ja urkintakyvyistään: “Minulla nimittäin on keinot..”
SDP-kansanedustaja, puolustusvaliokunnan jäsen Jani Kokko hämmästyttää Twitterissä rehentelyllään. Kokko väittää omaavansa keinot kenen tahansa nimimerkin Twitter-henkilöllisyyden selvittämiseen.
Kokko keskustelee “Dystocracy”-nimimerkin kanssa, joka kysyy, tunteeko Kokko hänet. Kansanedustaja vastaa myöntävästi ja jatkaa: “Emme ole tavanneet mutta tiedän. Tässä asemassa minulla nimittäin on keinot saada kohtuullisen helposti tieto kuka kulloinkin kirjoittaa nimimerkin takaa.”
Viesti herättää verkkokeskustelijoissa syvää hämmennystä, sillä Twitterin/X:n nimimerkkisuoja on hyvin vahva. Kymmenet keskustelijat pyytävät Kokolta tarkempaa selitystä sille, millä tavoin tämän muka olisi mahdolista saada kaivettua tietoonsa salattuja henkilöllisyystietoja.
Verkkokeskustelija listaa kansanedustaja Kokon eduskuntajäsenyyksiä ja kysyy, käyttääkö hän näitä asemia hyväkseen. Kokko kuuluu muun muassa suureen valiokuntaan ja puolustusvaliokuntaan.
Kokon vastaus on hämmästyttävä:
– Oletko miettinyt asemaani Atlantic Councilin Suomen osaston johdossa ja mitä ovia se avaa…
SDP-kansanedustaja rehentelee poikkeuksellisella tavalla ulkopoliittisesta asemastaan
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985