Turha osallistua suomijulkkisten "arvontoihin". He pyytävät tägäämään monia henkilöitä "arvontoihinsa" ja jakamaan arvontapostauksiaan muille saadakseen samalla uusia seuraajia eli rahaa bisneksiinsä. Kuitenkin jos katsoo voittajalistoja ja menee "voittajien" tileille,niin näkee että "arvontojen" voittajat ovat lähes aina henkilöitä, jotka ovat joko heidän tuttujaan tai hlöitä, joista he jollain tavoin ehkä voisivat hyötyä, esim. tulevien yhteistöiden kautta tai joiden tilejä he itse seuraavat. Julkkikset valitsevat "voittajat" eivätkä todellakaan arvo niitä sokkona summittaisesti. Silti he kutsuvat sitä arvonnaksi ja puhuvat voittajista.
Turha osallistua sellaisten julkkisten "arvontoihin", koska se ei hyödytä muita kuin heitä.
Kaiken lisäksi he esittävät hyväntekijää, vaikka arpovat heille ilmaiseksi tulleita tuotteita.
Onko yhtään julkkista, joka rehellisesti arpoisi oikeasti sokkona summittain livevideolla koko arvonnan ?! Tuskin...
Nimimerkillä; huijaamiseen kyllästynyt
Julkkisten insta"arvonnat""
Anonyymi-ap
0
178
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997