Lidl-myymälöissä on voinut törmätä alkoholihyllyllä sixpack-muovipakkauksiin, jotka on revitty ja viilletty auki. Tämä ei ole sattumaa, sillä osassa kaupoista henkilökunta viiltää alkoholijuomien monipakkaukset rikki myymälävarkauksien ehkäisemiseksi
Ajatuksena on, että viilletystä pakkauksesta tölkit tippuisivat helpommin varkaan käsistä juoksukaljaoperaation yhteydessä.
Lidl iskee rajusti kaljavarkauksia vastaan!
74
639
Vastaukset
- Anonyymi
Miten saat yhden Tuplapukin pakkauksesta rikkomatta pakkausta?
- Anonyymi
Palikkkatesti, ota koko aski ja juo ne Tokmannin sovituskopissa. Vie sitten hylsyt palautukseen ja uusix.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palikkkatesti, ota koko aski ja juo ne Tokmannin sovituskopissa. Vie sitten hylsyt palautukseen ja uusix.
Kyllä, se on kuin ikiliikkuja! 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se on kuin ikiliikkuja! 🧐
Ja nerokas! Kaljathan ei näin toimien maksa mitään, mutta jokaisesta hylsystä tienaat!
- Anonyymi
Voi siellä syödäkkin, mitä nyt tokmannilta saa. Vaikka sika-nauta säilykettä. Minua ainakin rupee jossain vaiheessa hiukoa siellä sovituskopissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi siellä syödäkkin, mitä nyt tokmannilta saa. Vaikka sika-nauta säilykettä. Minua ainakin rupee jossain vaiheessa hiukoa siellä sovituskopissa!
Nyt on paikalla jo tosi asiantuntija ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei syö Erkikään.🤮🤮🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipuliteemakkaraa sovituskoppiin ja ne kaljat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nerokas! Kaljathan ei näin toimien maksa mitään, mutta jokaisesta hylsystä tienaat!
Kuntoutuja voittaa tässäkin probleemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntoutuja voittaa tässäkin probleemassa.
Työtön on aina voittaja 🥇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"rupee hiukoa" Buahahahahaaa! Opettele suomen kieli!
- Anonyymi
Kuka juo jotain Lildin kaljan litkua, yök.🤮🤮
Jos juo humaltuakseen, eikä oksentaakseen, parempaa se olla pitää.👍🫶
Laittisivat bilsnerit juoksukaljoiksi🤣😂🤣😂, että oltiin humalassa, hoh hoh hih hih🤭🤭🤭🫢 - Anonyymi
"SOK:n riskienhallinnan päällikkö Janne Ahtoniemi kertoo Ylelle, että myös S-ryhmän kaupoissa on käytetty samansuuntaista konstia jo vuosien ajan. Esimerkiksi 24 tölkin olutsalkut puretaan joissain myymälöissä yksittäisiksi tuotteiksi, jolloin saaliin kantaminen hankaloituu." https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010889437.html
- Anonyymi
Perus hyvä olut onkin aika hyvä
Kärkisijan jakoi kaksi olutta pistein 3,4: Kotimaista Vaalea lagerolut ja Lidl Kotimainen Olut. https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009392245.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus hyvä olut onkin aika hyvä
Kärkisijan jakoi kaksi olutta pistein 3,4: Kotimaista Vaalea lagerolut ja Lidl Kotimainen Olut. https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009392245.htmlPirkka ja kuup-kalja vetää hyvin
- Anonyymi
Miksi oluen hakemista yritetään hankaloittaa? Ennen maksoin kaljani, mutta enää en kun kauppiaat hankaloittaa ostotapahtumaa. Minä en rupea mitään irtotölkkejä maksamaan jos ei salkkua saa. Nyt olen siirtynyt täysin 🏃♀️➡️ kaljaan!
- Anonyymi
Kukaan ei tuota usko, paitsi ehkä sinä, jos olet patologinen valehtelija.
- Anonyymi
Ääh. Tämä on jo todella säälittävää! Vanha älähtänyt kikka. Itse olen jo pitkään ottanut kauppaan mukaan Jeesus-teippiä ja vetänyt Jesarilla sixpäkit nippuun. Monesti yhdistänyt kaksikin yhteen, jotta juoksu kulkee vauhtikestävyysalueella koko matkan.
Hölmöä yrittää ihmisiä ostamasta rehellisiä juoksukaljoja.- Anonyymi
Ensin pitää vaan hakea juoksujeesusteipit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää vaan hakea juoksujeesusteipit!
Ja kaikkihan lähtee siitä että eniten enstex täytyy hankkia juoksulenkkarit että pystyy juoksemaan vartijaa karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikkihan lähtee siitä että eniten enstex täytyy hankkia juoksulenkkarit että pystyy juoksemaan vartijaa karkuun.
Juoksuostoksissa on aina kyse samasta asiasta. Oli tuote mikä tahansa. Asenne pitää olla kunnossa. Jos suorittaa puolihuolimattomasti, ei siitä mitään tule. Myymälään pitää mennä asenne timanttisessa kunnossa, kun on tuotteen luona...tekee päättäväisesti ostopäätöksen...eikä peräänny siitä, kun huomaat sivusilmällä epäilyttävän henkilön...joka todennäköisesti yrittää estää sinua ostamasta juoksutuotetta...tällöin kiihdytät täyteen vauhtiin ja pidät sen asenteen ylläsi....että tuote on sinun. Nämä tekijät johtavat siihen lopputulokseen, että voit kotona nauttia ostamastasi juoksutuotteesta. Jos joku noista sakkaa...on suuri vaara...että juoksuostoyritys epäonnistuu. Asenteen pitää olla rautaa 110%.
