Joku meni tänään Toytalla Poriin päin.
Henkilöautoilu
16
741
Vastaukset
- Anonyymi
Outo merkki.
- Anonyymi
Ja taas turha alotus
- Anonyymi
Minä menin mersulla
- Anonyymi
Satakunnassa ollaan kitupiikkejä, kaikesta pihistetään. Ei raaskita sanoihinkaan laittaa kaikkia kirjaimia kun vähemmälläkin pärjää.
- Anonyymi
et Opelia tunne
- Anonyymi
se BMW meni myös uuden muijansa kanssa Mikkolaan,vaihtaa autoa yhtä useasti kuin muijaa,samat vaatteet aina
- Anonyymi
Eikös Kpääs ole enemmän Mersuja kuin japsrautoja!
- Anonyymi
Untolla on mersu, mutta ei ole ketään kyydissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Untolla on mersu, mutta ei ole ketään kyydissä.
Onhan sillä takapenkki täynnä nuuskaa.
- Anonyymi
Joku tuli tänään Porista autolla takaisin.
- Anonyymi
Ei taida olla joulurauhaa kankaistonkadulla..sie on kaikki syrjäytyneet .mielenterveys ong.ja loput mitä lienevät
- Anonyymi
Ei niin..sie asukkaat seisovat ulkona ja ämmät odottaa kuka tarjoo ryypyn,kun ovat rahattomia.
- Anonyymi
Tällainen joulu 1924 kankaistonk.
- Anonyymi
Voi niitä ressukoita
- Anonyymi
mä menin mersulla poriin päin
- Anonyymi
Ja jäit välille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598963124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92421Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1971667Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221391- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41927Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41782Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75694