HS: "Keskisarja käveli 612-kulkueen kärjessä fasistisen sinimustan liikkeen puheenjohtajan Tuukka Kurun lähistöllä.".
LÄHISTÖLLÄ ? Mitä vielä?
Hei Hesari tämä on jo vainoamista
9
361
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin viime viikolla kaupassa. P Arhinmäki oli lähistöllä. Olenko minäkin nyt mulkku?
- Anonyymi
Minä olin kassajonossa Lii Anderssonin kanssa ja vieläpä tervehdin häntä. Minusta tuntuu, että varsinkin öisin mieleni valtaa kommunistiset ajatukset. Olen aina ihaillut Liin verbaalista esiintymistaitoa, ja surrut sitä hänen kapeaa ajatusmaailmaansa.
- Anonyymi
Hmm... Olikos Keskisarja sitten tämän takia joutunut hengenvaaraan?
- Anonyymi
Onko toi nyt oikea lainaus (1:1een) lehden jutusta? Vetää kyllä aika sanattomaksi, varsinkin kun HS:n pitäisi olla valtakunnan ykkösmedia!
- Anonyymi
on suora lainaus
- Anonyymi
HS tekee politiikkaa useimmissa jutuissaan, vain nimeksi julkaistaan välillä asenteetonta tietoa, että maine jotenkin säilyisi puolueettomana mediana.
- Anonyymi
Olen ollut siinä käsityksessä että HS olisi puoluepoliittisesti riippumaton uutismedia MUTTA tämäntapainen "uutisointi" on lähinnä tarkoitushakuista leimaamista, jota HS taas on itse voimakkaasti vastustanut "tietyissä yhteyksissä" ja henkilöissä" - Eli ei mitään johdonmukaista linjaa!
- Anonyymi
Tuolla 612 marssilla IL- toimittaja ylisti koko ajan tuota laitonta "vastamielenosoitusta", johon oli kerätty kaikki mahdolliset tahot, tuulimyllyn lämmittäjistä... Arabi terroristeihin.. Ja tietenkin vihervasemmiston kansallinen huutokuoro. Monilla tuohon "esitykseen osallistujilla" oli liina kasvoillaan, kuin ainakin lännenfilmin pankkirosvoilla. Olin tuolla paikanpäällä katsomassa kummankin osapuolen touhuja. Soihtukulkueessa ei ollut mitään moitittavaa, rauhallisia tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi
Hesarin esiin nostamia maailman suurimpia ongelmia ovat Kiina ja leikkeleet. Leave us alone.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145