Millaisia muistoja sinulla on Läykkäläntien poikakodista.
Läykkäläntien Poikakoti
15
233
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavia.
- Anonyymi
Poikakoti oli aikuisuuden alku ,johtaja oli oppi-isä monelle Pirkanmaalaiselle
nuorelle. - Anonyymi
Se ruoska joka vinkui aina.
- Anonyymi
Miesten välinen seksi oli poikakodisissa tärkeä osa alue.
- Anonyymi
Jampe on sen alan mestari.
- Anonyymi
Pienempänä kaverit kertoivat pelottavia tarinoita poikakodista, siellä kuulemma kummitteli. Liekö sitten totta olleet... :) Koskakohan poikakoti on mahdettu sulkea?
- Anonyymi
Jarmo muutti läykkäläntieltä ahdetielle vuonna 2004.
- Anonyymi
Läykkäläntien poikakodin "opetukset" tekivät minusta rikollisen ja alkoholistin tosin olen niistä taudeista jo toipunut Olen elellyt raittiina yhteiskunta kelpoisena kansalaisena melkein 40v...
- Anonyymi
Onko Ilmari Nurminen ollut asiakkaana tässä poikakodissa,
- Anonyymi
Kyllä on 😍😋
- Anonyymi
krista kiuru tais olla täälä asiakkaana täälä myös,
- Anonyymi
Hoikkalassa ei käynyt naisia lainkaan.
- Anonyymi
Satosen Arto toimi useita vuosia yö valvojana tässä läävässä .
- Anonyymi
Kuuluuko hän samaan suklaaosastoon Jampen kanssa?
- Anonyymi
Artsi on Gaylord.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566782Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414775- 732571
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411959- 181668
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81492- 251428
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151309- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127