Nordnet Indexfond Sverige

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olet Nordnet Indexfond Sverigeen sijoittamisesta? Olen viisikyppinen nainen, joka suunnittelee eläkepäiviään.

Minulla on osakkeita näissä:

Neste
Nordea
Valmet
Kemira
UPM Kymmene
Elisa
Sampo
Konecranes
Kesko Corporation
Mandatum

12

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kelpo rahasto ja edullinen. Joku koko maailmaan sijoittava jenkkipainotteinen edullinen rahasto vielä tuohon rinnalle niin hyvä hajautus tulee ajan kanssa

• Anonyymi

Jos Nordnetissä on tili, niin ehdottomasti kannattaa ostaa neljää etf:ää kuukausisäästösopimuksella. Jos tarkoitus on tehdä iso kertasijoitus, niin sekinhän käytännössä onnistuu kuukausisäästöllä, koska sen voi perua ensimmäisen merkinnän jälkeen. Itse valitsisin Amundin Stoxx Europe 600 ja World sekä iSharesin S&P 500 ja EM. UCITS tietysti kaikki.

• Anonyymi

Komppaan. Sijoitukset kapealla jos vain Suomessa.

Yrityksen tulevaisuutta ei voi tietää tai sitä milloin kannattaa ostaa tai myydä. Siirryin indeksirahastoihin hajautuksen ja helppouden myötä. Käytössä Osuuspankki jonka rahastoista ja talletuksista saa bonuksia joilla olen maksanut kaikki talouden vakuutukset ja tilin hoitokulut eli pyöreä 0. Tämä kannattaa huomioida jos vertaat hoitokuluja muun yhtiön rahastoihin.

Pääosa Op maailma indeksirahastossa joka sijoittaa kehittyneisiin maihin ja kiinaan. Suurin osa rahaston arvosta on amerikassa koska siellä maailman bussiness on.

Op Suomi indeksirahastossa noin 15% . Op aasia indeksi n. 6%. Op pohjoismaat indeksi n. 6%. Op eurooppa indeksi n 6%

Periaatteessa tuo Op maailma indeksi riittäisi yksistään hajautukseen ja tuottokin ollut paras mutta mielenkiinnon ja osin euroopan vuoksi olen painottanut eurooppaa ja skandinaviaa. Oston ajoitus myös tuurikauppaa. En nyt ala tarkistamaan päivämääriä mutta ostin muistini mukaan korona aikaan op aasia indeksi rahastoa joka tuottanut 15% paikkeilla. Tytärelleni ostin samaa rahastoa eri aikaan, tuotto yli 50% Aika hurjaa muutamassa vuodessa.

• Anonyymi

Niin ja op maailma indeksirahastossa on a ja b osuudet. A kerää ja sijoittaa osingot rahastoon ja b maksaa osingot ulos. Mutta varmista tuo ja bonusten kertyminen b osuuksista koska itsellä vain a osuuksia.

• Anonyymi

Varokaa kalliita kiinteistörahastoja ja muita erikoisrahastoja, joilla on huikeat kulut. Lisäksi voi olla haittapuolena, että menee vielä nostot ja lunastukset jäihin vaikeina vuosina kuten OP:llä ja kulut vain juoksee :D

• Anonyymi

Miten tämä liittyykään Ruotsiin sijoittavaan osakeindeksirahastoon?

• Anonyymi

liittyy niin että joku toinen asiakas voi myydä osuudet tietämättäsi

• Anonyymi

expressen lehti kertoo poliisin sulkevan koko nordnetin saadakseen ns tutkintta rauhan

• Anonyymi

handelsbanken indeksi rahastoja voi merkitä myös s pankissa samoin ehdoin kuin nordnetissa

• Anonyymi

Myös samoin kuluin?

• Anonyymi

Hyvä rahasto, joka tarjoaa merkittävää hajautushyötyä kaikille, joiden salkku on suomipainotteinen.

• Anonyymi

Ole viisikymppinen ja suunnittelet eläkepäiviäsi. Tuo kyseinen rajasto sopii hyvin sinulle, kuten sopii useimmille ei-ammattimaisille sijoittajille. Sukupuolella ei liene mitään väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3794
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3614
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2054
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1716
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1462
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1409
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      398
      1287
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1199
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1035
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      29
      1023
    Aihe