Millä tavoin hän erityinen? Onko hän erityinen vain sinun silmissä, vai huomaako myös muut hänen erilaisuutensa?
Sunnuntai kyssäri
77
1200
Vastaukset
- Anonyymi
On hänessä epäilemättä moniakin erityisiä piirteitä, mutta eräät niistä tekevät hänestä kuin universumin minulle räätälöimän.
- Anonyymi
Kuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten?
Minä pidän yksityiskohdat minun ja hänen välisinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pidän yksityiskohdat minun ja hänen välisinä.
Hyvä niin. Minäkin pidän.
- Anonyymi
Sinänsä jännä jot luulet et universumi meitä muka jotenkin räätälöi omalla tavallaan kiva tapa ulkoistaa vastuu omasta elämästään universumin vastuulle sinänsä ei ole olemassa sellaista universumia kuin sinä tarkoitat mutta toisaalta on olemassa kuitenkin universumi
https://youtube.com/shorts/PBDfpf7LrRg?si=Bzj7dHgXlOmRXM-n
- Anonyymi
Hänestä huokuu sellainen hiljainen pomoenergia. Todennäköisesti taipuisin hänen tahtoonsa nopeasti vaikka olen aika itsepäinen.
- Anonyymi
Älä ala säätämään työpaikallasi. On luonnollista, että alaisen asemassa oleva lisääntymisikäinen nainen ihastuu pomomieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ala säätämään työpaikallasi. On luonnollista, että alaisen asemassa oleva lisääntymisikäinen nainen ihastuu pomomieheen.
Lähtikö ukkos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse työpaikasta tässä. Ihan muualla nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellinen mielipide. Nainenkin voi olla pomo ja tuntea sellaisessa asemassa olevia. Tavallisia ihmisiä ne pomotkin ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse työpaikasta tässä. Ihan muualla nähdään.
Seurakuntalainen ihastunut pastoriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurakuntalainen ihastunut pastoriin.
Kieroutunut mielikuvitus sulla 🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieroutunut mielikuvitus sulla 🤢
On mulla sekin kiroutunut ja sairas mielikuvitus mu mitä si itse pärjään itseni kanssa vallan mainiosti
https://youtube.com/shorts/1LOjDU8GIGg?si=ICQ8s1CjKHPAQry9
- Anonyymi
Nainen on erityinen tahtomattaan. Saattaa aiheuttaa toisissa naisissa kateutta.
- Anonyymi
Mistä sellaista päättelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sellaista päättelet
Koska kerää huomioita enemmän kuin muut.
Hän ei silti halua olla mikään keskipiste ja saattaa jopa loukkaantua jos liikaa yrittää häneen kontaktia.
Siinä on miehelle tekemistä että saa hänen luottamuksen ja huomion.
Ehkä se en juuri se piirre mikä tekee hänestä spesiaalin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kerää huomioita enemmän kuin muut.
Hän ei silti halua olla mikään keskipiste ja saattaa jopa loukkaantua jos liikaa yrittää häneen kontaktia.
Siinä on miehelle tekemistä että saa hänen luottamuksen ja huomion.
Ehkä se en juuri se piirre mikä tekee hänestä spesiaalin.Ehkä vähän tutulta kuulostaa. Ainakin joku yrittänyt saada huomion
- Anonyymi
Se on huomattu, varsinkin täällä. Sairaat yksilöt heti kimpussa ihan kuin olisi maailman ainoa mies kyseessä ja varmaan just hänen mies varsinkin. 😂😂
- Anonyymi
Mitä sitte sehän on muiden naisten ongelma ei hänen
https://youtube.com/shorts/_XRWtkL5BmY?si=JP-JaFkjenilTtIj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huomattu, varsinkin täällä. Sairaat yksilöt heti kimpussa ihan kuin olisi maailman ainoa mies kyseessä ja varmaan just hänen mies varsinkin. 😂😂
Kuinka erikoinen pitäs olla voidakseen sanoa olevansa ainoa kaltaisensa siis ainoa laatuaan ei kuitenkaan mitenkään ainutlaatuinen
https://youtube.com/shorts/2ND5RUrc0F4?si=ZlfIt8r1L0A_kH0N
- Anonyymi
Mielenkiintoinen mutta vaikea kysymys. Riippuu miltä kantilta katsoo, en avaa tätä sen enempää, kuin että varmasti ovat jotain huomanneet ja tulevat toivottavasti ajan kanssa huomaamaan paljon enemmän.
Minulle ei ole kukaan toinen tuonut tällaisia tunteita, mitä häntä kohtaan tunnen. Samanhenkisyyttä, vetovoimaa, jännitettä. Ihan kuin kuuluttaisi toisillemme, sanattomasti sen on aistinut. Ainutlaatuinen ihminen mulle. Tuntuu että olen tuntenut aina vaikken tunne, mystinen :). Selittäkää te mitä tämä on.