- Anonyymi
Parasta olisi, jos laittaisivat houkuttimeksi 24 tölkin pakkauksia, joissa olisi tölkeissä pelkkää vettä! Pulit roudaisi vesitölkkejä juoksulla kaupasta ulos.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisivat kaljat viinakauppaan takaisin, kun on myynti niin hankalaa. Ei tarvitsisi kauppiaan vahtia eikä harmitella tappioita, jotka sitten peritään rehellisintä asiakkailta. Kauppias ei itse maksa mitään, vaan siirtää vastuun rehellisille asiakkaille.
Lieneekö niitä rehellisiä asiakkaita olemassakaan, kun ei ole rehellisiä kauppiaitakaan?
- Anonyymi
Tähänkin oli hyvin yksinkertain ratkaisu olemassa. Mutta kun ei taidot riitä kauppiailla. Voin antaa 10000 euron vihjeen, maksajalle.
- Anonyymi
Hei, maksan 10000 kerro vinkkisi!
T kauppias 🙋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, maksan 10000 kerro vinkkisi!
T kauppias 🙋Paa nollia perrään ku oot kauppatieteen maisteri.
- Anonyymi
Haluaisin maksaa kaljani, onko se edes mahdollista? 🤔
- Anonyymi
No nyt tuli kiire muskottiin ostoksille 🏃♀️➡️🚴♀️
- Anonyymi
Käykö pöllitty kirjastokortti ettei kyrvähä?
- Anonyymi
Voiko kelakortilla maksaa muuta kuin kaljaa?
- Anonyymi
Sossu harkitsee asiaa tapauskohtaisesti .
- Anonyymi
Lihatiskit kunniaan!
-nike&naked- - Anonyymi
Alepassa viillletään kaljatölkkien kyljet auki, kaljat valuu rosmon reisille 😂
- Anonyymi
Työtön luisuu voittajaksi kaljasalkun kanssa 🥇
- Anonyymi
Työtön nostaa voittoisana kaljasalkun päänsä päälle ja kansa hurraa ja osoittaa suosiotaan työtön on taas luisunut voittoon 🤾
- Anonyymi
MULLA LUISU KAKKA KÖNTTÄ HOSUUN PUTOSI CITTARIN AULAAN KUN JUOKSIN VARTIJAA KARKUUN VOITTOISASTI
- Anonyymi
Energinen ja dynaaminen suoritus 🏃♀️➡️🏋️♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Energinen ja dynaaminen suoritus 🏃♀️➡️🏋️♀️
Lämmin kiitos 🌻
- Anonyymi
Noin on tapahtunut muillekin, aika harvinaista kuitenkin, että oikein "könttä", yleensä kaltaisesi ovat löysin vatsoin liikkeellä.
- Anonyymi
Lidl viilsi penikseni poikki 🥺 Millä minä nyt panen 🤔
- Anonyymi
Osta pötkö sipuliteemakkaraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta pötkö sipuliteemakkaraa!
Jaa silläkö sitten mennään... pitääkö se punainen muovikuori ottaa pois?
- Anonyymi
Lidl iskee kuin miljoona volttia!
Erschiesst doch das schwein! - Anonyymi
Isken kuin tsunami lieksan lidliin ja VARASTAN SIELTÄ JUOKSEMALLA JOKA IKISEN KALJATÖRÖN SITTEN MENEN REUNATIELLE SIELLÄ PIMUA JUOTaAN KAIKKI9 HUMALAA N KOVA MENO HA HAHAHAAA PANEN PALJAALLA KUN SIXSAGSINGERI
- Anonyymi
Brutaalia..
- Anonyymi
Kalja on liian kallista Lieksassa.
- Anonyymi
Kalja ja sen nauttiminen on ihmisoikeus.
Perustuslain ja kansainvälisten sopimusten takaama ihmisoikeus. - Anonyymi
Varkaiden on otettava jeesusteippiä-mukaan Lidliin.
Katoin kuvasta niin eihän siihen tarvitse kuin 10-15 cm teipin palan ja pakkaus on sillä kunnossa varastettavaksi. - Anonyymi
HOH HOIJAA MITEN LILLI ESTÄÄ HYLLYJEN VÄLISSÄ JUONNIN EI MITENKÄÄN. HALOOOOOO REURATKAA MINÄ PÄIVÄNÄ MIHIN AIKAAN KALJA AUTO TULEE JA AUTOSTA SUORAAN JOKU LOOTA JA PIKKU MARATON JUOKSU.
- Anonyymi
Onko Muskotissa tehty mitään?
- Anonyymi
On, kaljasalkut on liimattu kiini hyllyihin!
- Anonyymi
Muskotti kuulemma alkaa laittaa koirankakkaa ulko-oven eteen juoksukaljojen varalta
- Anonyymi
Hyvä homma, lihava vartija liukastuu kakkakönttään!
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747394Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342400
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj52008Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271968- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578