https://www.verkkouutiset.fi/a/ben-zyskowicz-missa-oli-vasemmistoliiton-aktivismi-syyrian-diktatuuria-vastaan/#2446195c
Ben Zyskowiczin mukaan kyse ei ole pelkästään Veronika Honkasalosta, vasemmistoliitosta tai vasemmistonuorista vaan laajemminkin Suomessa, muualla Euroopassa ja Yhdysvalloissa nähtävästä ”niin sanotusta Palestiina-aktivismista
Ben Zyskowiczin mukaan kyse ei ole pelkästään Veronika Honkasalosta
9
142
Vastaukset
- Anonyymi
saako Benin jutut olla? minun poistettiin samasta asiasta...
moktar gubta.... - Anonyymi
https://www.verkkouutiset.fi/a/hamasin-hyodylliset-idiootit/#2446195c
solmio juu - Anonyymi
Tämä on muuten sellainen uutisaihe jota YLE ei tule käsittelemään! Siitä voitte olla varmoja.
- Anonyymi
Missä on Ben Zyskowiczin aktivismi Syyrian diktatuuria vastaan?
Miksi Ben ei itse järjestä mielenosoitusta?
Kokoomuksen linja ilmeisesti on, että muiden pitää tehdä työt, mielellään ilmaiseksi.- Anonyymi
Huomaan että vastaat kysymykseen kysymyksellä ja samalla siirrät keskustelunaihetta pois itse alkuperäisestä eli (ääri)vasemmiston vastenmielisestä juutalaisvihasta. Miksi sinä teet niin? Onko (ääri)vasemmiston antisemitismi sinulle niin kiusallinen aihe ettet halua keskustella siitä?
- Anonyymi
Kokoomus on liikaa lähtenyt vihervasemmiston poluille, siksi PS.ry
- Anonyymi
Hyrkköh köh
- Anonyymi
Päihteet sekottaa
- Anonyymi
Hyvä ben kokoomus
Islam tuho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657