POLITIIKKA
"Tämä ei ole kiva päätös" - paikallisyhdistys ei halua nähdä Teemu Keskisarjaa enää vaaliteltoillaan
Keskisarjan osallistuminen 612- soihtukulkueeseen oli liikaa perussuomalaisten paikallisyhdistykselle.
Varkaus antaa kaupungin hallitus varapuheenjohtajan olla vaikka syytti Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä ilman todisteita
Näin Askola -Myrskylässä
20
71
Vastaukset
- Anonyymi
ASKOLA-MYRSKYLÄ perussuomalaiset ry ei aio kutsua kansanedustaja Teemu Keskisarjaa (ps) vaaliteltoilleen kampanjoimaan ensi vuonna. Asiasta kertoo perussuomalaisten paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Matti Jäppilä. Yhdistyksen hallitus päätti asiasta yksimielisesti maanantaiaamuna.
- Anonyymi
Niin Grönlund väittää ilman todisteita uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä sossun huoli-ilmossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Grönlund väittää ilman todisteita uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä sossun huoli-ilmossa
Taitaa olla Varkaus perussuomalaiset paikallisyhdistys Grönlund puolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla Varkaus perussuomalaiset paikallisyhdistys Grönlund puolella
Ja varmasti on kerta on olivat 2021
Olohuoneessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varmasti on kerta on olivat 2021
OlohuoneessaAskola -Myrskylässä ei sellaista hyväksytä uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita kerta Teemu Keskisarjakaan ei ole tervetullut niiden vaaliteltalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Askola -Myrskylässä ei sellaista hyväksytä uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita kerta Teemu Keskisarjakaan ei ole tervetullut niiden vaaliteltalle
Minä muuten olin vuonna 1992 kesällä leirillä Myrskylässä armeijassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muuten olin vuonna 1992 kesällä leirillä Myrskylässä armeijassa
Ojasin liikennettä 10tuntia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ojasin liikennettä 10tuntia
Ja olen tavannut Juha Väätäisen 1980
Keskuskentällä, oli myymässä Kultaa kunniaa ja kyyneleitä Lasse Viren kirjaa bussissa
Lasse Viren juoksi kesäkisoissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen tavannut Juha Väätäisen 1980
Keskuskentällä, oli myymässä Kultaa kunniaa ja kyyneleitä Lasse Viren kirjaa bussissa
Lasse Viren juoksi kesäkisoissaLasse Viren,Kaarlo Maaninka oli keskuskentällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasse Viren,Kaarlo Maaninka oli keskuskentällä
Kävelijä Reima Salonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelijä Reima Salonen
Ennen oli Kesäkisat keskuskentällä
Kaikki Suomen huippu-urheilijat
Yleisurheilusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen oli Kesäkisat keskuskentällä
Kaikki Suomen huippu-urheilijat
YleisurheilustaNäin oli 1980
Ja Kämärillä ajettiin speedwaytä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin oli 1980
Ja Kämärillä ajettiin speedwaytäKävin katsomassa moottoriurheilukeskukssa
Olli Tyrväisen ajoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin katsomassa moottoriurheilukeskukssa
Olli Tyrväisen ajoaKävin katsomassa kämärillä jääkiekkoa
Valtit,Vartp1978-82
Kaukalopalloa 1988
Olin PKP. Peleissä pallopoikana
Jarmo Heinonen järjesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin katsomassa kämärillä jääkiekkoa
Valtit,Vartp1978-82
Kaukalopalloa 1988
Olin PKP. Peleissä pallopoikana
Jarmo Heinonen järjestiKerran oli Valtit peli
Kaikki muut huusi katsomossa
Valtit
Yksi oli humalassa, muut hiljaa,tää
Vartp
Joku sanoi tää on Valtit peli
Taas Valtit,Valtit
Muut hiljaa
Tää humalainen Vartp
Kyllä nauratti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Askola -Myrskylässä ei sellaista hyväksytä uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä valheita kerta Teemu Keskisarjakaan ei ole tervetullut niiden vaaliteltalle
Käpy kangas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin oli 1980
Ja Kämärillä ajettiin speedwaytäMinä tunnen Ringa Ropon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran oli Valtit peli
Kaikki muut huusi katsomossa
Valtit
Yksi oli humalassa, muut hiljaa,tää
Vartp
Joku sanoi tää on Valtit peli
Taas Valtit,Valtit
Muut hiljaa
Tää humalainen Vartp
Kyllä naurattiEnolla oli Pirtinniemi konepajalla tehty kello jota kalkatti kiekkopeleissä
Oli Porari
Teki myös siellä painot ja penkin
Minä nostin salaa painoja
Enon varastossa 1983 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enolla oli Pirtinniemi konepajalla tehty kello jota kalkatti kiekkopeleissä
Oli Porari
Teki myös siellä painot ja penkin
Minä nostin salaa painoja
Enon varastossa 1983Sen verran agressiivinen olin yläasteella kun en saanut nähdä isääni kuuteen vuoteen että rehtorin piti soittaa kotiin
Sitten löysin kitaransoiton v1983 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran agressiivinen olin yläasteella kun en saanut nähdä isääni kuuteen vuoteen että rehtorin piti soittaa kotiin
Sitten löysin kitaransoiton v1983Ja tänään jatkuu soitto parin kuukauden tauon jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768