Unohtuko kepuleilta

Sperbank Aho? Misogyynikot katkeria kun Halonen pyyhki Aholla lattiaa 2000.

16

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halonen keskittyi itä-politiikkaan ja Aho hiihtäjien suojeluun, joku sanoi kummastakaan ei ollut merkittävää hyötyä kansalaisille.

    • Anonyymi

      Törkyturpa taas vauhdissa.

      • Mikäs tossa ei pitänyt paikkaansa.
        Voi teitä peräkammarin reppanoita kun ei edes lohkea..


    • Anonyymi

      Spermapankit on eunukkeja varten.

      Ossi, tietäjä sotilas

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ossi on huumormiehiä😅

      • Anonyymi

        Stubb (kok) haukkui russofobeiksi Fennovoiman vastustajia.
        https://yle.fi/a/3-7527971

        Halla-aho (persu) vei persut Venäjä-mielisten ryhmään Eu:ssa ollessaan.
        Tynkkynen (persu) kävi nuorisoleirillä Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb (kok) haukkui russofobeiksi Fennovoiman vastustajia.
        https://yle.fi/a/3-7527971

        Halla-aho (persu) vei persut Venäjä-mielisten ryhmään Eu:ssa ollessaan.
        Tynkkynen (persu) kävi nuorisoleirillä Venäjällä.

        Putki-Paavo (SDP) tienasi putkibisneksillään vuosikausia.


      • Anonyymi

        Ossi on tehnyt sinne todella paljon talletuksia ja siksi kehuu, että tilillä on ja paljon😒🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putki-Paavo (SDP) tienasi putkibisneksillään vuosikausia.

        Putki-Paavo oli saksalaisten palkkaama.


    • Anonyymi

      Eilen Lahden likaisilla lumilla Aho vastasi toimittajan kysymykseen, että pitäisikö hiihtoliiton hallituksen pyytää anteeksi doping-huijausta, palauttaa korvaukset ja saada syyte väärästä valasta. Esko Aho vastasi: Hyvä kysymys. ja vaikeni sen jälkeen..

      • Anonyymi

        Paavo M. Petäjä (kok) toimi Suomen Hiihtoliiton puheenjohtajana vuosina 2000–2002, kun Lahden skandaali tapahtui , siis vuonna 2001


        "Petäjä oli Suomen hiihtoliiton puheenjohtaja dopingskandaalin aikaan Lahden hiihdon maailmanmestaruuskilpailuissa vuonna 2001. Monen mieleen ovat jäneet Petäjän heikolla englannilla – niin sanotulla tankeroenglannilla – antamat lausumat dopingskandaalin lehdistötilaisuuksissa"

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_M._Petäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavo M. Petäjä (kok) toimi Suomen Hiihtoliiton puheenjohtajana vuosina 2000–2002, kun Lahden skandaali tapahtui , siis vuonna 2001


        "Petäjä oli Suomen hiihtoliiton puheenjohtaja dopingskandaalin aikaan Lahden hiihdon maailmanmestaruuskilpailuissa vuonna 2001. Monen mieleen ovat jäneet Petäjän heikolla englannilla – niin sanotulla tankeroenglannilla – antamat lausumat dopingskandaalin lehdistötilaisuuksissa"

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_M._Petäjä

        Tietysti Petäjän toimiminen Hiihtoliiton puheenjohtajana on "unohdettu" koska hän oli kokoomuslainen. Miksi syyttää kakoa kun syy voidaan vierittää keskustalaiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti Petäjän toimiminen Hiihtoliiton puheenjohtajana on "unohdettu" koska hän oli kokoomuslainen. Miksi syyttää kakoa kun syy voidaan vierittää keskustalaiselle?

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000010892496.html

        Harvinaisuus, rehellinen kokoomuslainen löytynyt.

        "Pääministeripuolue kokoomuksen kansanedustaja Markku Eestilä kritisoi hallituksen esitystä, joka on lakkauttamassa sairaaloiden yöpäivystykset Iisalmessa, Varkaudessa, Jämsässä ja Raahessa.

        Eestilä on Iisalmesta.

        – Tämä edustaa yksityisajatteluani, Eestilä sanoi puheenvuoronsa aluksi.

        Eestilän mielestä hallituksen esitys on selvässä ristiriidassa perustuslain vaatimusten kanssa.

        Eestilä viittasi perustuslain pykälään, jonka mukaan julkisen vallan on huolehdittava maan suomen- ja ruotsinkielisen väestön sivistyksellisistä ja yhteiskunnallisista tarpeista samanlaisten perusteiden mukaan.

