Sukan kutominen valtuustossa

Anonyymi-ap

Onpa erikoisen näköistä hommaa kaupungin valtuuston kokouksessa. Yksi kepun valtuutettu vain kutoo sukkaa koko ajan. Eikö tällaista kokousta pitäisi valtuutetun arvostaa sen verran edes, että keskittyisi täysillä käsiteltäviin asioihin. Vai onko liikaa vaadittu ? Kokouspalkkio kelpaa kyllä.

6

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukkia neulotaan ja mattoja kudotaan! Sukkia ja villapaitoja sanotaan neuleeksi ja maton kuteita kuteiksi! Joko selvis!? Kudon mattoja kuteista...

• Anonyymi

Näin kertoo google:
        Sukkia tai villapaitoja kudotaan länsimurteissa, itämurteissa taas neulotaan. Yleiskielessä voi käyttää kumpaakin. Käsityöalan termeissä villasukkaa kuitenkin neulotaan ja kutoa-sanaa käytetään vain kangaspuilla tai koneella valmistettavan neuloksen tekemisestä
        Oletko siis idän ihme vai käsityön ammattilainen. Olen aina itse kutonut sukkaa, tosin myös mattoja olen kutonut.

• Anonyymi

Valtusto on kuin suuri kerho. SUURI KERHO

• Anonyymi

Kutoo itselleen hirttosilmukkaa

• Anonyymi

Oliko persu?

• Anonyymi

Onko hän ainoa, joka saa jotain aikaiseksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe