Iltapökäleessä kerrotaan, että:
"Irlannin ulkoministeri: al-Assadin hallinto perustui pelkoon ja sortoon"
Näin epäilemättä on. Vaan onko muunlaista hallintoa missään ja jos, niin missä?
Suomessakaan jos et tee ja elä just niinkuin sinua hallitsevat määräävät, niin pelkona on joutua rangaistuksen kohteeksi ja sitä et voi välttää, oli ne määräykset vaikka kuinka mielettömiä ja vääriä tahansa.
Sitten taas jos vaikka esivalta sinua sortaa, niin et voi sille mitään. Törkeimpänä esimerkkinä vaikka erään Marko Sihvosen kohtelu: Hän vaati yhden miehen rauhanomaisessa mielenosoituksessa taannoin Eduskuntatalon portailla Suomeen perustuslakituomioistuinta, koska sitä ei meillä ole useista muista ns länsimaista poiketen. Paikalle tuli pari PolPon käskyläistä tiedustelemaan tilannetta ja vähän myöhemmin useampia (7?) hyökkäsi hänen kimppuunsa, pahoinpiteli hänet tajuttomaksi ja kidutti sähköisellä kidututslaitteella sekä vei jonnekin. Kaikki tämä julkisella paikalla ja päivänvalossa! Sen jälkeen ei Markosta ole mitään kuulunut ja aikaa tästä on useita vuosia. Samassa yhteydessä sai muutama täysin sivullinenkin iskuja näiltä PolPon omilta Ramboilta. Tästä oli videokin netissä. Eikä tämä ole ainut tapaus, näitä Markoja on Suomessa paljon!
Sitten vielä propagandassa Suomea kehutaan maailman onnellisimmaksi, vapaaksi ja kaikin puolin parhaaksi maaksi ihmisen elää sananvapauden ja kaikkinaisen hyvinvoinnin sekä korruption puuttumisen takia. Kaikki yhtä totta ja samoja väitteitä kuin aikanaan Neuvostoliitossa ja mm Venäjällä yhä.
Mikä sitten on parempi valtakunta? En minä vain tiedä. Kokemusta minulla on Suomen lisäksi vain vajaalta vuodelta Ruotsista ja siihen aikaan se oli monessa suhteess parempi ja vapaampi yhteiskunta, mutta nyt jo pilattu syystä, jonka kaikki tietävät, mutta josta ei Suomessa saa puhua.
Kerro sinä joka tiedät! Itsellä jo ikä > 80 v ja kielitaidon puute estää lisäkokemusten hankinnan. Minun nuoruudessani ei köyhemmän kansanosan nuorilla ollut mahdollista oppia ulkomaitten kieliä, vahusten rahat meni jokapäiväisen ruuan haalimiseen.
Mites muualla?
Anonyymi-ap
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962