Tuli mieleeni tuosta painon pudotuksesta

Anonyymi-ap

Kun näistä on monenlaisiakin tarinoita ja todella hyviä tuloksia ja niinkuin omallakin kohdalla kun on ollut sen painon alla niin kauan että nyt on saanut itsensä ihan ihmisen näköiseksi ja näyttää kuvia muille niin monet sanovat että et sinä ole tuossa kuvassa. Et ole ollu noin isokokoinen. Kun nyt olen muuttanut ihan kaiken, mutta työtä se on vaatinut. Tottakai.
Ruokavalion muutokset, liikunta, salitreeni tulleet mukaan ja jaksaa ihan eri lailla.
Tutut ihmiset jotka ovat huomanneet minut kasvoista niin ovat sanoneet että ei muualta oikein tunnista.
Ja on kyllä seksikkäämpi olo. Minut huomataan helpommin kun en enää piiloudu sinne läskien alle ja säkkimäisiin vaatteisiin, vaan kesällä voin ihan vapaasti jo laittaa paljastavaa vaatetta päälle ja nauttia auringosta. Näyttää tiukemmilla vaatteilla muotojani kun nyt nautin siitä.
Lyhyestä hameesta ja raksila topista. Push up liiveistä, ja en tiedä olisiko joku täyte rintoihin hyvä niin saisivat vähän kohotusta.
Pakarat korostavat housut ovat olleet kiva kokemus. Ja salilla voi käyttää tukevaa hyvää toppia, etteivät rinnat heilu ja saa liikkua vapaammin.
Muodot korostuvat paljon paremmin. Ja kestän nyt ihmisten katseet.
Aivan upea tunne.
Seksistä puhumattakaan.
Jaksaa pidempään eikä hukuta ketään alleen ja on notkeampi olla kaikissa asennoissa ja voi, mitä ihanaa nautintoa.
Anteeksi pitkä tarina. Mutta tuntuu vain niin hyvältä. 😊

5

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erinomainen tarina ja kokemus, on hienoa lukea naisten saavutuksista, jotka löytävät seksikkään puolensa ja herättävät intohimon seksiin. Jatka nauttimista nautinnoista, joita kehosi antaa sinulle, ja jatka ympärilläsi olevien ihmisten kiihottamista. M36

• Anonyymi

Kiitos. 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. 😌

Olen onnekas kun ihoni palautuu vielä eikä jää mitään ylimääräistä. Vai onko se vain puhetta että vanhempana ei enää palaudu niin hyvin.
        Joten lämpimillä keliilä uskallan mennä bikini rannalle. Ja uskallan pitää paljastaviakin vaateita, peittävien sijaan.
        Olen kyllä rohkaistunut, sitä mieltä oli eksäni kin kun jätti minut painon vuoksi.
        Näin hänet uuden daaminsa kanssa tuolla kaupoilla ollessani ja hymyilytti kun hänen nykyinen naisensa piti vetää häntä hiasta kun hän jäi minua tuijottamaan.
        Emme ole nähneet aikoihin.
        Ja sitten vielä tuli puheilleni kun olin kävelemässä kotiin kassieni kanssa.
        Juteltiin kyllä.
        Hän oli ihan humaantunut ja hämmästynyt.

• Hieno homma

• Anonyymi

Kiitos. 🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe