Millai se nyt silleen pääsi käymään?
No kun Kirsin kanssa humpattiin ja humpattiin ja sitten syntyi Antti
6
159
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdevuodet meni jo, norsunvittunaama ei mitään synnyttele
- Anonyymi
Mä vähän lemmiskelin PuukkoPirkon kanssa ja väistelin moraa, mut oli se sellaista karjuntaa, et huh huh.
Sitten PuukkoPirkko synnytti PissiMissin, mut en ole varma, että olenko sen isä.
No PissiMissi on jo kouluiässä ja kovin muistuttaa minua.- Anonyymi
Sen on sitten pakko käyttää naamaria.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen on sitten pakko käyttää naamaria.🤣
Ei Ei. Mä olen komea mies ja olin aika jorvissa, kun lemmiskelin PuukkoPirkon kanssa ja silmälasitkin oli jääny kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ei. Mä olen komea mies ja olin aika jorvissa, kun lemmiskelin PuukkoPirkon kanssa ja silmälasitkin oli jääny kotiin.
Olisit ottanut vaan lasit mukaan, ei se ollut Pirkko vaan Pertti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ottanut vaan lasit mukaan, ei se ollut Pirkko vaan Pertti.
Sama se maksettu mikä maksrttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432967Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311833
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711619- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060