyymi
täysi-ikäistä (ikä yli 60) naista !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
No. Hän on täysi-ikäinen. Eikö vain. 😊
- Anonyymi
Minuun saa yhteyden tuoksu26atgmail.com
- Anonyymi
Oletko se ap laitoin sähköpostia sinulle kaipaatko avustajaa ?
- Anonyymi
Jos saan piiskata pyllysi punaiseksi.
- Anonyymi
Älä sitten ihan kaikkee anna tehdä. Kun ovat tuntemattomia. Vaikka kyllähän sinä sen tiedätkin kun täällä kyselet.
- Anonyymi
Lähdetään siitä, että ensin palvelu. Sitten vasta raha vaihtaa omistajaa.
- Anonyymi
60+v nainen onkin nokkamies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60 v nainen onkin nokkamies?
En oöe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oöe
En ole
- Anonyymi
Hei. Sinä avun tarvitsija.Avustan sinua jos toteutat minun toiveeni.Olen normikoinen siisti terve 58v. MiesVarsinaissuomesta.Toivon että annat kunnon äidillisen kurituksen polvien päällä kämmentä vitsaa ja nurkkaan häpeämään.
Mistäs sinä olet
- Anonyymi
Avustanut 60+ eronnutta rouvaa parisen vuotta, aluksi sovittiin rahallinen korvaus.
Tutustuttua toisiimme kunnolla, tulin lumi töihin lauantai päivänä, rouva ottanut pitkin päivää viiniä. Saunasta juuri tullut, läpikuultava kylpytakkii päällä kun kutsui kahville. Hän kehui minua miten hyvin hoidan työni, kesken kahvin hän halasi ja yllättäin alkoi suutelemaan. Sanoi voisinko naida häntä tekee mieli saada miestä, kiihotuin saman tein, sanoin olen haaveillut pitkään sellaisesta. Rakastelimme tosi pitkään rouva todella puutteessa, sovimme saan korvauksen jatkosskin mutta tyydytän rouvan kerran viikkoon. Yleenssä lauantaina saunomme ja nussimme ilman kiirettä. M 38v - Anonyymi
Paljonko tarvitset.Sano summa sovitaan muusta sitten jälki käteen.
- Anonyymi
Joo mä voin avustaa kerro summa ja miten sinuun saisi yhteyden? olen 48.v mies 175/75
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791