"Riihimäellä Virmanojankadulla maanantaina päivällä noin klo 15 partio pysäytti henkilöauton, jota kuljetti noin 20-vuotias mies. Mies oli ajokiellossa ja hän on vuoden sisällä jäänyt samasta teosta kahdeksan kertaa. Miestä epäillään jälleen kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta.
Maanantaina klo 10:45 partio pysäytti Palojoentiellä Orimattilassa henkilöauton, jota kuljetti noin 30-vuotias mies. Miehelle tehty huumepikatesti oli positiivinen amfetamiinille. Miestä epäillään rattijuopumuksesta ja huumausaineen käyttörikoksesta.
Hämeenlinnassa Liivuorentiellä maanantai-iltana klo 21:30 aikoihin partio pysäytti henkilöauton, jota kuljetti noin 50-vuotias mies. Miehellä ei ole ikinä ollut ajo-oikeutta ja hän puhalsi alkometriin lukeman 0.33 mg/l. Miestä epäillään rattijuopumuksesta ja kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta. Kortitta ajoja on miehelle kertynyt vuoden sisällä jo 19 kappaletta."
Lähde:
https://poliisi.fi/-/hameenlinnassa-jai-kiinni-rattijuoppo-jolla-ei-ikina-ole-ollut-ajokorttia
Sarjarikollisia varten pitäisi saada konstit estää heidän toistuvat teot. Kädet katki ranteiden kohdalta, ellei mikään muu auta.
Esimerkkejä asennevammaisista ihmisistä liikenteessä
Anonyymi-ap
1
423
Vastaukset 1
- Anonyymi
Eräissä maissa tällaisista töppäilyistä menee tekovälineenä ollut auto paaliin ilman selityksiä. Tietysti rangaistus osuu joskus myös väärään henkilöön, mutta oppivathan pitämään autostaan huolta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398