Oli aikamoinen pettymys kun Killinkosken Vanhan tehtaan talvikirppari olikin poissa.
Miksi?
Eihän tuolla ole mitään syytä sitten enää käydäkään.
Killinkosken talvikirppari?
7
643
Vastaukset
- Anonyymi
Usein käy niin että jos paikka on kiinni ei siellä ole syytä käydä. Jos käy saa käymisestä syytteen.
- Anonyymi
Hyvä pointti. Käynättä jäi nytkin.
Kuka kuitenkaan syyttää tuolla käynnistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointti. Käynättä jäi nytkin.
Kuka kuitenkaan syyttää tuolla käynnistä?Syyttäjä syyttä jos murtaudut, eli käyt siellä kun se on kiinni. Jos otat vielä jotain mukaasi, saat syytteen murto-varkaudesta.
- Anonyymi
Onhan se auki
- Anonyymi
Tehdas on, mutta ei siellä paikalla käyneiden kannata kerta toisen jälkeen pyöriä.
- Anonyymi
Kirpputori on tältä kesältä ohi. Kiitos kaikille myyjille ja asiakkaille kuluneesta kesästä.
Tulevana talven meillä ei ole valitettavasti kirpputoria.
Meillä voi kuitenkin asioida nauhamyymälässä tai käydä juomassa kupposen kahvia sekä käydä museoissa.
Ma SULJETTU
Ti-Pe klo 12-17
La klo 10-15
Su klo 12-16
Eli ei ole kirpparia killissä?
Miksi siellä kukaan muuten kävisi? Ja miksi moinen päätös on tehty?
Olisivat laittaneet pöydät kuukausivuokralle ja tilat hyötykäyttöön.
- Anonyymi
Juu itsekin samaa ihmettelin. On muutoin kiva miljöö käydä ja kirppis on siellä mielestäni ihan laadukas. Tykkään. Soisin sille menestystä. Näin joulun alla olisin erityisesti halunnut tehdä vähän löytöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499