Nyt keskiviikkona olisi kielihoitoa tarjolla helsingissä pitkän kaavan mukaan :)
Sinä nainen, joka kaipaat ihanaa kielihoitoa. Olet aikuinen, terve, ja osaat huolehtia hygieniasta. Laita viestiä, niin saat ihanan kielihoidon johon saatat jäädä koukkuun ;)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Ke 11.12 Kielihoitoa tarjolla hki
26
1350
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olis n
- Anonyymi
Ois ihanaa kyllä ♡
- Anonyymi
Järjestyy jos tälläistä toivot? M45
- Anonyymi
Kiinnostaa, kiinnostaa :::)))
- Anonyymi
Tänäänkin kielihoitoa tarjolla :)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi- Anonyymi
kiinnostais, ootko muuten tarkka ketä tulee hoidettavaks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostais, ootko muuten tarkka ketä tulee hoidettavaks
Sen verran tarkka, että on oltava ehdottomasti terve ja hygienia kunnossa. Lähtökohtaisesti perusasiat oltava ns. kunnossa.
- Anonyymi
Laitoin sinulle @
- Anonyymi
Sitä olis Turunkin lähialueella.Siisti mies antaisi 65v.
- Anonyymi
Eikö täällä päin ole naista joka haluisi. Varsinaissuomi
- Anonyymi
Mun poikaystävä ei suostu nuolemaan mutta vaatii silti että mä otan häneltä suihin. En muuten ota
- Anonyymi
Tule luokseni niin saat kunnon kielihoidon en pyydä muuta kuin runkkaisit minua.Varsinaissuomi.
- Anonyymi00013
Minua on on nuoltu tasan kerran oli ihan parasta. Nykyinen poikaystävä ei ole vielä nuollut, luulen että häntä ehkä jännittää liika
- Anonyymi00014
Minunkin pillu valuu kun toivon ,että vanhempi mies nuoliso ja imisi minua .. Ottaisin häneltä kovan kyrvän suuhuni ja imisin herkkumutteria . N23
- Anonyymi00015
Kyllä minä tulen auttamaan neitiä hädässä, varsinkin jos olet tampereelta.
Pena62 - Anonyymi00022
Mistä päin olet N23? Miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi00016
Keskisuomessa pro tason kielikylvetys naiselle 1real4you2(at)gmail.com
- Anonyymi00017
Opettele ensin sitä antamaan, et sinä neitsyenä osaa edes tyydyttää itseäsi.
- Anonyymi00018
Kerro mitä kaikkee tuo sun mainostamasi "pro-tason" hoito pitää sisällään
- Anonyymi00019
En mene yksityiskohtiin koska jokainen on yksilö ja sen mukaan toimitaan. Aloitus rauhallisesti ja aikaa kannattaa käyttää niin paljon kuin nainen haluaa tullakseen valmiiksi. Joillekin voi riittää 1-2 huipennusta toiset on tyytyväisiä vasta kun kymmenen huippua on savutettu. Ääritapaus yli 50huippua vuorokaudessa mutta sen voi luokitella jo hyperseksuaalisuudeksi. Mirri kannattaa pitää onnellisena niin muutkin asiat sujuu paremmin.
- Anonyymi00020
Pitkät pyhät tulossa ja pimppini kaipaa taitavaa kieltä...
- Anonyymi00021
Pyydä pukkia nuolemaan kun lahjat on jaettu
- Anonyymi00023
No pukki kävi mutta jäin silti ilman
- Anonyymi00024
Haisiko pillu niin pahalle että pukki ei nuollut
- Anonyymi00025
Mun pillu tuoksuu ja maistuu hyvältä
- Anonyymi00026
Saisiko kielihoitoa juvassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665201Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1062371Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku11998Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761118
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne141056