HS: "Keskisarja käveli 612-kulkueen kärjessä fasistisen sinimustan liikkeen puheenjohtajan Tuukka Kurun lähistöllä.".
LÄHISTÖLLÄ ? Mitä vielä?
Hei Hesari tämä on jo vainoamista
9
242
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin viime viikolla kaupassa. P Arhinmäki oli lähistöllä. Olenko minäkin nyt mulkku?
- Anonyymi
Minä olin kassajonossa Lii Anderssonin kanssa ja vieläpä tervehdin häntä. Minusta tuntuu, että varsinkin öisin mieleni valtaa kommunistiset ajatukset. Olen aina ihaillut Liin verbaalista esiintymistaitoa, ja surrut sitä hänen kapeaa ajatusmaailmaansa.
- Anonyymi
Hmm... Olikos Keskisarja sitten tämän takia joutunut hengenvaaraan?
- Anonyymi
Onko toi nyt oikea lainaus (1:1een) lehden jutusta? Vetää kyllä aika sanattomaksi, varsinkin kun HS:n pitäisi olla valtakunnan ykkösmedia!
- Anonyymi
on suora lainaus
- Anonyymi
HS tekee politiikkaa useimmissa jutuissaan, vain nimeksi julkaistaan välillä asenteetonta tietoa, että maine jotenkin säilyisi puolueettomana mediana.
- Anonyymi
Olen ollut siinä käsityksessä että HS olisi puoluepoliittisesti riippumaton uutismedia MUTTA tämäntapainen "uutisointi" on lähinnä tarkoitushakuista leimaamista, jota HS taas on itse voimakkaasti vastustanut "tietyissä yhteyksissä" ja henkilöissä" - Eli ei mitään johdonmukaista linjaa!
- Anonyymi
Tuolla 612 marssilla IL- toimittaja ylisti koko ajan tuota laitonta "vastamielenosoitusta", johon oli kerätty kaikki mahdolliset tahot, tuulimyllyn lämmittäjistä... Arabi terroristeihin.. Ja tietenkin vihervasemmiston kansallinen huutokuoro. Monilla tuohon "esitykseen osallistujilla" oli liina kasvoillaan, kuin ainakin lännenfilmin pankkirosvoilla. Olin tuolla paikanpäällä katsomassa kummankin osapuolen touhuja. Soihtukulkueessa ei ollut mitään moitittavaa, rauhallisia tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi
Hesarin esiin nostamia maailman suurimpia ongelmia ovat Kiina ja leikkeleet. Leave us alone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605707- 1034849
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3912876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s931368Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65951
- 29938
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46876Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839