        – Lakiesityksen lopputulema on se, että ruotsinkielisille voidaan järjestää perusterveydenhuollon ympärivuorokautista päivystystä lähipalveluna Raaseporissa ja Pietarsaaressa, mutta suomenkielisille vastaavaa palvelua ei voida järjestää lähipalveluna Iisalmessa, Varkaudessa, Raahessa eikä Jämsässä.

        Yöpäivystys on jatkumassa pitkien etäisyyksien perusteella myös Kuusamossa ja Ivalossa.

        Raaseporilaisille yöpäivystys on järjestetty jo Lohjalla, mikä on Eestilän mukaan todiste siitä, ettei tarvetta kielellisille erioikeuksille Raaseporissa ole olemassa.

        Eestilä ei nähnyt perustetta sille, miksi pietarsaarelaisten yöpäivystystä ei voida hoitaa Kokkolassa, mihin on Pietarsaaresta 40 kilometriä.

        Iisalmen ja Varkauden yöpäivystykset keskitetään sen sijaan noin 85 kilometrin päähän Kuopioon, ja pisimmät etäisyydet nousevat näillä alueilla lähes 150 kilometriin, Eestilä lisäsi.

        – Tilanne etäisyyksien osalta on siis huomattavasti ”pahempi” kuin Raaseporissa ja Pietarsaaressa. Kielipoliittiset syyt erioikeuden perustana tai positiivisen erityiskohtelun perustana eivät kestä kriittistä tarkastelua suhteessa muihin kaupunkeihin ja siellä asuviin ihmisiin.

        Eestilä piti ongelmallisena myös sitä, että lailla puututaan hoitajien ja lääkäreiden päivystystyöaikoihin ja samalla hyvinvointialueiden päätöksentekoon."


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000010892496.html

        Harvinaisuus, rehellinen kokoomuslainen löytynyt.

        "Pääministeripuolue kokoomuksen kansanedustaja Markku Eestilä kritisoi hallituksen esitystä, joka on lakkauttamassa sairaaloiden yöpäivystykset Iisalmessa, Varkaudessa, Jämsässä ja Raahessa.

        Eestilä on Iisalmesta.

        – Tämä edustaa yksityisajatteluani, Eestilä sanoi puheenvuoronsa aluksi.

        Eestilän mielestä hallituksen esitys on selvässä ristiriidassa perustuslain vaatimusten kanssa.

        Eestilä viittasi perustuslain pykälään, jonka mukaan julkisen vallan on huolehdittava maan suomen- ja ruotsinkielisen väestön sivistyksellisistä ja yhteiskunnallisista tarpeista samanlaisten perusteiden mukaan.

        – Lakiesityksen lopputulema on se, että ruotsinkielisille voidaan järjestää perusterveydenhuollon ympärivuorokautista päivystystä lähipalveluna Raaseporissa ja Pietarsaaressa, mutta suomenkielisille vastaavaa palvelua ei voida järjestää lähipalveluna Iisalmessa, Varkaudessa, Raahessa eikä Jämsässä.

        Yöpäivystys on jatkumassa pitkien etäisyyksien perusteella myös Kuusamossa ja Ivalossa.

        Raaseporilaisille yöpäivystys on järjestetty jo Lohjalla, mikä on Eestilän mukaan todiste siitä, ettei tarvetta kielellisille erioikeuksille Raaseporissa ole olemassa.

        Eestilä ei nähnyt perustetta sille, miksi pietarsaarelaisten yöpäivystystä ei voida hoitaa Kokkolassa, mihin on Pietarsaaresta 40 kilometriä.

        Iisalmen ja Varkauden yöpäivystykset keskitetään sen sijaan noin 85 kilometrin päähän Kuopioon, ja pisimmät etäisyydet nousevat näillä alueilla lähes 150 kilometriin, Eestilä lisäsi.

        – Tilanne etäisyyksien osalta on siis huomattavasti ”pahempi” kuin Raaseporissa ja Pietarsaaressa. Kielipoliittiset syyt erioikeuden perustana tai positiivisen erityiskohtelun perustana eivät kestä kriittistä tarkastelua suhteessa muihin kaupunkeihin ja siellä asuviin ihmisiin.

        Eestilä piti ongelmallisena myös sitä, että lailla puututaan hoitajien ja lääkäreiden päivystystyöaikoihin ja samalla hyvinvointialueiden päätöksentekoon."

        Junttien vihaa ruotsinkielisiä kohtaan


    • Anonyymi

      Ahon spermabankki on menossa konkurssiin. Yllättävän hiljaa on Aho niistä hommista ja samoin hiihtoliiton rikoksista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe