Millaisia muistoja sinulla on Läykkäläntien poikakodista.
Läykkäläntien Poikakoti
18
569
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavia.
- Anonyymi
Poikakoti oli aikuisuuden alku ,johtaja oli oppi-isä monelle Pirkanmaalaiselle
nuorelle. - Anonyymi
Se ruoska joka vinkui aina.
- Anonyymi
Miesten välinen seksi oli poikakodisissa tärkeä osa alue.
- Anonyymi
Jampe on sen alan mestari.
- Anonyymi
Pienempänä kaverit kertoivat pelottavia tarinoita poikakodista, siellä kuulemma kummitteli. Liekö sitten totta olleet... :) Koskakohan poikakoti on mahdettu sulkea?
- Anonyymi
Jarmo muutti läykkäläntieltä ahdetielle vuonna 2004.
- Anonyymi
Läykkäläntien poikakodin "opetukset" tekivät minusta rikollisen ja alkoholistin tosin olen niistä taudeista jo toipunut Olen elellyt raittiina yhteiskunta kelpoisena kansalaisena melkein 40v...
- Anonyymi
Onko Ilmari Nurminen ollut asiakkaana tässä poikakodissa,
- Anonyymi
Kyllä on 😍😋
- Anonyymi
krista kiuru tais olla täälä asiakkaana täälä myös,
- Anonyymi
Hoikkalassa ei käynyt naisia lainkaan.
- Anonyymi
Satosen Arto toimi useita vuosia yö valvojana tässä läävässä .
- Anonyymi
Kuuluuko hän samaan suklaaosastoon Jampen kanssa?
- Anonyymi
Artsi on Gaylord.
- Anonyymi
Muistan vain sen huumeiden käytön ja sen jälkeen seksin. Kivut takapuolessa.
- Anonyymi
Upille kävi samoin puistossa.
- Anonyymi
Asuiko siellä joku?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666