Voisiko joku avustaa täysi-ikäistä(ikä yli 60) nasta taloudellisesti. Takaisinmaksu haluamallisella tavalla
Avustajaa etsin
21
992
Vastaukset
- Anonyymi
Nasta jos et paljoa tarvitse ja annat myös peppuusi panna.
- Anonyymi
Mistäpäin suomea olet.
- Anonyymi
Varsinais-Suomessa
- Anonyymi
Laita yhteystietoja niin mietitään
Hämeessä?
- Anonyymi
täysi-ikäistä (ikä yli 60) naista !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
No. Hän on täysi-ikäinen. Eikö vain. 😊
- Anonyymi
Minuun saa yhteyden tuoksu26atgmail.com
- Anonyymi
Oletko se ap laitoin sähköpostia sinulle kaipaatko avustajaa ?
- Anonyymi
Jos saan piiskata pyllysi punaiseksi.
- Anonyymi
Älä sitten ihan kaikkee anna tehdä. Kun ovat tuntemattomia. Vaikka kyllähän sinä sen tiedätkin kun täällä kyselet.
- Anonyymi
Lähdetään siitä, että ensin palvelu. Sitten vasta raha vaihtaa omistajaa.
- Anonyymi
60+v nainen onkin nokkamies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60 v nainen onkin nokkamies?
En oöe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oöe
En ole
- Anonyymi
Hei. Sinä avun tarvitsija.Avustan sinua jos toteutat minun toiveeni.Olen normikoinen siisti terve 58v. MiesVarsinaissuomesta.Toivon että annat kunnon äidillisen kurituksen polvien päällä kämmentä vitsaa ja nurkkaan häpeämään.
Mistäs sinä olet
- Anonyymi
Avustanut 60+ eronnutta rouvaa parisen vuotta, aluksi sovittiin rahallinen korvaus.
Tutustuttua toisiimme kunnolla, tulin lumi töihin lauantai päivänä, rouva ottanut pitkin päivää viiniä. Saunasta juuri tullut, läpikuultava kylpytakkii päällä kun kutsui kahville. Hän kehui minua miten hyvin hoidan työni, kesken kahvin hän halasi ja yllättäin alkoi suutelemaan. Sanoi voisinko naida häntä tekee mieli saada miestä, kiihotuin saman tein, sanoin olen haaveillut pitkään sellaisesta. Rakastelimme tosi pitkään rouva todella puutteessa, sovimme saan korvauksen jatkosskin mutta tyydytän rouvan kerran viikkoon. Yleenssä lauantaina saunomme ja nussimme ilman kiirettä. M 38v - Anonyymi
Paljonko tarvitset.Sano summa sovitaan muusta sitten jälki käteen.
- Anonyymi
Joo mä voin avustaa kerro summa ja miten sinuun saisi yhteyden? olen 48.v mies 175/75
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904