Nyt keskiviikkona olisi kielihoitoa tarjolla helsingissä pitkän kaavan mukaan :)
Sinä nainen, joka kaipaat ihanaa kielihoitoa. Olet aikuinen, terve, ja osaat huolehtia hygieniasta. Laita viestiä, niin saat ihanan kielihoidon johon saatat jäädä koukkuun ;)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Ke 11.12 Kielihoitoa tarjolla hki
27
1492
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olis n
- Anonyymi
Ois ihanaa kyllä ♡
- Anonyymi
Järjestyy jos tälläistä toivot? M45
- Anonyymi
Kiinnostaa, kiinnostaa :::)))
- Anonyymi
Tänäänkin kielihoitoa tarjolla :)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi- Anonyymi
kiinnostais, ootko muuten tarkka ketä tulee hoidettavaks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostais, ootko muuten tarkka ketä tulee hoidettavaks
Sen verran tarkka, että on oltava ehdottomasti terve ja hygienia kunnossa. Lähtökohtaisesti perusasiat oltava ns. kunnossa.
- Anonyymi
Laitoin sinulle @
- Anonyymi
Sitä olis Turunkin lähialueella.Siisti mies antaisi 65v.
- Anonyymi
Eikö täällä päin ole naista joka haluisi. Varsinaissuomi
- Anonyymi
Mun poikaystävä ei suostu nuolemaan mutta vaatii silti että mä otan häneltä suihin. En muuten ota
- Anonyymi
Tule luokseni niin saat kunnon kielihoidon en pyydä muuta kuin runkkaisit minua.Varsinaissuomi.
- Anonyymi00013
Minua on on nuoltu tasan kerran oli ihan parasta. Nykyinen poikaystävä ei ole vielä nuollut, luulen että häntä ehkä jännittää liika
- Anonyymi00014
Minunkin pillu valuu kun toivon ,että vanhempi mies nuoliso ja imisi minua .. Ottaisin häneltä kovan kyrvän suuhuni ja imisin herkkumutteria . N23
- Anonyymi00015
Kyllä minä tulen auttamaan neitiä hädässä, varsinkin jos olet tampereelta.
Pena62 - Anonyymi00022
Mistä päin olet N23? Miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi00016
Keskisuomessa pro tason kielikylvetys naiselle 1real4you2(at)gmail.com
- Anonyymi00017
Opettele ensin sitä antamaan, et sinä neitsyenä osaa edes tyydyttää itseäsi.
- Anonyymi00018
Kerro mitä kaikkee tuo sun mainostamasi "pro-tason" hoito pitää sisällään
- Anonyymi00019
En mene yksityiskohtiin koska jokainen on yksilö ja sen mukaan toimitaan. Aloitus rauhallisesti ja aikaa kannattaa käyttää niin paljon kuin nainen haluaa tullakseen valmiiksi. Joillekin voi riittää 1-2 huipennusta toiset on tyytyväisiä vasta kun kymmenen huippua on savutettu. Ääritapaus yli 50huippua vuorokaudessa mutta sen voi luokitella jo hyperseksuaalisuudeksi. Mirri kannattaa pitää onnellisena niin muutkin asiat sujuu paremmin.
- Anonyymi00020
Pitkät pyhät tulossa ja pimppini kaipaa taitavaa kieltä...
- Anonyymi00021
Pyydä pukkia nuolemaan kun lahjat on jaettu
- Anonyymi00023
No pukki kävi mutta jäin silti ilman
- Anonyymi00024
Haisiko pillu niin pahalle että pukki ei nuollut
- Anonyymi00025
Mun pillu tuoksuu ja maistuu hyvältä
- Anonyymi00026
Saisiko kielihoitoa juvassa?
- Anonyymi00028
Vantaalla olisi kiva antaa kielihoitoa jollekulle neitokaiselle. M35 fitti, sp gx1880k at gmail piste com.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697