Ja kyllä, olen rakastunut, että on hän erityinen.- Anonyymi
Ei sitä kenenkään tarvitse selittää sinulle.
Toiset kolahtaa toiset ei, ja vain yksi kolahtaa ylitse muiden. - Anonyymi
Kiusaajien tarinoita,menkääpäpä sinne omienne pariin!
- Anonyymi
Mies on vetovoimainen magneetti. Pelailee, mutta tekee sen syvemmin tuntevana ja herkkänäkin ihmisenä, ja on siksi helposti solmussa itsensä kanssa. Haluaisi pitää asiat todella selkeinä ja pyrkii siksi rehellisyyteen, mutta koska on vetovoimainen, joutuu koko ajan miettimään siirtojaan, koska ei tahdo aiheuttaa kenellekkään mielipahaa.
- Anonyymi
Lopulta tämänkaltaiset miehet vetäytyy ja häviää näköpiiristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tuollainen mies, niin eihän hän voi kaikkia miellyttää. Osalle on varmasti tuo kohtalo, että häviää näköpiiristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan en mieti tuollaista. Asia ei ole minulle ongelma. En juokse kenenkään perässä, ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan en mieti tuollaista. Asia ei ole minulle ongelma. En juokse kenenkään perässä, ikinä.
Ei ne edes halua että joku juoksisi niiden perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta juokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta juokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta juokset.
En juokse, jos olisin juossut, olisin selvittänyt tilanteen aika päiviä. Ja oikeastaan mitään selvitettävää ei ole. Tunnen ihmistyypin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne pyörittää useampaa naista. Etsivät heikkoja ihmisiä ja jos joku alkaa kyseenalaistamaan niin vaihtavat tuoreeseen heikompaan jota helpompi manipuloida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne pyörittää useampaa naista. Etsivät heikkoja ihmisiä ja jos joku alkaa kyseenalaistamaan niin vaihtavat tuoreeseen heikompaan jota helpompi manipuloida.
Tuo kuullostaa kuin itsestäsi puhuisit. Huomaa ettet ymmärtänyt lukemaasi kun edellä sanottiin nimenomaan ettei mielellään loukkaisi toista. Sehän on selvää jos ei ole vielä suhteessa, ei ole tavatonta tutustua esim. keskustelemalla useankin ihmisen kanssa, aika tavallista käytöstä. Ideahan on nimenomaan löytää ihminen, joka on kiinnostunut sinusta ja valmis tutustumaan ihan läheisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuullostaa kuin itsestäsi puhuisit. Huomaa ettet ymmärtänyt lukemaasi kun edellä sanottiin nimenomaan ettei mielellään loukkaisi toista. Sehän on selvää jos ei ole vielä suhteessa, ei ole tavatonta tutustua esim. keskustelemalla useankin ihmisen kanssa, aika tavallista käytöstä. Ideahan on nimenomaan löytää ihminen, joka on kiinnostunut sinusta ja valmis tutustumaan ihan läheisesti.
Näin on, hänellä on hyvä sydän.
En ole koskaan ollut sellainen jonottajatyyppi. Kierrän sellaiset asetelmat. Voin tarkastella tilanteita kiinnostuneena, mutta siihen se jääkin.
Hyvä mies (minulle) tipahtaa aina taivaasta. Näin on ollut ja näin tulee olemaan. Olen siten hyvin onnekas. Yli kaikkien odotusteni.
Aikaisemmin kirjoittamani:
”Mies on vetovoimainen magneetti. Pelailee, mutta tekee sen syvemmin tuntevana ja herkkänäkin ihmisenä, ja on siksi helposti solmussa itsensä kanssa. Haluaisi pitää asiat todella selkeinä ja pyrkii siksi rehellisyyteen, mutta koska on vetovoimainen, joutuu koko ajan miettimään siirtojaan, koska ei tahdo aiheuttaa kenellekkään mielipahaa”.
” Oikeastaan en mieti tuollaista. Asia ei ole minulle ongelma. En juokse kenenkään perässä, ikinä”.
” En juokse, jos olisin juossut, olisin selvittänyt tilanteen aika päiviä. Ja oikeastaan mitään selvitettävää ei ole. Tunnen ihmistyypin :)”. - Anonyymi
En mä ole ainakaan omia tekemisiäni miettiny ennään vuosiin varmistanu vain että mä en ainakaan ole se ketä voi syyttää sivullisista vahingoista
https://youtube.com/shorts/07k5r5vLwBg?si=oTL448TKduSJlPlQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tekin 60set gaymiehet olette kaverinne valinneet! Ihan turhaa naisista höpäjät!
