Kik Eepeli1
Ei panoja.
Runkkukaveria 03 alueelta
22
337
Vastaukset
- Anonyymi
Hämeenlinnassa olisin. T. Bi ukm 60v
- Anonyymi
Miten sut tavottaa. Laita joku yht tieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sut tavottaa. Laita joku yht tieto
Niuvanniemen suljetulta tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulta tietysti
Sillälailla spedellä skitsoafektiivinen vaihde päällä ja paluu niuvanniemelle. Mitäs menit hähähää
- Anonyymi
Eikö ketään halukasta 03 alueella.
- Anonyymi
Hämeenlinnan kupeessa olen ja valmis kyllä. Tietoja vaan tänne voi laittaa, pitäis sopii eka tapaaminen johonkin. T. Bi ukm 57v
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinnan kupeessa olen ja valmis kyllä. Tietoja vaan tänne voi laittaa, pitäis sopii eka tapaaminen johonkin. T. Bi ukm 57v
Täällä myös ukm, HML.
- Anonyymi
kivamies95 kirjoitti:
Täällä myös ukm, HML.
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
kivamies95 kirjoitti:
Täällä myös ukm, HML.
Oispa kiva tavata. Bi ukm 57v
Täällä olis myös HML mies.
- Anonyymi
Täällä olisi kanssa mies hml. pidän kanssa runkkailusta,joskus poikennut Janakkalan levarilla mutta siellä näin talvi aikaan suht.hiljaista.
- Anonyymi
Samoin poikennut kesäisin useemmin, kävin muutama päivä sitten aika hiljaista. Olemme ehkä nähneetkin siellä. T. Bi ukm 57v
- Anonyymi
Onkohan kukaan joka nauttinut levarilla jäänyt kaipaa kaveria jälki käteen. T. Mietiskelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan kukaan joka nauttinut levarilla jäänyt kaipaa kaveria jälki käteen. T. Mietiskelin
eräään kaverin kanssa tavattiin jälkeenpäin sukupuolitautien poliklinikalla sattumalta. tippurit oli molemmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran työ matkalla kävin, tapasin fiksun kaverin. Sain imeä siistii kalua ja spermat nielin. Sain puh. numeron mut hävitin lapun, monasti kaivannut kyllä. T. Ukm 50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran työ matkalla kävin, tapasin fiksun kaverin. Sain imeä siistii kalua ja spermat nielin. Sain puh. numeron mut hävitin lapun, monasti kaivannut kyllä. T. Ukm 50
Hyvä kulli jos vielä tarjoo hyvin suuhun aah parasta ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eräään kaverin kanssa tavattiin jälkeenpäin sukupuolitautien poliklinikalla sattumalta. tippurit oli molemmilla.
Ette kai ilman kumia touhunneet,no noin siinä voi sitten käydä.
- Anonyymi
Alottajan kik eepeli1.
Laittakaa sp. osote jos ei ole kikkiä.- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli nyrkkikyllikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029