HS: "Keskisarja käveli 612-kulkueen kärjessä fasistisen sinimustan liikkeen puheenjohtajan Tuukka Kurun lähistöllä.".
LÄHISTÖLLÄ ? Mitä vielä?
Hei Hesari tämä on jo vainoamista
9
361
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin viime viikolla kaupassa. P Arhinmäki oli lähistöllä. Olenko minäkin nyt mulkku?
- Anonyymi
Minä olin kassajonossa Lii Anderssonin kanssa ja vieläpä tervehdin häntä. Minusta tuntuu, että varsinkin öisin mieleni valtaa kommunistiset ajatukset. Olen aina ihaillut Liin verbaalista esiintymistaitoa, ja surrut sitä hänen kapeaa ajatusmaailmaansa.
- Anonyymi
Hmm... Olikos Keskisarja sitten tämän takia joutunut hengenvaaraan?
- Anonyymi
Onko toi nyt oikea lainaus (1:1een) lehden jutusta? Vetää kyllä aika sanattomaksi, varsinkin kun HS:n pitäisi olla valtakunnan ykkösmedia!
- Anonyymi
on suora lainaus
- Anonyymi
HS tekee politiikkaa useimmissa jutuissaan, vain nimeksi julkaistaan välillä asenteetonta tietoa, että maine jotenkin säilyisi puolueettomana mediana.
- Anonyymi
Olen ollut siinä käsityksessä että HS olisi puoluepoliittisesti riippumaton uutismedia MUTTA tämäntapainen "uutisointi" on lähinnä tarkoitushakuista leimaamista, jota HS taas on itse voimakkaasti vastustanut "tietyissä yhteyksissä" ja henkilöissä" - Eli ei mitään johdonmukaista linjaa!
- Anonyymi
Tuolla 612 marssilla IL- toimittaja ylisti koko ajan tuota laitonta "vastamielenosoitusta", johon oli kerätty kaikki mahdolliset tahot, tuulimyllyn lämmittäjistä... Arabi terroristeihin.. Ja tietenkin vihervasemmiston kansallinen huutokuoro. Monilla tuohon "esitykseen osallistujilla" oli liina kasvoillaan, kuin ainakin lännenfilmin pankkirosvoilla. Olin tuolla paikanpäällä katsomassa kummankin osapuolen touhuja. Soihtukulkueessa ei ollut mitään moitittavaa, rauhallisia tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi
Hesarin esiin nostamia maailman suurimpia ongelmia ovat Kiina ja leikkeleet. Leave us alone.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283935Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1381404
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37890Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8747J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61726Mara&Esko gaalassa jälleen
Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He187697