- Anonyymi
Tuli hyvä ensivaikutelma.
- Anonyymi
Mä vähän luulen että olen nostanut miehen jalustalle. Olisi ollut edes huono sängyssä niin olisi jotain negaa mihin tarttua.
- Anonyymi
sun itsesi jalustalle nostaminen on guppe kömpelöä ja sessiä et ole saanut keltään pirkolta ketä rienaat täällä netissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun itsesi jalustalle nostaminen on guppe kömpelöä ja sessiä et ole saanut keltään pirkolta ketä rienaat täällä netissä
Mene nyt jo mieheksiluulijagubbe roskiin ennen kuin sut heitetään sinne väkisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene nyt jo mieheksiluulijagubbe roskiin ennen kuin sut heitetään sinne väkisin.
Oho tämäpä eskaloitui
- Anonyymi
Minusta tuntuu kun luen näitä,etten käsittele asioita samalla tavalla kuin muut.että hän on siinä samanlainen.
- Anonyymi
Hänen määrätietoinen, karismaattinen ja viileä olemus kääntää varmuudella päitä. Pystyy pitämään langat käsissänsä ja ottamaan roolia tarvittaessa. Puhun todellakin miehestä enkä hiirestä. Uskon, että olisi juuri oikeanlainen ittelle.
- Anonyymi
Hyvä jumala että kuulostat rasittavalle ämmälle.
- Anonyymi
Hän on maaginen mies, mutta emme osaa lähestyä toisiamme. Oli kiva tietää että tollainen mies on olemassa joka saa tunteita aikaan puolin ja toisin. Hän on kumminkin varattu ja tykkää eri tyyppisistä naisista. Sydämeni on särkynyt.
- Anonyymi
Käänteisesti.
Tiedät että hän pitää sinusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käänteisesti.
Tiedät että hän pitää sinusta.Tiedän kyllä sen näkee hänestä ja siksi tulen varmasti kohta hulluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käänteisesti.
Tiedät että hän pitää sinusta.Käänteisesti…
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käänteisesti…
SivustaNiin? mikä tossa sanassa kiehtoo?
- Anonyymi
Eihän teillä silloin ole ongelmana lähestyminen hän ei tee aloitetta ennen kuin tyttöystävä pettää häntä tai hän on saanut tästä tarpeekseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä sen näkee hänestä ja siksi tulen varmasti kohta hulluksi.
Puhukaa kasvotusten,ketään ei kiinnosta tää teidän jatkuva parisuhde souvi täällä palstalla,olette molemmat näitä neiti miehiä,teidät tiedetään,sama souvi joka päivä melkein.
- Anonyymi
Kyllä varmaan muutkin huomaavat
Hänellä on erityisen ihanat koipi-reidet, sekä varpit. Kaikki miehet ne panee merkille, ainakin silloin kun ne ovat paljaina.
- Anonyymi
Myöskin ihanan pienet, kiinteät, ja söpöt tisut.
- Anonyymi
Ovatko oikein Kariniemen hunajamarinoituja?🐔
- Anonyymi
Nytten on taidettu käydä mittanauhan kanssa mittaamassa. Tarkkuustyötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöskin ihanan pienet, kiinteät, ja söpöt tisut.
Siis mies miehelle.
Anonyymi kirjoitti:
Siis mies miehelle.
Aika varmasti nuoren miehen ensimmäisten tyttöystävien laatu muokkaa voimakkaasti miehen tyttökuvaa. Omassa tapauksessani kaikilla oli söpöt, pikkuiset ja erittäin kiinteät tisut (ja nännit kovia kuin luumunkivet).
- Anonyymi
Y_L_Ä_R_E_I_S_l_M_l_E_S kirjoitti:
Aika varmasti nuoren miehen ensimmäisten tyttöystävien laatu muokkaa voimakkaasti miehen tyttökuvaa. Omassa tapauksessani kaikilla oli söpöt, pikkuiset ja erittäin kiinteät tisut (ja nännit kovia kuin luumunkivet).
Ketään kiinnostaa,oletko se vajukki,joka elät mielikuvitus maailmassa?
- Anonyymi
Niin se ln vain minusta hän oli erityin
Mikä lie sai aikaan sen tunteen pitkän ajan päästä. - Anonyymi
Kaksi vapaata aikuista.
Ollaan samalla lailla erilaisia.
Hän on luullakseni periaatteen ihminen, ei siis helposti vietävissä. Itse olen samanlainen.
Tiedän että meillä olisi hyvinkin mielenkiintoisia keskusteluja erilaisista aiheista. Tylsiä varmaan muille, yhteiskunta, politiikka jne..
