Risukasan alla elelevä mies jolla on tietokone ja paljon rahaa,mutta ei halua omistaa asuntoa. Sitä hokevalle tarkennus,jos et tiennyt.
Spurgu tarkoittaa
13
199
Vastaukset
- Anonyymi
Spurgu tarkoittaa: Muita kyttäävä ja kadehtiva kädetöntä ja ilman itsevarmuutta vikisevää ( sossun rahoilla elävää ongelmaista).
- Anonyymi
Kyllä hyvin kuvailtu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hyvin kuvailtu.
Tuollaisia ne spurgut on.
- Anonyymi
Spurgu tarkoittaa loiselukkaa joka saa elinvoimansa nuolemalla vauraan isäntänsä persettä mutta ei itse saa muuta aikaan kuin leivästä lämpimän paskan.
Spurgun tunnistaa Youtubessa, "Tällä kanavalla ei ole sisältöä" tekstistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spurgu tarkoittaa loiselukkaa joka saa elinvoimansa nuolemalla vauraan isäntänsä persettä mutta ei itse saa muuta aikaan kuin leivästä lämpimän paskan.
Spurgun tunnistaa Youtubessa, "Tällä kanavalla ei ole sisältöä" tekstistä.Edellä spurgu yksilö, kädetön ja kade.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä spurgu yksilö, kädetön ja kade.
"Edellä spurgu yksilö, kädetön ja kade."
Siinä ensimmäinen lipoja ilmoittautui. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ensimmäinen lipoja ilmoittautui.Töhertäjän kuvat tubessa ei kiinnosta ketään, Jussi. Laita pääs näytille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töhertäjän kuvat tubessa ei kiinnosta ketään, Jussi. Laita pääs näytille.
Siinä sama ääliö toiseen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sama ääliö toiseen kertaan.
Töhertäjä jussi. Ei pääs kestä menestyjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ensimmäinen lipoja ilmoittautui.Ime peukaloasi kateellinen vinkuja
- Anonyymi
Alkoholisti ja monesti koditon. Tarkoittaa siis alkoholin käytössä pidemmälle ehtineitä henkilöitä.
- Anonyymi
Kirjoittelen silloin tällöin tänne. Olen kohtuullisesti toimeentuleva immeenen. Joka kommentin jälkeen minua spurgutellaan. Ei se haittaa mutta ihmettelen kauhiasti.
- Anonyymi
Töhertäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232578- 1351974
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151301Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271143En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099- 961093
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841058