Tämäkin vielä Facebook varkaus vanhat kuvat ryhmässä minun kuvalle
On sopiva päätös
Että ei tarvitse olla ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa juhlissa tapahtumissa tilaisuuksissa ja festareilla Rockissa museoissa teatterissa elokuvissa missään
Elää omaa elämäänsä tekee omaa juttua
Ei kiinnosta kaupungin asiat ja ihmiset heidän asiat kaupungissa ja talossa
Perussuomalaiset Suutarin kommentti
16
63
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä kaupunki valittaja
Oma sukulainen ei saa vettä kaivoon kolmeen kuukauteen valittaja
Ompa isot murheet sulla- Anonyymi
Kivoja vuokranantajia Suomessa
Ei anna vettä omakotitaloon kolmeen kuukauteen ostaa mieluummin uuden auton itselleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivoja vuokranantajia Suomessa
Ei anna vettä omakotitaloon kolmeen kuukauteen ostaa mieluummin uuden auton itselleenVähän kuin kokoomus kaupungin hallitus puheenjohtaja oma kylä vuoden Varkautelainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kuin kokoomus kaupungin hallitus puheenjohtaja oma kylä vuoden Varkautelainen
Sitten kysellään yhteistyötä Warkaus lehdessä kun oman puolueen kaupungin valtuuston puheenjohtaja syyttää ilman todisteita kaupungin valtuuston uhkaajaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kysellään yhteistyötä Warkaus lehdessä kun oman puolueen kaupungin valtuuston puheenjohtaja syyttää ilman todisteita kaupungin valtuuston uhkaajaksi
Se syyte on vuoteen 2029
Että se siitä kokoomus ja perussuomalaiset
Olis kannattanut miettiä syyte on
Netissä ikuisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se syyte on vuoteen 2029
Että se siitä kokoomus ja perussuomalaiset
Olis kannattanut miettiä syyte on
Netissä ikuisestiJa poliisin määräys 8.4.24
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja poliisin määräys 8.4.24
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinäNiin että mitä muputa Grönlundista?
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että mitä muputa Grönlundista?
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinäPidä nyt se kaupunki kun sait
Älä mulle valita
Ei kiinnosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä nyt se kaupunki kun sait
Älä mulle valita
Ei kiinnostaSelittelyt ei auta kuin syyte on netissä ikuisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selittelyt ei auta kuin syyte on netissä ikuisesti
Ja ei Vituta masenna mene hermot
Naurattaa tollaset ihmiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei Vituta masenna mene hermot
Naurattaa tollaset ihmisetMitä minä jossain valtuustossa teen
En mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä jossain valtuustossa teen
En mitäänEn tarvitse valtuustettuja yhtään mihinkään
Teen itse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse valtuustettuja yhtään mihinkään
Teen itseSuutari tämäkin vielä 🤣
On jo hermoromahdus partaalla
Moponpärinä vienyt hermot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutari tämäkin vielä 🤣
On jo hermoromahdus partaalla
Moponpärinä vienyt hermotKesäyönä ampiainen
Nyt Vitun mopo vittuun siitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäyönä ampiainen
Nyt Vitun mopo vittuun siitäHyvä Idis muutetaan mopo skootteri äänet
Ampiainen ääneksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Idis muutetaan mopo skootteri äänet
Ampiainen ääneksi30mopoa
Jumalauta mehiläisparvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758