Joku meni tänään Toytalla Poriin päin.
Henkilöautoilu
21
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Outo merkki.
- Anonyymi
Ja taas turha alotus
- Anonyymi
Minä menin mersulla
- Anonyymi
Satakunnassa ollaan kitupiikkejä, kaikesta pihistetään. Ei raaskita sanoihinkaan laittaa kaikkia kirjaimia kun vähemmälläkin pärjää.
- Anonyymi
et Opelia tunne
- Anonyymi
se BMW meni myös uuden muijansa kanssa Mikkolaan,vaihtaa autoa yhtä useasti kuin muijaa,samat vaatteet aina
- Anonyymi
Eikös Kpääs ole enemmän Mersuja kuin japsrautoja!
- Anonyymi
Untolla on mersu, mutta ei ole ketään kyydissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sillä takapenkki täynnä nuuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nesteen pihassa nyt myynnissä.
Ja on halpa.
- Anonyymi
Joku tuli tänään Porista autolla takaisin.
- Anonyymi
Ei taida olla joulurauhaa kankaistonkadulla..sie on kaikki syrjäytyneet .mielenterveys ong.ja loput mitä lienevät
- Anonyymi
Ei niin..sie asukkaat seisovat ulkona ja ämmät odottaa kuka tarjoo ryypyn,kun ovat rahattomia.
- Anonyymi
Tällainen joulu 1924 kankaistonk.
- Anonyymi
Voi niitä ressukoita
- Anonyymi
mä menin mersulla poriin päin
- Anonyymi
Ja jäit välille?
- Anonyymi
purppupään poikaystävä ehkä ja se on matsa,samanlainen merkki
- Anonyymi
horo hommia kait
- Anonyymi
Unto muuttaa Poriin ja ajaa sinne jo tavaraa naapurin Toyotalla.
- Anonyymi
Voi ei Unto tuli takaisin,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait263170Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3853Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68770Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3740Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha53674Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41560
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3549- 40531