Kyllä hän on muidenkin silmissä varmaan erityinen ja luottamusta herättävä.
Minulle hän on erityisen erityinen. 💞- Anonyymi
Totta mutta ei ole pakko olla kiinnostunut esim. poliitikasta, silti siitä voi puhua. Ehkä tärkeintä on keskustelutaito ja osata tuoda omat mielipiteet esiin aidosti ja suoraan. Tärkeintä on kuitenkin kommunikoida ja tuoda omaa persoonaa mukaan, molemmin puolin voi kokea tuttuutta ja yhteenkuuluvuutta sekä myös yllättää välillä ja saada toisen näkemään ehkä toisista näkökulmista asioita.
- Anonyymi
Mua ainakaan vittuakaan kiinnosta yhteiskunta tai politiikka politiikka on vain sanana hieman kauniimpi kuin paskanpuhuminen paskanpuhuminen taas tarkoittaa sitä että puhutaan asioista mistä ei vittuakaan tiedetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta mutta ei ole pakko olla kiinnostunut esim. poliitikasta, silti siitä voi puhua. Ehkä tärkeintä on keskustelutaito ja osata tuoda omat mielipiteet esiin aidosti ja suoraan. Tärkeintä on kuitenkin kommunikoida ja tuoda omaa persoonaa mukaan, molemmin puolin voi kokea tuttuutta ja yhteenkuuluvuutta sekä myös yllättää välillä ja saada toisen näkemään ehkä toisista näkökulmista asioita.
Eipä mua hirveämmin kiinnosta kommunikointikaan ja siksi toisekseen pitkissä parisuhteissa loppuu puheenaiheet muutenkin kesken ennen pitkää jos ei parisuhteessa ole sisältöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mua hirveämmin kiinnosta kommunikointikaan ja siksi toisekseen pitkissä parisuhteissa loppuu puheenaiheet muutenkin kesken ennen pitkää jos ei parisuhteessa ole sisältöä
Ainahan voi stalkata ja hakkeroida ihmisiä sekä kiusata niitä.Siitä saa buustia elämään kunnes jää kiinni.
Ihan kiinni jääminen myös kiksejä antaa sen jännittävyydessään.Harmillista kun joidenkin stalkattavien ihmisten muisti on pitkä ,se jännä elämä voi muodostua haastavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voi stalkata ja hakkeroida ihmisiä sekä kiusata niitä.Siitä saa buustia elämään kunnes jää kiinni.
Ihan kiinni jääminen myös kiksejä antaa sen jännittävyydessään.Harmillista kun joidenkin stalkattavien ihmisten muisti on pitkä ,se jännä elämä voi muodostua haastavaksi.Lisään.Tämä oli niille pareille kellä loppuu puheenaiheet ja tylsä seksittömyys että hellyyden puute alkaa, eikä ole edes töitä eikä koulua mihin mennä.
- Anonyymi
Hän on vaan ihana.
- Anonyymi
Niin hänkin.
- Anonyymi
Hän on aito ihana itsensä, sellaisen huomaa ja vaikka se itsestä saattaa joskus tuntua raskaalle tai ettei kaikki suju kuten haluaisi tai pitäisi, huomaa kiinnostunut ihminen ne inhimilliset käytös tai muut tavat ja arvostaa niitä.
https://www.youtube.com/watch?v=XKdLBJS39Ro - Anonyymi
Musta tuntuu, että hän ei vain katso mua vaan näkee mut. Ja mä näen hänet.
n->m- Anonyymi
Niin mieli avoinna ja ennakkoluulottomana voi nähdä paljon enemmän.
- Anonyymi
M>m!!esiintyy toi oleggi naisena!
- Anonyymi
Kaikkihan guben tietää, osaa muuttua kuin gameleontti,lieneekö avaruusolio??taitaa olla seur.......!
- Anonyymi
Ei varmaan huomaa samallatavalla kuin minä
https://youtube.com/shorts/YidMj_ve5og?si=5ZsHBT0kU-3k0HNH
Mu mitäpä sitte johtunee siitä että ihmisillä on erilaiset tavat katsoa toisiaan kuka kahtoo mitäkin harvemmin kukaan edes pintaa syvemmälle yrittää kenenkään tutustua- Anonyymi
Jätä säkin mies ne varatut miehet rauhaan,totuus sustakin paljastuu,vaikka kuin huseeraat naisena esiintyen!
- Anonyymi
niin miten teetkysymyksen johon ei ole olemassa vastausta OLLENKAAN
- Anonyymi
Vtustako minä muiden huomaamiset tiedän. Olet se ärsyttävä kehujen kerjääjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804