Haluaisin ottaa tuntemattomilta suihin mutta on vaikea läytää halukkaita josko täältä löytäisi kiinostuneita
Suihinotto
14
764
Vastaukset
- Anonyymi
Nettistähän niitä saa. Ja kaikkihan on alussa tuntemattomia.
- Anonyymi
Mistä niitä saa täältä? Olen poika myös jos joku vanhempi (mielellään) haluaisi koittaa ja opettaa teinipoikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niitä saa täältä? Olen poika myös jos joku vanhempi (mielellään) haluaisi koittaa ja opettaa teinipoikaa.
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettihän on paras tapa saada turvallista seksiä kun ihmisiin ei voi luottaa edes livessä. Sovi ja lupaudu asiaan netissä ja lunasta sitten hampaat irvessä.
Itse tutustuin yhteen naiseen netissä ja kesti kymmenen vuotta ennen tapaamista. Kaikista keskusteluista huolimatta emme koskeneet toisiimme. Mutta se kaveruus antoi paljon muuta myös seksuaalisesti
- Anonyymi
No jos on vaikea tuohon löytää halukkaita ni si et ole kehdannu keneltäkään vastaantulijalta kysyä
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Persujen puoluetoimistolta löytyy aina.
- Anonyymi
Haluan suuta , voisin myös antaa oon alasti kalu kovana.
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede ottaa poskeen ja pyllistää buaahaa
- Anonyymi
Missä päin Suomea otat suihin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707