Haluaisin ottaa tuntemattomilta suihin mutta on vaikea läytää halukkaita josko täältä löytäisi kiinostuneita
Suihinotto
12
982
Vastaukset
- Anonyymi
Nettistähän niitä saa. Ja kaikkihan on alussa tuntemattomia.
- Anonyymi
Mistä niitä saa täältä? Olen poika myös jos joku vanhempi (mielellään) haluaisi koittaa ja opettaa teinipoikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niitä saa täältä? Olen poika myös jos joku vanhempi (mielellään) haluaisi koittaa ja opettaa teinipoikaa.
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettihän on paras tapa saada turvallista seksiä kun ihmisiin ei voi luottaa edes livessä. Sovi ja lupaudu asiaan netissä ja lunasta sitten hampaat irvessä.
Itse tutustuin yhteen naiseen netissä ja kesti kymmenen vuotta ennen tapaamista. Kaikista keskusteluista huolimatta emme koskeneet toisiimme. Mutta se kaveruus antoi paljon muuta myös seksuaalisesti
- Anonyymi
No jos on vaikea tuohon löytää halukkaita ni si et ole kehdannu keneltäkään vastaantulijalta kysyä
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Persujen puoluetoimistolta löytyy aina.
- Anonyymi
Haluan suuta , voisin myös antaa oon alasti kalu kovana.
- Anonyymi
Missä päin Suomea otat suihin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2406047SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784839Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943697SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2533150Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462859Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1962384Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2621797Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat591435Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491305Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281218