HS: "Keskisarja käveli 612-kulkueen kärjessä fasistisen sinimustan liikkeen puheenjohtajan Tuukka Kurun lähistöllä.".
LÄHISTÖLLÄ ? Mitä vielä?
Hei Hesari tämä on jo vainoamista
9
299
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin viime viikolla kaupassa. P Arhinmäki oli lähistöllä. Olenko minäkin nyt mulkku?
- Anonyymi
Minä olin kassajonossa Lii Anderssonin kanssa ja vieläpä tervehdin häntä. Minusta tuntuu, että varsinkin öisin mieleni valtaa kommunistiset ajatukset. Olen aina ihaillut Liin verbaalista esiintymistaitoa, ja surrut sitä hänen kapeaa ajatusmaailmaansa.
- Anonyymi
Hmm... Olikos Keskisarja sitten tämän takia joutunut hengenvaaraan?
- Anonyymi
Onko toi nyt oikea lainaus (1:1een) lehden jutusta? Vetää kyllä aika sanattomaksi, varsinkin kun HS:n pitäisi olla valtakunnan ykkösmedia!
- Anonyymi
on suora lainaus
- Anonyymi
HS tekee politiikkaa useimmissa jutuissaan, vain nimeksi julkaistaan välillä asenteetonta tietoa, että maine jotenkin säilyisi puolueettomana mediana.
- Anonyymi
Olen ollut siinä käsityksessä että HS olisi puoluepoliittisesti riippumaton uutismedia MUTTA tämäntapainen "uutisointi" on lähinnä tarkoitushakuista leimaamista, jota HS taas on itse voimakkaasti vastustanut "tietyissä yhteyksissä" ja henkilöissä" - Eli ei mitään johdonmukaista linjaa!
- Anonyymi
Tuolla 612 marssilla IL- toimittaja ylisti koko ajan tuota laitonta "vastamielenosoitusta", johon oli kerätty kaikki mahdolliset tahot, tuulimyllyn lämmittäjistä... Arabi terroristeihin.. Ja tietenkin vihervasemmiston kansallinen huutokuoro. Monilla tuohon "esitykseen osallistujilla" oli liina kasvoillaan, kuin ainakin lännenfilmin pankkirosvoilla. Olin tuolla paikanpäällä katsomassa kummankin osapuolen touhuja. Soihtukulkueessa ei ollut mitään moitittavaa, rauhallisia tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi
Hesarin esiin nostamia maailman suurimpia ongelmia ovat Kiina ja leikkeleet. Leave us alone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido813237Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891715- 1231153
- 151094
- 55982
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76974- 55944
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844