Nyt keskiviikkona olisi kielihoitoa tarjolla helsingissä pitkän kaavan mukaan :)
Sinä nainen, joka kaipaat ihanaa kielihoitoa. Olet aikuinen, terve, ja osaat huolehtia hygieniasta. Laita viestiä, niin saat ihanan kielihoidon johon saatat jäädä koukkuun ;)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Ke 11.12 Kielihoitoa tarjolla hki
25
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olis n
- Anonyymi
Ois ihanaa kyllä ♡
- Anonyymi
Järjestyy jos tälläistä toivot? M45
- Anonyymi
Kiinnostaa, kiinnostaa :::)))
- Anonyymi
Tänäänkin kielihoitoa tarjolla :)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi- Anonyymi
kiinnostais, ootko muuten tarkka ketä tulee hoidettavaks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostais, ootko muuten tarkka ketä tulee hoidettavaks
Sen verran tarkka, että on oltava ehdottomasti terve ja hygienia kunnossa. Lähtökohtaisesti perusasiat oltava ns. kunnossa.
- Anonyymi
Laitoin sinulle @
- Anonyymi
Sitä olis Turunkin lähialueella.Siisti mies antaisi 65v.
- Anonyymi
Eikö täällä päin ole naista joka haluisi. Varsinaissuomi
- Anonyymi
Mun poikaystävä ei suostu nuolemaan mutta vaatii silti että mä otan häneltä suihin. En muuten ota
- Anonyymi
Tule luokseni niin saat kunnon kielihoidon en pyydä muuta kuin runkkaisit minua.Varsinaissuomi.
- Anonyymi00013
Minua on on nuoltu tasan kerran oli ihan parasta. Nykyinen poikaystävä ei ole vielä nuollut, luulen että häntä ehkä jännittää liika
- Anonyymi00014
Minunkin pillu valuu kun toivon ,että vanhempi mies nuoliso ja imisi minua .. Ottaisin häneltä kovan kyrvän suuhuni ja imisin herkkumutteria . N23
- Anonyymi00015
Kyllä minä tulen auttamaan neitiä hädässä, varsinkin jos olet tampereelta.
Pena62 - Anonyymi00022
Mistä päin olet N23? Miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi00016
Keskisuomessa pro tason kielikylvetys naiselle 1real4you2(at)gmail.com
- Anonyymi00017
Opettele ensin sitä antamaan, et sinä neitsyenä osaa edes tyydyttää itseäsi.
- Anonyymi00018
Kerro mitä kaikkee tuo sun mainostamasi "pro-tason" hoito pitää sisällään
- Anonyymi00019
En mene yksityiskohtiin koska jokainen on yksilö ja sen mukaan toimitaan. Aloitus rauhallisesti ja aikaa kannattaa käyttää niin paljon kuin nainen haluaa tullakseen valmiiksi. Joillekin voi riittää 1-2 huipennusta toiset on tyytyväisiä vasta kun kymmenen huippua on savutettu. Ääritapaus yli 50huippua vuorokaudessa mutta sen voi luokitella jo hyperseksuaalisuudeksi. Mirri kannattaa pitää onnellisena niin muutkin asiat sujuu paremmin.
- Anonyymi00020
Pitkät pyhät tulossa ja pimppini kaipaa taitavaa kieltä...
- Anonyymi00021
Pyydä pukkia nuolemaan kun lahjat on jaettu
- Anonyymi00023
No pukki kävi mutta jäin silti ilman
- Anonyymi00024
Haisiko pillu niin pahalle että pukki ei nuollut
- Anonyymi00025
Mun pillu tuoksuu ja maistuu hyvältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721