Pm Orpolta "jyrkkä kanta Ylellä" koskien alkavia työtaisteluja. Mitähän jyrkkiä kantoja tuossa on aihetta esittää kun itse on maan työmarkkinakentän ajanut kaaokseen. Vai eikö Orpo taaskaan keksi mitään muuta kuin arvostella duunareita etujensa puolustamisesta. Nimittäin työnantajapuoltahan herra Orpo ei millään muotoa tarkoita "jyrkästi" arvostella.
JYRKKÄ KANTA
Anonyymi-ap
3
170
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo on märkä lapanen, jonka sanomisilla ei ole mitään painoarvoa.
- Anonyymi
Orpon esiintulo on viesti työnantajapuolelle, kun patistaa tekemään sopimukset ilman lakkoja.
- Anonyymi
hän sanoo ja haukkuu ja vasta ehkä myöhemmim kun tajuaa tehneensä sanoneensa väärin lyyö jarrut lukkoon eikä myönnä tehneensä tai sanoneensa väärin. saanut vissiin konsultilta apua pääminesteri uraan ei hyvänen päiväää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 635006
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693751- 1283224
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3312575Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 421994
- 1101932