rakkaani. Sitä sinä minulle olet, rakas. En voi sinulle näin sanoa, mutta mielessäni lausun näin hiljaa.
Hyvää nimipäivää
28
376
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos! Miksi et voi sanoa hänelle sitä? Tuskin olet hän jota kaipaan mutta kannustan sinua tekemään asialle jotain.
- Anonyymi
Se ei olisi sopivaa ja voisin menettää muuten hyvän ihmissuhteen. Rakastan salaa ja hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei olisi sopivaa ja voisin menettää muuten hyvän ihmissuhteen. Rakastan salaa ja hiljaa.
Minun ihastukseni taitaa ajatella että olen varattu vaikken ole.
- Anonyymi
Olisihan se mukavaa kuulla onnitteluja muiltakin kuin perheeltä.
Ei pilaa mitään, antaa tulla vaan ja mieluummin ihan kasvotusten. Osoittaisihan se ainakin että olen jonkun mielessä..
Aikuisiahan tässä ollaan jo oltu hyvän aikaa.
- a... - Anonyymi
Olisipa minulle…😔
- Anonyymi
Kauniita nimiä juhlitaan tänään
- Anonyymi
Viattomien lasten päivänä vasta, kiitos jo etukäteen . -enkeli maan
- Anonyymi
Olipa kiire jollain itseään jo mainostaa.
Pelkäätkö että joku unohtaa? 😂 Tapana yleensäkin tunkea itseä paikkaan jossa ei ole kyse sinusta tai mitään sinulle?- Anonyymi
Samaa ajattelin. Taitaa eräs nostaa itsensä keskiöön onnittelemalla itseään muiden nimissä. Niin hänen tapaistaan huomionhakuisuutta. Esillä on oltava ja keskiössä on oltava keinoja kaihtamatta.
- Anonyymi
Olet ilkeä ja väärässä. Minä rakastan erästä jonka nimipäivä on tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ajattelin. Taitaa eräs nostaa itsensä keskiöön onnittelemalla itseään muiden nimissä. Niin hänen tapaistaan huomionhakuisuutta. Esillä on oltava ja keskiössä on oltava keinoja kaihtamatta.
Hienosti projisoitu. Tulit onnitteluketjuuni hakemaan huomiota tällä kommentillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti projisoitu. Tulit onnitteluketjuuni hakemaan huomiota tällä kommentillasi.
Olet a mies ällö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet a mies ällö.
En ole a mies eikä nimittelysi muutenkaan kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä pakkoajatuksellako mm sun päivät täyttyy? Om muuten Annan, Annin, Annen, Armin ja Annikan nimipäivä tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet a mies ällö.
Joo onko tää ollu guppe sun mielestä esim suurikin ohjelmanumero tää ns a-mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole a mies eikä nimittelysi muutenkaan kiinnosta.
Jos se loukkaus on. Ei nimi miestä pahenna vaan mies nimeä höhöö guppedialogeihim
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se loukkaus on. Ei nimi miestä pahenna vaan mies nimeä höhöö guppedialogeihim
Sinulla on pakkomielle guppeista. Hoida ongelmasi äläkä tule hakemaan huomiota kaipausketjuuni. Edelleenkään en ole a mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet a mies ällö.
Kaikki A. Miehet on ällöjä.
Kuka ikinä niiden kanssa voisi aikana tuhlata.
Heti kun niille antaa pakit ne alkaa ton katkeran haukkumisen.
😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä pakkoajatuksellako mm sun päivät täyttyy? Om muuten Annan, Annin, Annen, Armin ja Annikan nimipäivä tänään
Tänään on Anna, Anne, Anni, Anu, Anneli, Annikki, Annika, Annukka ja Annu!
- Anonyymi
Nyt kaikki tietää että Pia on tyrkky 😆
- Anonyymi
Kiitos kultsi 😘
- A - Anonyymi
Ruma nimi Anne. A mies
- Anonyymi
Onhan se vähän pliisu.
- Anonyymi
Minusta Annessa ja Annassa on paljon samaa hyvällä tavalla. Palidrominimiä tavallaan ja peräkkäin aakkosissa. Jotain pyhää ja antaumuksellista, tuottavat samalla itselle myös joulumieltä.
- Anonyymi
Kuninkaallinen nimi joka aiheuttaa kateutta ymmärrettävästi 😏
- Anonyymi
😹.
- Anonyymi
No aika vähän näkyy olevan oikeasti aikuisia täällä.
Ei kuulu meinaan käytökseen enää aikuisiällä haukkua ketään, varsinkaan tuntematta ja vielä vähemmän vaikka tunteekin. - Anonyymi
Kiitos 😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781