Millaisia muistoja sinulla on Läykkäläntien poikakodista.
Läykkäläntien Poikakoti
15
257
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavia.
- Anonyymi
Poikakoti oli aikuisuuden alku ,johtaja oli oppi-isä monelle Pirkanmaalaiselle
nuorelle. - Anonyymi
Se ruoska joka vinkui aina.
- Anonyymi
Miesten välinen seksi oli poikakodisissa tärkeä osa alue.
- Anonyymi
Jampe on sen alan mestari.
- Anonyymi
Pienempänä kaverit kertoivat pelottavia tarinoita poikakodista, siellä kuulemma kummitteli. Liekö sitten totta olleet... :) Koskakohan poikakoti on mahdettu sulkea?
- Anonyymi
Jarmo muutti läykkäläntieltä ahdetielle vuonna 2004.
- Anonyymi
Läykkäläntien poikakodin "opetukset" tekivät minusta rikollisen ja alkoholistin tosin olen niistä taudeista jo toipunut Olen elellyt raittiina yhteiskunta kelpoisena kansalaisena melkein 40v...
- Anonyymi
Onko Ilmari Nurminen ollut asiakkaana tässä poikakodissa,
- Anonyymi
Kyllä on 😍😋
- Anonyymi
krista kiuru tais olla täälä asiakkaana täälä myös,
- Anonyymi
Hoikkalassa ei käynyt naisia lainkaan.
- Anonyymi
Satosen Arto toimi useita vuosia yö valvojana tässä läävässä .
- Anonyymi
Kuuluuko hän samaan suklaaosastoon Jampen kanssa?
- Anonyymi
Artsi on Gaylord.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068