Onpa erikoisen näköistä hommaa kaupungin valtuuston kokouksessa. Yksi kepun valtuutettu vain kutoo sukkaa koko ajan. Eikö tällaista kokousta pitäisi valtuutetun arvostaa sen verran edes, että keskittyisi täysillä käsiteltäviin asioihin. Vai onko liikaa vaadittu ? Kokouspalkkio kelpaa kyllä.
Sukan kutominen valtuustossa
6
338
Vastaukset
- Anonyymi
Sukkia neulotaan ja mattoja kudotaan! Sukkia ja villapaitoja sanotaan neuleeksi ja maton kuteita kuteiksi! Joko selvis!? Kudon mattoja kuteista...
- Anonyymi
Näin kertoo google:
Sukkia tai villapaitoja kudotaan länsimurteissa, itämurteissa taas neulotaan. Yleiskielessä voi käyttää kumpaakin. Käsityöalan termeissä villasukkaa kuitenkin neulotaan ja kutoa-sanaa käytetään vain kangaspuilla tai koneella valmistettavan neuloksen tekemisestä
Oletko siis idän ihme vai käsityön ammattilainen. Olen aina itse kutonut sukkaa, tosin myös mattoja olen kutonut.
- Anonyymi
Valtusto on kuin suuri kerho. SUURI KERHO
- Anonyymi
Kutoo itselleen hirttosilmukkaa
- Anonyymi
Oliko persu?
- Anonyymi
Onko hän ainoa, joka saa jotain aikaiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444